مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی بوش در اهواز

سوالات متداول تعمیر لباسشویی بوش در اهواز

چرا ماشین لباسشویی آبگیری انجام نمی‌دهد؟

مشکل آبگیری نکردن در ماشین لباسشویی بوش به بسته بودن شیر آب و گرفتگی شلنگ ورودی آب دستگاه می‌تواند مرتبط باشد. همچنین لازم است برای بررسی برد الکترونیکی و شیر برقی از افراد کارشناس راهنمایی بخواهید.

چرا درب لباسشویی بوش باز نمی‌شود؟

مهمترین علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی بوش خراب شدن قفل یا میکروسوئیچ درب دستگاه می‌باشد که باید برای تعویض آن از متخصصین تعمیر لباسشویی بوش در اهواز کمک بخواهید.

علت توقف لباسشویی بوش بعد از عملیات آبگیری چه می‌تواند باشد؟

در بسیاری از موارد مشکل در نقشه‌های سیم کشی باعث از کار افتادن لباسشویی بوش می‌شود. همچنین احتمال سوختن موتور تایمر دستگاه خود را نیز باید در نظر داشته باشید.

نشتی آب اغلب در کدام قسمت از ماشین لباسشویی بوش اتفاق می‌افتد؟

گاهی نشتی از مواردی مانند پاره شدن شلنگ ورودی می‌باشد و گاهی به دنبال مواردی مانند شل شدن بست دیگ اتفاق می‌افتد. در چنین حالتی به کمک‌های تخصصی تعمیر لباسشویی بوش در اهواز نیاز خواهید داشت.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

برند بوش یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی بوش در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی بوش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی بوش در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

محتوای برگه

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اهواز

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی بوش

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی بوش در اهواز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در اهواز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی بوش در اهواز

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی بوش در اهواز »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اهواز

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اهواز برای بسیاری از مردم به منزله ی نیروی امدادی نجات بخش است. مراقبت خوب از لباسشویی بوش به این معنی است که لباس های همیشه در شرایط خوبی خواهند بود، بنابراین نیازی به سرمایه گذاری مداوم روی لباس ندارید.

اگر میخواهید هنگامی که با نیروهای نمایندگی لباسشویی بوش در اهواز تماس میگیرید به راحتی مشکل خود را بیان نمایید، باید حداقل اطلاعات کافی در خصوص نوع مشکل را بدانید. در ادامه مقاله به شناخت شایع ترین خرابی های لباسشویی بوش و راه حل های تعمیر لباسشویی در اهواز می پردازیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اهواز

چرا لباسشویی بوش من خوب نمی چرخد؟

در بیشتر موارد، شرایطی که ماشین لباسشویی بوش لباس ها را نمی چرخاند، بسیار کم پیش می آید و موضوع بحث با خرابی واحد مرتبط نیست. در این مورد دلایل زیر ذکر شده است:

  • درام ماشین لباسشویی پر از لباسشویی است: یا عدم تعادل در قسمت های چرخان ماشین وجود دارد. وقتی لباس های داخل ماشین بالاتر از حد استاندارد یا یک کالای بزرگ و سنگین قرار می گیرند، این خطر وجود دارد که ماشین لباسشویی شما بدون شروع چرخه چرخش، کار می کند. وضعیت مشابه زمانی رخ می دهد که درام دستگاه حاوی اشیاء سبک باشد.

  • حالت کار برای دستگاه به اشتباه تنظیم شده است: در آخرین اصلاحات بوش، تعداد زیادی عملکرد و حالت های عملکرد وجود دارد که با توجه به شرایط خاص بهینه شده اند. در حالت عملکرد نادرست تنظیم شده، چرخش نمی تواند شروع شود. برای تنظیم دوباره باید از نیروهای متخصص مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اهواز درخواست کمک نمایید. این نیروها سرعت از مرکز نمایندگی لباسشویی بوش در اهواز به منزل شما ارسال می شوند و سریها مشکل را برطرف می نمایند.

  • مراقبت نادرست از ماشین: همه می دانند که ماشین لباسشویی نیاز به نظارت مداوم دارد. اگر فیلتر ضایعات را برای مدت طولانی تمیز نکنید، ممکن است پر از کثیفی شود و در چرخش عادی موانعی ایجاد کند. برای رفع چنین مشکلی، به غیر از تمیز کردن منظم فیلتر، توصیه می شود این عملیات را با بخش مواد شوینده، شیلنگ ورودی و تخلیه انجام دهید.

  • شلنگ ها، اتصالات و فیلتر را از نظر گرفتگی بررسی کنید: برای این کار پمپ را جدا کرده و عملکرد آن را بررسی کنید. بررسی کنید که آیا موتور الکتریکی کار می کند. سپس عیب یابی را روی سنسور سطح آب اجرا کنید. برای این بررسی ها می توانید از نیروهای نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اهواز تلفنی مشاوره بگیرید.

  • گاهی در ماشین های لباسشویی بوش، عدم تعادل سبب ادامه ندادن چرخش درام می شود. این مشکل زمانی رخ می دهد که بار سنگین بر روی دستگاه باشد. اگر با بار سنگین دستگاه همچنان کار کند، پس از چندین بار تلاش برای چرخاندن درام قفل می شود. فقط درب بارگیری را باز کنید و لباس های اضافی را بردارید یا بار را از روی لباسشویی بردارید.

باید بگویم که همه عوامل چنین نقصی چندان پیش پا افتاده و به راحتی قابل برطرف کردن نیستند. اگر با برطرف نمودن موارد بالا، باز هم درام به چرخش ادامه ندهد، می توانید از مرکز فنی نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اهواز در خواست کمک کنید تا به راحتی مشکل شما برطرف شود.

نمایندگی لباسشویی بوش در اهواز

درخواست نیروی فنی نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اهواز برای روشن نشدن لباسشویی بوش

نمی توان فوراً مشخص کرد که چرا ماشین لباسشویی روشن نمی شود. برای این کار، به بررسی با تجهیزات پیشرفته نیاز است. علاوه بر این، باید به هر دو قسمت بیرونی و داخلی واحد توجه شود. بنابراین، به دلایل اصلی عدم عملکرد می پردازیم:

  • مشکلات شبکه برق: این شامل مشکلات کابل های داخلی، پریزهای برق، ماشین های اتوماتیک می شود.

  • کابل یا دوشاخه برق معیوب؛

  • گرمای بیش از حد فیلتر اصلی؛

  • خرابی قفل درب؛

  • گرم شدن بیش از حد مخاطبین دکمه شروع؛

  • خرابی واحد کنترل نیز می تواند باعث اختلال در عملکرد شود.

اکثر کارشناسان 2 عامل اول را “مشکلات ساده” می نامند و حل آنها آسان است. با این حال، اکثر زنان خانه دار، که در هراس هستند، قادر به ارزیابی معقول از وضعیت نیستند، برای آنها چنین مشکلی فوق العاده جدی است. 3 گزینه ی دیگر نیاز به بررسی دقیق و تعمیرات خاص با نیروهای نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اهواز دارد و بدون مهارت قابل تعمیر نیست. بسیاری از مردم زمان مواجه شدن با این مشکل از نیروی فنی نمایندگی لباسشویی بوش در اهواز درخواست کمک می کنند تا راحت تر با مشکل مواجه شوند.

خدمات تعمیر لباسشویی بوش در اهواز

چرا زهکش لباسشویی بوش کار نمی کند؟

بنا به حرف های متخصص های نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اهواز، دلایل خاصی برای عدم خروج آب از ماشین لباسشویی وجود دارد که مهمترین آنها به صورت زیر است:

  1. شلنگ له یا تا شده است و به همین دلیل آب تخلیه نمی شود.

  2. گرفتگی سیفون و فاضلاب می تواند باعث ماندن آب برای مدت طولانی در لباسشویی شود. ابتدا تخلیه می شود، اما از آنجایی که سیفون بسته است و راهی به فاضلاب نیست، آب دستگاه از طریق سوراخ تخلیه به داخل سینک می ریزد. در نتیجه، دستگاه متوقف می شود و شستشو را ادامه نمی دهد و نمی چرخد. مراقب باشید که در طول فرآیند شستشو، سیستم فاضلاب را مسدود نشود. برای پیدا کردن محل انسداد در ماشین لباسشویی یا لوله، شلنگ را از سیفون جدا کنید و آن را در سطل یا حمام پایین بیاورید. اگر آب از دستگاه خارج شود، فاضلاب بسته است. باید با کابل، پارچه یا ابزار مخصوص تمیز شود.

  3. فیلتر تخلیه را بررسی کنید: در پایین ماشین قرار دارد. این بخش را باز کنید و یادتان باشد که یک سینی زیر این بخش بگذارید تا آب و اشیاء ها وارد آن شود.سپس این قسمت را کاملاً بشویید و اجسام خارجی و زباله ها را از فیلتر جدا کنید. فیلتر باید به طور مرتب شسته شود.

  4. اگر فیلتر بسته نشود، ممکن است شیلنگ تخلیه، پمپ یا لوله مسدود شده باشد: شلنگ تخلیه را تحت فشار شدید آب بشویید یا آن را باد کنید. شیلنگ هایی که دستگاه از طریق آنها آب را جمع آوری و تخلیه میکند را به موقع تمیز کنید تا ماشین لباسشویی به دلیل گرفتگی از کار نیفتد.

با انجام این کارها ممکن است دیگر نیاز به نیروهای نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اهواز نداشته باشید؛ اما اگر مشکل برطرف نشود، نقص از موتور لباسشویی است. در این حال از افراد مجرب نمایندگی لباسشویی بوش در اهواز درخواست همکاری کنید.

تعمیر لباسشویی بوش در اهواز

مراجعه به مرکز فنی نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اهواز برای زمانی که طبل لباسشویی کار نمی کند

ماشین لباسشویی بوش مدرن از موتورهای درایو مستقیم استفاده می کنند. موتور آنها دارای مینای کوچک و یک مینای بزرگ تشکیل شده است. آنها توسط یک تسمه محرک به هم متصل هستند. هنگامی که موتور روشن می شود، قرقره کوچک می چرخد ​​و گشتاور را از طریق تسمه به درام منتقل می کند. بنابراین، با چنین مشکلی، باید تسمه ی محرک لباسشویی بوش را به صورت زیر بررسی کنید:

  1. نکات ایمنی را رعایت کنید: قبل از شروع کار، بررسی کنید که دستگاه برق نداشته باشد.

  2. دو پیچ درپوش بالایی را باز کنید. آنها عقب هستند.

  3. پیچ ها را در امتداد طرح کلی پانل پشتی بردارید.

  4. پشت آن کمربند پیدا خواهید کرد. اگر از جای خود پریده است، آن را برگردانید. ابتدا قرقره موتور کوچک و سپس قرقره بزرگ را بررسی نمایید. اگر کمربند ساییده، پاره یا کشیده شده است، آن را تعویض کنید.

در صورتی که از مهارت و دانش کافی برخوردار نیستید، حتما از افراد با تجربه ی نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اهواز درخواست بررسی و تعمیر نمایید. در صورتی که نیاز باشد نیروهای فنی نمایندگی لباسشویی بوش در اهواز لباسشویی شما را به کارگاه منتقل می نمایند و در آنجا تعویض قطعات را انجام می دهند. سپس دوباره لباسشویی را به منزل شما منتقل می کنند.

مراکز تعمیر لباسشویی بوش در اهواز

عیب‌یابی مشکل برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی بوش

از آنجایی که در سیستم کار ماشین لباسشویی از آب و برق در کنار یکدیگر استفاده می‌شود برق داشتن بدنه از مشکلات بسیار خطرناک و جدی در این دستگاه به حساب می‌آید. توصیه می‌شود همان ابتدا از متخصصین تعمیر لباسشویی بوش در اهواز راهنمایی بخواهید تا مشکل برق داشتن بدنه دستگاه شما را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهند. یکی از دلایل این اتفاق می‌توان اتصالی در سیستم برق کشی ماشین لباسشویی باشد که نیاز به بررسی‌های تخصصی دارد. مورد دیگر احتمال اتصال بدنه در موتور ماشین لباسشویی می‌باشد.

عیب‌یابی مشکل صدا و لرزش در ماشین لباسشویی بوش

صدا دادن و لرزش ماشین لباسشویی بوش به خصوص در مدل‌های جدید این دستگاه اصلاً عادی نیست و باید علت آن را پیدا کنید. در اغلب موارد تراز نبودن دستگاه اولین موردی است که منجر به صدا و لرزش ماشین لباسشویی شما در زمان کار می‌شود و این مشکل به خصوص در دور‌های تند ماشین لباسشویی مشهودتر می‌باشد. لازم از موارد دیگری مانند خراب شدن کمک فنر‌ها یا احتمال ایراد در وزنه بتنی نیز توسط متخصصین تعمیر لباسشویی بوش در اهواز مورد بررسی قرار گیرد.

مرکز تخصصی نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در اهواز

عیب‌یابی مشکل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی بوش

مشکل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی بوش از جمله مشکلات مطرح در این برند می‌باشد که باعث اختلال در کارکرد کلی دستگاه شما خواهد شد. این اختلال در بسیاری از موارد مشکل جدی نداشته و تنها ممکن است به دنبال مواردی مانند فراموش کردن باز کردن شیر آب متصل به لباسشویی اتفاق افتاده باشد. در ادامه احتیاج است شیر برقی ماشین لباسشویی شما مورد بررسی قرار گیرند و حتی احتمال خراب شدن هیدرواستات این دستگاه را نیز باید در نظر داشته باشید. اگر با راهنمایی‌های بیشتری نیاز داشتید با کارشناسان تعمیر لباسشویی بوش در اهواز تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اهواز:

تعمیر لباسشویی بوش در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *