مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان| خدمات سرویس و تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان

برند الکترواستیل یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال الکترواستیل در اصفهان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های الکترواستیل باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال الکترواستیل برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختصص تعمیرات یخچال الکترواستیل

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماهاستفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات یخچال الکترواستیل در اصفهان
تعمیرات یخچال الکترواستیل اصفهان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان:

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال الکترواستیل پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال الکترواستیل دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان

تنها یک تماس با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان کافی است تا به مشکلات شما در رابطه با کارکرد یخچالتان رسیدگی شود.  همکاران ما در نمایندگی یخچال الکترواستیل در اصفهان در مورد خدمات ارائه شده در این مرکز برای شما توضیحاتی داده و در صورت تمایل شما در اولین فرصت هماهنگ شده در محل حاضر خواهند شد.

البته کدهای خطا در یخچال‌های الکترواستیل راهنمای خوبی برای شما هستند. این کد علاوه بر هشدار در مورد یک ایراد، محدوده دارای مشکل را به شما نشان می‌دهد. حالا با دانستن مشکل، تنها کافی است موارد مرتبط با آن را بررسی کنید. شما با کدهای خطا بسیاری از مشکلات را خودتان رفع می‌کنید. اما اگر نیاز به کمک داشتید به جای تلاش‌های بیهوده با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان

بررسی علت نمایش کد خطا E1 در یخچال الکترواستیل

خراب شدن یا قطع شدن سنسور یخچال، نمایش کد خطای E1 را به دنبال خواهد داشت. در این شرایط یا با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان تماس گرفته و یا بررسی‌های بیشتر را از خود سنسور شروع کنید.

شاید ایراد در سنسور یخچال بوده و با تعمیر یا تعویض این قطعه مشکل حل شود. اتصالات سنسور نیز باید بررسی گردند. به یا داشته باشید یکی از علت‌های ایراد در سنسور یخچال، خراب شدن برد الکتریکی است. تعمیر این قطعه را حتماً و حتماً به کارشناسان نمایندگی یخچال الکترواستیل در اصفهان بسپارید.

بررسی علت نمایش کد خطا E2 در یخچال الکترواستیل

کد خطا E2 مربوط به ایرادی در سنسور فریزر دستگاه شماست. برای بررسی سنسور و قطعات مرتبط با آن می‌توانید از نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان کمک بخواهید. لازم است ابتدا سنسور فریزر و تمامی اتصالات آن بررسی شوند.

بعد از این مرحله نوبت به چک کردن سنسور دمایی فریزر رسیده و با ادامه داشتن مشکل باید خرابی‌های برد الکتریکی را در نظر داشت. با توجه به حساس بودن برد الکتریکی اصلاً بدون اطلاعات کافی تعمیر آن را شروع نکنید. تنها کافی است با متخصصین این کار در نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل تماس داشته باشید.

بررسی کد خطا E3 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان

یکی از قطعات داخلی یخچال شما سنسور اواپراتور نام دارد. خراب شدن این سنسور با روشن شدن کد خطای E3 همراه خواهد بود. به محض دیدن این کد باید با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان تماس گرفته و درخواست راهنمایی داشته باشید.

برای رفع این کد خطا لازم است چند مورد بررسی و عیب یابی شوند. ابتدا از المنت شروع کرده و بعد به سراغ ترموفیوز دستگاه خواهیم رفت. اگر با بررسی کامل این قطعات هنوز هم مشکل ادامه داشت برد الکتریکی را عیب یابی و تعمیر کنید. تعمیرات برد را به همکاران ما در نمایندگی یخچال الکترواستیل در اصفهان بسپارید.

نمایندگی یخچال الکترواستیل در اصفهان

بررسی علت نمایش کد خطا E4 در یخچال الکترواستیل

مشکل در سنسور محیطی یخچال شما این کد خطا را نمایش خواهد داد. برای رفع این مشکل اگر اطلاعات کافی ندارید دست به چیزی نزده و با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان تماس بگیرید. در غیر این صورت ابتدا المنت یخچال را بررسی کنید.

پس از المنت نوبت به چک کردن ترموفیوز خواهد رسید. بعد از این مرحله سنسور اواپراتور و کمپرسور را نیز بررسی خواهیم کرد. اگر از سالم بودن این قطعات اطمینان پیدا کردید باید بدانید نوبت به بررسی کردن برد الکتریکی یخچال شما رسیده است. مانند همیشه توصیه می‌شود تعمیرات برد را به نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان ارجاع دهید.

بررسی علت نمایش کد خطا E6 در یخچال الکترواستیل

دمای داخل یخچال هیچ‌گاه نباید از مقدار پانزده درجه سانتی‌گراد افزایش یاید. در غیر این صورت کد نمایش E6 به شما نشان داده می‌شود. در چنین شرایطی یکی از اولین احتمالات یخ زدن اواپراتور دستگاه است. برای رفع مشکلات اواپراتور می‌توانید از کارشناسان نمایندگی یخچال الکترواستیل در اصفهان کمک بخواهید.

اگر یخ‌زدگی در اواپراتور دیده نشد شاید ایراد مرتبط با کم شدن سطح گاز در یخچال شما باشد. باید عدم نشتی در دستگاه را به درستی بررسی کرد. پس از این کار بد نیست نگاهی به دمپر کانال هوا نیز بیندازید. اگر برای تعمیر یا تعویض هریک از این قطعات نیاز به کمک داشتید با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان تماس بگیرید.

بررسی علت نمایش کد خطا E7 در یخچال الکترواستیل

کد خطا E7 مربوط به سرمای زیاد در یخچال شماست. با دیدن این کد خطا متوجه می‌شوید دمای درونی یخچال شما از چهار درجه سانتی‌گراد کمتر شده است. علت این مشکل می‌تواند شکستن دمپر باشد. همچنین شکستن کانال هوای داخلی یخچال را باید در نظر داشت. اگر برای رفع کد خطا نیاز به کمک داشتید با همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان تماس بگیرید.

بررسی کد خطا E8 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان

اگر به هر دلیل میان برد اصلی و برد صفحه نمایش یخچال شما مشکلی ایجاد شد کد خطا E8 به شما نمایش داده می‌شود. برای چک کردن اتصالات و اطمینان از درست بودن تمام آن‌ها بهتر است از کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان راهنمایی بخواهید.

تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان

بررسی کد خطا E9 در یخچال الکترواستیل

ایراد در سیستم برفک‌زدایی نمایش کد خطای E9 را در صفحه نمایش به دنبال خواهد داشت. برای رفع این ایراد بهتر است همان اول با نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان تماس بگیرید. در غیر این صورت ابتدا عیب یابی و تعمیرات را باید از المنت یخچال شروع کنید.

در صورت سالم بودن المنت، سنسور اواپراتور را بررسی کرده و در ادامه نوبت به ترموفیوز می‌رسد. اگر همه این قطعات سالم هستند باید ایرادهای احتمالی در برد الکتریکی را در نظر داشته باشید. برای تعمیر تخصصی برد با نمایندگی یخچال الکترواستیل در اصفهان تماس بگیرید.

بررسی علت نمایش کد خطا E10 در یخچال الکترواستیل

کد خطا E10 اشاره به مشکلی در فن اواپراتور دارد. ممکن است فن اواپراتور خراب شده یا حتی خود این قطعه دچار ایراد شده باشد. اغلب به دنبال خرابی اواپراتور سرمای کافی را در یخچال نخواهیم داشت. اگر برای رفع این مشکل نیاز به راهنمایی‌های تخصصی‌تری داشتید با همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان تماس بگیرید.

بررسی علت نمایش کد خطا E11 در یخچال الکترواستیل

خراب شدن فن کندانسور کد خطای E11 را به شما نشان خواهد داد. در این زمان باید فن کندانسور کاملاً بررسی شده و بعد از آن با ادامه داشتن نمایش کد خطا، ایرادهای برد را در نظر گرفت. اگر نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات در برد الکتریکی بود با نمایندگی یخچال الکترواستیل در اصفهان تماس داشته باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان:

تعمیر یخچال الکترواستیل در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03136606646

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *