مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز | تعمیر، نصب و سرویس

برند ال جی یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شیراز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی شیراز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی ال جی

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی ال جی در شیراز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در شیراز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز

ماشین‌ لباسشویی هم مانند سایر دستگاه های برقی  به نگهداری احتیاج دارد. گاهی اوقات در اثر مشکلات گوناگون مثل ضربه، فشار، عدم استفاده صحیح و غیره ممکن است که لباسشویی شما با مشکلاتی مواجه گردد. اما نباید نگران این موضوع باشید؛ زیرا امروزه نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز، تعمیرات لباسشویی شما را به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان انجام می دهند. در صورتی که قصد تعمیر لباسشویی در شیراز را دارید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی نماییم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز

مشکلاتی که باعث تعمیر لباسشویی ال جی می شود؟

لباسشویی هم مانند سایر لوازم برقی دیگر، دچار عیب و نقص می شود. این مشکلات و خرابی‌ها در دستگاه با نشانه‌هایی خود را بروز می دهند. اما نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز، هر نوع مشکل را بررسی کرده و آن را در کمترین زمان ممکن رفع می کند. برخی از این مشکلات عبارت است از:

  • عدم شروع به کار دستگاه: این مشکل زمانی به وجود می آید که شما لباس‌ ها را برای شستشو درون دستگاه قرار داده باشید؛ اما بعد از انتخاب برنامه، دستگاه شما کار خود را شروع نکند.
  • خاموش شدن ناگهانی دستگاه: در این مورد بر روی صفحه نمایشگر لباسشویی ال جی هیچ گونه علامتی نشان داده نمی شود و دستگاه خود به خود خاموش می‌ شود. در این صورت به نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز مراجعه نمایید تا قبل از اینکه مشکلات جدی برای دستگاه ایجاد نشده، مشکل رفع گردد.
  • ایجاد صداهای بلند: موقعی که لباسشویی صداهای بلند و گوش خراشی را از خود نشان می دهد، ممکن است که خبر از وجود یک مشکل بدهد و به تعمیر احتیاج داشته باشد. افراد متخصص در نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز، با بررسی صدا، مشکل اصلی را تشخیص می دهند.
  • لرزش ماشین لباسشویی: این زمانی است که دستگاه شما دچار لرزش شده و از جای خود تکان می‌ خورد. در این هنگام باید دقت داشته باشید که ماشین لباسشویی با مشکلی روبه‌رو هست.
  • تمیز نشدن لباس ها: زمانی که کار دستگاه به اتمام رسید، در هنگام خارج کردن لباس ها می ‌بینید که البسه تمیز نشده اند. در این مواقع امکان دارد که ماشین لباسشویی شما دچار عیب و نقص شده باشد.
  • تخلیه نشدن آب: در مرحله شستشو لباس‌ ها، آب شستشو چندین بار خارج شده و تمیز به دستگاه وارد می شود. زمانی که آب لباسشویی قادر نباشد تخلیه شود، امکان دارد که دستگاه شما خراب شده باشد.

تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز

نحوه تشخیص عیب و نقص لباسشویی ال جی

دقت کنید که برای عیب یابی دستگاه، می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز در تماس باشید تا مشکل این دستگاه را مورد بررسی قرار داده و تشخیص دهند. همچنین امروزه با توجه به گسترده بودن حوزه اینترنت، فضای مجازی و همچنین دسترسی راحت افراد به اینترنت، انجام هر کاری به آسانی و در کمترین زمان ممکن امکان پذیر خواهد بود. در این صورت می توانید بیشتر مشکلات و خرابی ‌های موجود در لباسشویی‌های ال جی را به آسانی بررسی کرده و آن را حل کنید.

البته با توجه به اینکه لباسشویی یک دستگاه بسیار پیچیده است، هر فردی نمی ‌تواند دستگاه را عیب یابی کند. در این هنگام برای عیب یابی درست و برطرف کردن مشکل در کمترین زمان ممکن، باید با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز، ارتباط برقرار کنید. افراد متخصص مشغول به کار در نمایندگی ها مشکلات موجود در دستگاه را بررسی کرده و برای تعمیر آن در زمان مناسب اقدام می ‌‌نمایند.

نحوه تعمیر لباسشویی توسط نمایندگی لباسشویی ال جی

معمولا اکثر مشکلاتی که در ماشین‌ های لباسشویی ال جی به وجود می ‌آید، در کمترین زمان ممکن و به آسانی رفع خواهند شد. امروزه نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز خدمات تخصصی خود را در محل زندگی شما هم ارائه می دهند. در این صورت شما قادر هستید تعمیر لباسشویی خود را به این نمایندگی‌ ها واگذار کنید و آن را در منزل خود و در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه کمتر رفع کنید.

اگر مدل‌‌ های مختلف ماشین لباسشویی ال جی را در منزل خود داشته و دچار مشکل شده باشد، می‌ توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز در ارتباط باشید. در این صورت هزینه‌ های ناشی از تعمیر هم به صورت چشمگیر کاهش پیدا می‌ کند. در این هنگام، احتیاجی ندارید که مدت زمان زیادی را صرف جابجایی دستگاه نمایید. اما زمانی که مشاهده کردید مشکل جدی است، برای تعمیر آن باید ماشین لباسشویی را از منزل به تعمیرگاه منتقل نمایید.

نمایندگی لباسشویی ال جی در شیراز

هزینه تعمیر در نمایندگی لباسشویی ال جی در شیراز

امروزه به دلیل شرایط اقتصادی و نوسانات قیمت ‌ها، هزینه اکثر محصولات و خدمات نیز افزایش پیدا کرده است، به همین دلیل افراد قبل از انجام هر کاری می‌ خواهند راجب هزینه ‌ها بدانند. باید دقت داشته باشید که تعمیر ماشین لباسشویی ال جی به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی توان به آسانی قیمتی دقیق برای تعمیر آن تعیین کرد. اما نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز، با بررسی مشکل این دستگاه، هزینه دقیق را به شما اعلام می‌کند. توجه کنید که قبل از هر چیزی، باید با عوامل تعیین کننده هزینه تعمیر ماشین لباسشویی خود آشنا شوید. برخی از مواردی که در تعیین هزینه تعمیرات لباسشویی در نمایندگی لباسشویی ال جی در شیراز تاثیرگذار است شامل:

  • امکان دارد که در داخل ماشین لباسشویی قطعات گوناگونی خراب شده و دچار مشکل شوند. در این صورت با توجه به نوع قطعه‌ای که خراب شده و برای آن قطعه جایگزینی را استفاده کرده اند، هزینه های متفاوت را در نظر می گیرند.
  • معمولا هر تعمیرکار هزینه ای ویژه برای خدمات خود در نظر می گیرد. بنابراین با توجه به سابقه کار، تجربه کاری، ضمانت نامه و نحوه کارکرد هزینه لازم برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی مشخص می شود.
  • به صورت کلی هزینه‌های مربوط به تعمیرات ماشین لباسشویی های ال جی، با کیفیت انجام مراحل تعمیر، رابطه مستقیم دارد.

سخن پایانی

ماشین لباسشویی ال جی امکان دارد در اثر عوامل مختلف با مشکلاتی مواجه شده و به تعمیر احتیاج داشته باشد. در این صورت با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز تماس بگیرید تا بتوانند شما را در رفع‌ مشکلات پیش آمده راهنمایی نمایند. توجه داشته باشید که این نمایندگی ‌ها خدمات متفاوت و زیادی را به مشتریان خود ارائه می دهند. به همین دلیل شما قادر هستید از مزایای بعد از تعمیر هم بهره مند شوید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز:

تعمیر لباسشویی ال جی در شیراز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 07191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *