مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد

نمایندگی تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد | خدمات سرویس و تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد

برند الکترولوکس یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال الکترولوکس در مشهد با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های الکترولوکس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال الکترولوکس برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال الکترولوکس

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

 تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات یخچال الکترولوکس در مشهد
نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس در مشهد

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد

به محض بروز مشکل در سیستم عملکرد یخچال الکترولوکس کد خطایی روی صفحه نمایش به شما نشان داده خواهد شد. با دیدن این کد خطا متوجه می‌شوید ایرادی در دستگاه به وجود آمده است که نیاز به بررسی‌های دقیق و فوری دارد. گاهی عدم توجه به کدهای روشن شده باعث می‌شود مشکل بزرگ‌تر شده و حتی گاهی دیگر با تعمیرات چیزی درست نمی‌شود.

بسیاری از کدهای خطا با کمی بررسی‌های ساده از جانب خودتان برطرف شده و نیاز به دخالت‌های حرفه‌ای و تخصصی ندارند. اما برخی کدها مربوط به موارد پیچیده‌تری می‌شوند که باید برای رفع آن حتماً با نمایندگی تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد در تماس باشید. در ادامه برخی از کدهای خطای متداول در یخچال‌های الکترولوکس و روش بررسی آن‌ها را با هم نگاهی می‌اندازیم.

نمایندگی تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد

بررسی علت نمایش کد خطا OP در یخچال الکترولوکس

اگر چنین کد خطایی را در صفحه نمایش یخچال خود دیدید باید بدانید ایرادی در سنسور دمای بخش یخچال یا فریزر به وجود آمده است. در چنین شرایطی می‌توانید با نمایندگی تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد تماس گرفته و راهنمایی بخواهید. اما اگر خودتان قصد بررسی علت مشکل را دارید در ابتدا سنسور دمای یخچال را چک کنید.

سپس نوبت به بررسی قطعات ترمودیسک می‌رسد. همچنین لازم است ترموفیوز را نیز نگاهی بیندازید. اگر در تمام این قطعات نتوانستید مشکلی پیدا کنید باید زمانی را برای بررسی برد الکتریکی اختصاص دهید. برای بررسی‌های دقیق و تعمیر یخچال در مشهد با همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد در تماس باشید.

رفع کد خطای F3 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد

اگر المنت یخچال شما بیشتر از 85 دقیقه کار کرده باشد چنین کد خطایی را در صفحه نمایش آن مشاهده خواهید کرد. در این حالت هیترهای موجود در یخچال را بررسی کنید. سپس نوبت به چک کردن مدار برد الکتریکی می‌رسد. برای بررسی این مدار با نمایندگی تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد در تماس باشید.

با ادامه داشتن مشکل در مرحله بعد نیاز است المنت یخچال خود را چک کنید. اگر نتوانستید علتی برای بروز این مشکل در یخچال خود پیدا کنید باید هرچه سریع‌تر با کارشناسان ما در نمایندگی یخچال الکترولوکس در مشهد در تماس باشید. بررسی‌های فوری جلوی مشکلات بزرگ‌تر در آینده را می‌گیرد.

بررسی علت نمایش کد خطای R1 در یخچال الکترولوکس

اغلب اوقات در کنار روشن شدن کد خطای R1 شاهد چشمک زن شدن چراغ MID در یخچال خود خواهید شد. برای برطرف کردن این کد خطا باید در مرحله اول سنسور دمای یخچال خود را بررسی کنید. سپس باید تمام مدارهای برد و اتصالات آن کاملاً بررسی شوند. می‌توانید این کار را با کمک گرفتن از کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد انجام دهید.

کد خطای R1 می‌تواند با خراب شدن ترمودیسک نیز در ارتباط باشد. همچنین لازم است ترموفیوز یخچال را بررسی نمایید. اگر برای یافتن ایرادهای تخصصی‌تر و رفع مشکلات مهارتی ندارید حتماً همان اول با نمایندگی تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد تماس بگیرید. دست‌کاری‌های شما تنها می‌تواند باعث تشدید مشکل در یخچال شود.

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترولوکس در مشهد

بررسی کد خطا C1 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد

این کد خطا مربوط به خراب شدن سیستم برفک زدایی یا ایراد در روند دیفراست یخچال شماست. برای رفع این کد خطا در یخچال الکترولوکس باید سنسور برفک زدایی آن را بررسی کنید. این سنسور را می‌توانید با کمک اهم متر بررسی نمایید. در صورت نیاز باید به فکر تعویض این قطعه باشید.

در ادامه با اطمینان از سالم بودن سنسور برفک زدایی نوبت به بررسی برد الکتریکی خواهد رسید. همچنین باید ترمودیسک و ترموفیوز را نیز بررسی کرد. در صورت ادامه یافتن مشکل نوبت به بررسی المنت دستگاه می‌رسد. اگر خودتان نتوانستید علت این مشکل را پیدا کنید از همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد کمک بخواهید.

بررسی علت روشن شدن کد خطای E4 در یخچال الکترولوکس

به محض دیدن کد خطای E4 در یخچال الکترولوکس باید متوجه شوید ایرادی در سنسور دمای محیطی آن به وجود آمده است. خراب شدن قطعات متفاوتی هستند که می‌توانند روی عملکرد این سنسور اثر داشته باشند. اگر برای بررسی این قطعات نیاز به کمک داشتید با ما در نمایندگی تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد تماس بگیرید.

در غیر این صورت در ابتدا باید ترموقفیوز آن را بررسی کنید. اگر از سالم بودن این قطعه مطمئن شدید نوبت به بررسی المنت می‌رسد. در صورتی که با تعویض این قطعه نیز مشکل شما حل نشد باید مدار برد الکتریکی آن را چک کنید. با توجه به حساسیت برد تعمیر آن را به نمایندگی یخچال الکترولوکس در مشهد بسپارید.

بررسی علت روشن شدن کد خطای E5 در یخچال الکترولوکس

کد خطای E5 می‌تواند مربوط به خراب شدن قطعات متفاوتی باشد که باید هریک از آن‌ها را جداگانه بررسی کنید. برای دریافت کمک با نمایندگی تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد در تماس باشید. اگر خودتان می‌خواهید تعمیرات را انجام دهید اول باید از سیستم تبرید شروع کنید. بعد از آن نوبت به بررسی المنت می‌رسد.

در صورتی که تا اینجای کار ایرادی نبود لازم است ترموفیوز را چک کرده و به دنبال آن از سالم بودن سنسور اپراتور مطمئن شوید. در نهایت با ادامه داشتن مشکل نوبت به بررسی برد الکتریکی خواهد رسید. برای بررسی‌های دقیق‌تر می‌توانید از کارشناسان ما در نمایندگی یخچال الکترولوکس در مشهد کمک بخواهید.

تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد

بررسی نمایش کد خطا E3 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد

اگر در یخچالتان سنسورهای دما نتوانند سیگنال‌ها را به درستی دریافت کنند شما چنین کد خطایی را در صفحه نمایش یخچال خود خواهید دید. در چنین حالتی باید سنسورهای دمای یخچال را بررسی نمایید. لازم است المنت حرارتی یخچال را چک کرده و اگر نیاز بود آن را عوض کنید. سپس ترموفیوز را بررسی نموده و از سالم بودن آن مطمئن شوید. با ادامه یافتن مشکل نوبت به برد الکتریکی کی رسد. برای تعمیر برد از کارشناسان کمک بخواهید.

کد خطای E7 در یخچال الکترولوکس

این کد خطا نشان دهنده کاهش زیاد دما در یخچال است. در چنین شرایطی باید دمپر و کانال هوا را بررسی نمایید. اگر برای دسترسی به این قطعات و تعمیرات آن‌ها نیاز به راهنمایی و کمک‌های تخصصی داشتید با نمایندگی یخچال الکترولوکس در مشهد در تماس باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد:

تعمیر یخچال الکترولوکس در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *