مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت | خدمات سرویس و تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت

برند الکترواستیل یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال الکترواستیل در رشت با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های الکترواستیل باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال الکترواستیل برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال الکترواستیل
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در رشت
تعمیرات یخچال الکترواستیل در رشت

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت:

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت

یخچال الکترواستیل از ملزومات برقی متداول درون هر ساختمانی است. بر اساس کارکرد طولانی این وسیله در طی شبانه روز، درصد آسیب و تخریب قطعات درونی آن بسیار پایین است.

در ساختار یخچال دو قطعه مهم به نام کویل کندانسور و کویل اوپراتور قرار دارد.

که هر کدام از این دو قطعه عملکرد تخصصی مربوط به خود را دارند، به طور مثال قطعه کویل کندانسور، از طریق یک کمپرسور دمای یخچال را به پایین ترین سطح می رساند و قطعه اوپراتور مسئول به گردش در آوردن سیم پیچ های موجود برای روشن کردن موتور یخچال است.

عوامل گوناگونی ممکن است باعث آسیب رساندن به این دو قطعه مهم شود که در این شرایط اقدامات نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت برای تعمیر یخچال در رشت اجتناب ناپذیر است.

کویل کندانسور جز قطعات تعبیه شده بیرونی یخچال بوده و اپراتور یخچال دربرگیرنده قطعات درونی یخچال است هر دو این قطعه به صورت موازی و در راستای یک دیگر فعالیت های مرتبط به خود را انجام می دهند، اخلال در کویل کندانسور حجم کار قطعه اپراتور را افزایش داده و برعکس این مورد نیز رخ می دهد.

ایجاد خلل در هر کدام از این قطعات درونی و بیرونی یخچال، نیازمند ارسال آن به نمایندگی یخچال الکترواستیل در رشت بوده تا فعالیت های نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت صورت گیرد.

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت

بررسی خنک نبودن هوای یخچال در نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت

عوامل گوناگونی می تواند زمینه ساز مشکل خنک نبودن هوای یخچال شده، این عوامل یا مشکلات محیطی بوده و یا خراب شدن قطعه ای از یخچال است.

علاوه بر این در فصل گرم سال اگر درب یخچال برای مدت طولانی باز باشد کل هوای خنکی که توسط کمپرسور در یخچال ایجاد شده از بین خواهد رفت و یک مدت زمان بیشتر کمپرسور باید کار کند تا بتواند هوای خنک مورد نیاز را در یخچال تامین نماید.

اما به طور کلی بزرگ ترین علل این مشکل ایجاد نقص در کویل کندانسور یخچال است. هنگامی که تمام روزنه های کویل کندانسور به وسیله گرد و غبار و سایر آلودگی ها بسته می شود، با روشن بودن یخچال نیز، هیچ تغییری در دمای آن رخ نخواهد، از این رو نیاز است که در نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت، ابتدا کویل کندانسور تمیز شده و اگر با حذف آلودگی ها و باز کردن روزنه های این بخش، مجدد تغییری در هوای یخچال رخ نداد، باید با نمایندگی یخچال الکترواستیل در رشت ارتباط برقرار کرده و برای انجام نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت از آن ها کمک خواست.

در نمایندگی یخچال الکترواستیل در رشت با بررسی سیم پیچی های موجود درون کویل کندانسور و بررسی کمپرسورهای موجود، مشکل به وجود آمده برطرف خواهد شد.

در برخی موارد قطع شدن سیم های انتقال برق به کمپرسور و کویل های مخصوص درجه حرارت می تواند دلیل به وجود آمدن این مشکل باشد که در نمایندگی یخچال الکترواستیل در رشت، سیم کشی های یخچال مورد بررسی قرار گرفته و در نقطه ای که سیم کشی قطع شده، ازطریق فرایندهای نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در رشت سیم کشی مجدد صورت خواهد گرفت.

تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت

رفع هوای گرم یخچال در نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت

گاهی پیش می آید با باز کردن درب یخچال، متوجه وجود هوای گرم در آن می شوید، وجود این هوا خبر از بروز یک یا چندین مشکل درون یخچال را خواهد داد، مشکلاتی که برای برطرف کردن آن انتقال به نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت یاید انجام‌شود.

بعد از مدت زمان فعالیت یخچال، گاز موجود درون لوله ها تخلیه می شود، البته تخلیه گاز به صورت خود به خود رخ نمی دهد و عواملی نظیر خرابی لوله ها، نشتی و دیگر مسائل می تواند دلیل از بین رفتن گاز باشد، زمانی که درون لوله ها هیچ گازی نباشد، فن کویل های موجود به جای هوای سرد، هوای گرم را در محیط یخچال پراکنده می کنند در چنین شرایطی درون نمایندگی یخچال الکترواستیل در برای انجام کارهای مربوط به نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت، گاز کردن از طریق پر کردن لوله ها و مخازن موجود، راه حلی مهم برای برطرف کردن مشکل رخ داده است.

تعمیرات یخچال الکترواستیل در رشت

نقص در اپراتور و روشن نشدن یخچال

اوپراتور یخچال از طریق سیم، پیچ، کابل و دیگر قطعات به موتور یخچال وصل می شود، بنابراین هنگام به وجود آمدن یک ایراد، اوپراتور به درستی عمل نکرده و بر روی موتور نیز اثر مخرب خواهد گذاشت.

 هنگامی که موتور یخچال نیز درست فعالیت نکند، یخچال روشن نخواهد شد. تعمیر موتور نیز به تجهیزات اساسی نیاز داشته که درون نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت، علاوه بر تجهیزات و ابزارهای تخصصی موتورهای اصلی نیز در مواقع ضروری وجود دارد، بنابراین نقص اوپراتور و روشن نشدن یخچال می تواند در نمایندگی یخچال الکترواستیل در رشت برطرف شود.

گاهی پیش می آید با زدن پریز یخچال به برق  متوجه پریدن آن می شوید و یا این که به سختی امکان زدن پریز به برق وجود دارد این مشکل به دلیل نقص در موتور رخ داده که این نقص باید در نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت از بین رود.

مورد دیگر به صدای یخچال مربوط می شود، هنگامی که بدون هیچ دلیلی در یخچال صداهایی شنیده می شود، حتی زمانی که برق یخچال از پریز قطع بوده و یخچال هیچ فعالیتی ندارد در این صورت برای موتور یخچال مشکلی به وجود آمده است.

اختلالات دمایی در یخچال

در برخی موارد پیش می آید که دمای بالای یخچال افزایش بافته و دمای قسمت فریزر به شدت کاهش می یابد به گونه ای که تمام قسمت های آن پر از یخ می شود، این مشکل به کمپرسور، اپراتور و برد الکترونیکی یخچال مربوط بوده که راه حل تمام این مشکلات نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت است.

هنگامی که قطعات بیان شده صدمه ببینند و یا یک سیم و یا کویل از آن ها جدا شود این مشکل به وجود می آید اما گاهی مشکل فراتر از سیم و کویل بوده و خود کمپرسور باعث ایجاد اختلالات دمایی شده است که در چنین شرایطی باید به نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت برای برطرف کردن نقص کمپرسور اقدام گردد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت:

تعمیر یخچال الکترواستیل در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 01333262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *