مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی کولر گازی سوپرا در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات کولر گازی سوپرا در اهواز
تعمیرات کولر گازی سوپرا در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز برای سپری کردن لحظات سخت خرابی کولر گازی شما کمک می کند.

مردم سعی میکنند با لوازم خانگی مختلف زندگی خود را آسان کنند، به عنوان مثال وجود کولر باعث می شود دمای راحت در خانه تضمین شود. اما، متاسفانه، فناوری تمایل به شکستن دارد اگر هنگام بروز مشکلات در کولر دو تکه خود سریعا دست به اقدام بزنید و یا با مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز به تعمیرات کولر گازی سوپرا در اهواز برسید. برای اینکه خودتان کولر دو تیکه را تعمیر کنید، باید اطلاعات کافی داشته باشید پس به تعمیر کولر گازی در اهواز بسپارید. در ادامه مقاله به بررسی بیشتر مشکلات رایج در کولر گازی سوپرا و نمایندگی کولر گازی سوپرا در اهواز می پردازیم.

تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز برای خرابی کمپرسور کولر گازی سوپرا

اگر قسمت مهم موتور کولر گازی بیش از حد گرم شود، ممکن است کمپرسور کولر گازی روشن نشود. گرم شدن بیش از حد آن معمولاً به دلیل عملکرد نامناسب برد کنترل یا رله محافظ رخ می دهد. همچنین ممکن است به دلیل آلودگی بیش از حد گرم شود. کثیفی در خروج هوای گرم اختلال ایجاد می کند، به همین دلیل است که کمپرسور سخت کار می کند و گرم می شود. هنگامی که به مرکز نمایندگی کولر گازی سوپرا در اهواز مراجعه می کنید، به شما توصیه می کنند که به تمیز کردن منظم اجزای داخلی و بیرونی کولر گازی خود بپردازید. این کار به منظور پیشگیری، به حل این مشکل کمک می کند.

اگر دستگاه اخیراً بارگذاری شده است، گرمای بیش از حد این دستگاه را می توان با از بین رفتن تعادل کندانسور و اواپراتور توضیح داد که در نتیجه کمپرسور بار غیر ضروری وارد می شود. برای یافتن دلیل روشن نشدن آن، لازم است نیروهای نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز فشار را در خطوط اندازه گیری کنند، اگر فشار از حد معمول بیشتر باشد، باید مبرد اضافی را تخلیه نمیکند. علل شایع افزایش دمای کمپرسور همچنین می تواند به دلیل عملکرد نامناسب، گرفتگی لوله های مویرگی یا فیلتر خشک کننده باشد. در این صورت باید یکی از لوله ها را نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز تعویض کند یا فیلتر را تمیز نماید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز

هنگام نشت میعانات در کولر دو تکه سوپرا چه کنیم؟

در هوای گرم صاحبان کولر گازی با این واقعیت مواجه می شوند که ظرفیت واحدهای داخلی پر است. برای جلوگیری از نشت مایع از ظروف، آنها را به صورت دوره ای تخلیه کنید. اگر مبدل حرارتی یخ زده باشد باید با مواد مناسب عایق بندی شود، دیگر آب نشت نمی کند. در صورت وجود نشتی در محل اتصال، بهتر است مهره ها را تعمیر کرده و درزها را با درزگیر درمان کنید. در صورت گرفتگی لوله تخلیه، باید آن را تمیز کنید و پس از آن مشکل نشتی واحد داخلی حل می شود. اگر مشکل با این روش ها حل نشود می توانید از مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز برای تعمیرات کولر گازی سوپرا در اهواز درخواست کمک نمایید.

چرا کولر گازی سوپرا برق زیادی مصرف می کند؟

یکی از رایج ترین شکایات کاربران مرکز نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز مصرف زیاد برق کولر گازی سوپرا است. اغلب این مشکل در تابستان رخ می دهد. در تابستان دستگاه انرژی زیادی مصرف می کند اما قادر به تامین دمای مورد نظر نیست. این اتفاق زمانی می افتد که فیلترهای هوا مسدود می شوند یا گرد و غبار روی پروانه (در یونیت داخلی) جمع می شود.

ممکن است به دلیل تجمع کثیفی در مبدل حرارتی (روی واحد بیرونی) یا نشت مبرد، مشکلی رخ دهد. نیروهای نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز برای رفع این نقص ها از ابزار و تجهیزات ویژه ای استفاده می کند. در نتیجه ی این روند بسیاری از مردم هنگام مواجه شدن با خرابی های کولر گازی سریعا با نیروهای نمایندگی کولر گازی سوپرا در اهواز ارتباط برقرار می کنند.

نمایندگی کولر گازی سوپرا در اهواز

کولر دو تیکه روشن نمی شود

شایع ترین مشکل کولر دو تکه ی سوپرا، امتناع دستگاه برای روشن شدن است. در طول استفاده طولانی مدت، حداقل یک بار هر صاحب کولر دو تکه با آن مواجه شده است. در صورت روشن نشدن دستگاه، بنا به تجربه نیروهای نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز مشکل به وضوح مربوط به قسمت الکتریکی است. بیشتر اوقات، چنین خرابی هایی زمانی رخ می دهد که دستگاه به سادگی به برق وصل نباشد. همچنین ممکن است در برد کنترل مشکلاتی وجود داشته باشد یا ارتباط بین واحدهای خارجی و داخلی قطع شود.

دلیل دیگر ممکن است حتی در کولر گازی نباشد، بلکه در خرابی ریموت کنترل از آن یا ماژول گیرنده باشد.

این اتفاق زمانی می افتد که خرابی به دلیل فنی رخ نداده است، بلکه به دلیل مشکلاتی در تنظیمات، نمی تواند روشن شود، این اتفاق زمانی می افتد که کولر گازی به حالت خواب می رود. سیستم به اشتباه دستورات مالک را اجرا می کند، این می تواند به دلیل اتصال نادرست سیم هایی که بلوک ها را به هم متصل میکنند رخ دهد. سپس سیم ها باید طبق نمودار به درستی وصل شوند، اگر این کار انجام نشود، ممکن است نقص های جدی تری رخ دهد. در نهایت ممکن است کولر گازی به دلیل فرسودگی جزئی قطعات روشن نشود. در این صورت قطعات فرسوده باید با کمک نیروهای نمایندگی کولر گازی سوپرا در اهواز تعویض شوند.

نمایندگی های تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز

علت بوی بد در کولر گازی سوپرا

اگر بوی نامطبوعی از کولر گازی شنیده شود، دلایلی برای آن وجود دارد:

  • اگر بوی “هوای کهنه” دهد، طبق تجربه نیروهای نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز این بو ناشی از رطوبت در کولر است.
  • همراه با بوی سوزش، ارزش آن را دارد که این موضوع را جدی بگیرید، ممکن است نشان دهنده سیم کشی سوخته یا اشتباه باشد.
  • اگر بتوان آن را “خام” نامید و حتی کپک نیز احساس می شود، به احتمال زیاد باکتری ها از طریق سیستم پخش شده اند. با استفاده از داروهای ضد قارچ می توانید با آن مقابله کنید.

گاهی اوقات، برای از بین بردن خرابی لوازم خانگی، مداخله تخصصی نیروهای نمایندگی تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز برای اعمال تعمیرات کولر گازی سوپرا در اهواز لازم نیست.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی کولر گازی سوپرا در اهواز:

تعمیر کولر گازی سوپرا در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *