مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی حایر در اهواز

سوالات متداول تعمیر لباسشویی حایر در اهواز

چرا ماشین لباسشویی حایر می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی حایر بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی حایر به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی حایر در اهواز تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی حایر بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی حایر  اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

برند حایر یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی حایر در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی حایر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی حایر در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در اهواز

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی حایر ۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی حایر در اهواز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی حایر در اهواز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی حایر در اهواز

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن4تخلیه نکردن آب پس از شستشو5تمیز نشستن لباس ها6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی حایر در اهواز »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در اهواز

یکی از مهم ترین المان هایی که باید در هنگام خرید لوازم خانگی مدنظر قرار دهیم،‌ خدمات پس از فروش محصول است. شرکت حایر یکی از محبوب ترین تولید کنندگان لوازم خانگی به ویژه ماشین لباسشویی می باشد. نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در اهواز، با بهره گیری از تکنسین های حرفه ای و مهندسین متخصص، توانسته است به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود در زمینه ارائه سرویس، خدمت رسانی کند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در اهواز، از طریق فناوری های به روز و نوین دنیا،‌ در کوتاه ترین زمان ممکن و در مکان دلخواه شما حاضر می شوند. در این مقاله قصد داریم بررسی و تعمیر لباسشویی در اهواز را بررسی کنیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در اهواز

بررسی مشکلات رایج ماشین لباسشویی حایر

معمولا مشتریان شرکت حایر در زمینه استفاده از ماشین لباسشویی، با مشکلات تقریبا مشابهی رو به رو هستند؛ که در برخی از موارد، مشکل ایجاد شده به دلیل استفاده نادرست از دستگاه است. تمامی مشکلات ایجاد شده توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در اهواز قابل حل می باشد. در این قسمت به معرفی برخی از رایج ترین این مشکلات می پردازیم:

  1. روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش آن

  2. جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یک مرحله از شستشو

  3. عدم تخلیه آب پس از شستشو

  4. آبریزش آب از قسمت زیرین دستگاه

  5. گرم نشدن آب

  6. تکان خوردن بیش از حد دستگاه

  7. شنیده شدن صدا های غیر معمول

علت شنیده شدن صدا های غیر معمول از لگن لباسشویی

زمانی که قصد استفاده از ماشین لباسشویی را دارید، سعی کنید از خالی بودن تمامی جیب ها اطمینان حاصل کنید. چرا که ممکن است اشیاء تیز و فلزی، به دیگ دستگاه آسیب رسانده و باعث نشت آب و از کار افتادن سایر قطعات دستگاه و ایجاد سر و صدای زیاد از دستگاه شود. همچنین افزودن بیش از اندازه لباس به داخل دستگاه نیز می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد. در صورت بروز هر یک از این مشکلات، سریعا با نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در اهواز، تماس گرفته و از مشاوره و خدمات آن استفاده کنید.

هنگام جابه جایی دستگاه نیز ممکن است برخی از اهرم های کناری از جا در آمده و موجب بر هم خوردن تنظیمات درام شود. با توجه به اینکه این قسمت از ماشین لباسشویی پس از موتور، مهم ترین بخش آن است، باید از تماس و مشورت با افراد غیر متخصص در این زمینه جلوگیری کرده تا از پرداختن هزینه های گزاف و اضافی جلوگیری شود. بهترین کار در این خصوص، تماس با نمایندگی لباسشویی حایر در اهواز در سریع ترین زمان ممکن است.

نمایندگی لباسشویی حایر در اهواز

علت صدای جیر جیر ماشین لباسشویی حایر

شرایط و دلایل متعددی می تواند باعث ایجاد ناهمگونی در دستگاه شده و صدای جیرجیر بدهد. در این صورت بهتر است قبل از شدید تر شدن صدا، اقدام به بررسی و یا تعمیر دستگاه کنید. غیر اینصورت، ممکن است به سایر بخش های ماشین لباسشویی نیز آسیب رسیده و هزینه تعمیر نیز به بیشترین حد ممکن برسد. برخی از رایج ترین دلایل شنیده شدن صدای جیر جیر از دستگاه گفته شده است:

  • روغن کاری دستگاه را فراموش نکنید.

  • امکان خشک شدن کمک فنر وجود دارد. برای رفع آن مقداری گریس بر روی کمک فنر بمالید.

  • در صورتی که ماشین لباسشویی بیش از حد پر شده باشد، درام به سختی چرخیده و باعث ایجاد صداهای ناهنجار می شود.

  • گرفتگی و یا اختلال در پمپ لباسشویی را بررسی کنید.

  • خراب یا شل شدن تسمه ها می تواند یکی از دلایل ایجاد صدای غیر معمول از دستگاه باشد. تسمه ها، انتقال قدرت بین دینام و موتور را انجام می دهند. به همین دلیل، بهتر است کار را به دست متخصصان نمایندگی لباسشویی حایر در اهواز، بسپارید.

  • ناهموار بودن سطح از جمله دلایل مهمی است که باعث ایجاد سر و صدا از ماشین می شود. البته این مشکل به سادگی و تنها از طریق تراز کردن دستگاه، قابل حل خواهد بود.

  • ممکن است شی کوچکی بین لاستیک های درب و یا قسمت های دیگر گیر کرده باشد.

  • کمک فنر ها مانع انتقال لرزش، به بدنه دستگاه می شود. با تعویض این قطعات توسط مراکز تعمیر لباسشویی حایر در اهواز، این مشکل به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن قابل حل خواهد بود.

  • ایراد در بلبرینگ لباسشویی نیز علاوه بر ایجاد سر و صدا می تواند مشکلات دیگری از نیز به همراه داشته باشد. اگر متوجه شدید که دیگ دستگاه به سختی چرخیده و سر و صدا تولید می کند، سریعا با تکنسین های متخصص در نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در اهواز، تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی حایر در اهواز

نکات استفاده درست از لباسشویی حایر

برای اینکه دستگاه شما دارای امر مفید بیشتری باشد و دفعات کمتری نیاز به تعمیر داشته باشد،‌ لازم است نکاتی را در این خصوص رعایت کنید. در صورت برخورد با هر یک از مشکلات، سعی کنید از مشورت با افرادی که در این حوزه هیچ تخصصی ندارند، به شدت خودداری کنید. با رعایت این مسئله و نکات گفته شده در این قسمت، می توانید شاهد عمر مفید و طولانی تر دستگاه خود باشید:

  • به طور مرتب هر سال یک بار لباسشویی خود را توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در اهواز، سرویس کنید.

  • به هیچ عنوان بیشتر از ظرفیت لباسشویی، مخزن را از لباس پر نکنید. سعی کنید حدود یک وجب از مخزن را خالی بگذارید.

  • در هر بار استفاده از دستگاه، سعی کنید حداقل 4 ساعت فاصله بین هر شستشو را رعایت کنید.

  • از تراز بودن سطحی که لباسشویی را در آن جا قرار داده اید، اطمینان داشته باشید.

سخن پایانی

فرسودگی و یا ایجاد اختلال در ماشین لباسشویی می تواند باعث بروز مشکلات متعددی در لباسشویی حایر باشد. نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در اهواز، از طریق مشاوره اقدام به خدمات رسانی به مشتریان خود می کند. گاهی مشکلات ایجاد شده به سادگی توسط خود فرد و تنها از طریق مشاوره های نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در اهواز، قابل حل خواهد بود. در غیر اینصورت نمایندگی لباسشویی حایر در اهواز، آماده اعزام نیروی های متخصص در زمان و مکان دلخواه شما خواهند بود.

تعمیر لباسشویی حایر در اهواز

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در اهواز:

تعمیر لباسشویی حایر در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *