مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز | خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در اهواز

نمایندگی تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولر گازی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز:

  • دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی
  • تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 
  • تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز
نمایندگی تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز

۱۶ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز :

  • ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع
  • ۲ –  یخ زدن پنل و یا کندانسور
  • ۳- آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی
  • ۴ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی
  • ۵- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما
  • ۶ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی
  • ۷- روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش
  • ۸ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور
  • ۹ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن
  • ۱۰- سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر
  • ۱۱ – کار نکردن کنترل دستگاه
  • ۱۲- لوله کشی توکار ساختمان ها، سازمانها و منازل مسکونی
  • ۱۳- نصب کولر گازی و اسپلیت
  • ۱۴- خاموش نشدن کمپرسور و کار کردن مداوم
  • ۱۵- پریدن فیوز خانه به هنگام روشن شدن موتور
  • ۱۶- عدم کارکرد فن

نمایندگی تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز

 کولر گازی ها در انواع برند ها و مارک‌ های مختلف در بازار های خرید لوازم خانگی وجود دارند. یکی از با کیفیت ترین کولر گازی های موجود در این بازار کولر گازی ایران رادیاتور است که بسیاری از افراد به سبب کیفیت بالای این کولر گازی آن را برای خانه و محل کار خود را تهیه می کنند. با وجود این که کیفیت این دستگاه بسیار بالا است اما در برخی مواقع دچار ایراد و نقص می شود که لازم است افراد هر چه سریع تر اقدام به تعمیر آن نمایند. برای کمک به افراد در تعمیر لوازم الکترونیکی خانه خود نمایندگی های بسیار زیادی در سراسر ایران و شهر اهواز وجود دارند. برای تعمیر کولر گازی در اهواز کاربران می توانند از نمایندگی تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز کمک بگیرند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز

ایراد ها و نقص های رایج در کولر گازی ایران رادیاتور

با این که کولر گازی ایران رادیاتور دارای کیفیت بسیار خوب و بالایی بوده اما این امکان نیز وجود دارد که ایراد و نقصی در آن به وجود آید و در صورت بر طرف نکردن این نقص ها ممکن است ایراد ها و ضرر های بیشتری به وجود آیند. بنابراین پیشنهاد می شود در صورت مشاهده هر گونه ایراد و نقص در کولر گازی ایران رادیاتور خود هر چه سریع تر با تماس گرفتن با نمایندگی تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز ، این نقص ها را بر طرف نمایید. در ادامه به شرح برخی از نقص های متداولی که ممکن است در کولر گازی بوتان به وجود آیند، پرداخته ایم.

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در صورت نشت گاز از آن

 یکی از نقص ها و ایراد های رایجی که ممکن است در کولر گازی ایران رادیاتور به وجود آید، نشتی گاز از این دستگاه است. نشتی بیش از حد گاز از کولر گازی ایران رادیاتور سبب می شود که دیگر هوا خنک نشود. بنابراین بسیار ضروری است که هر چه سریع تر اقدام به رفع مشکل نمایید. کاربران می‌ توانند برای تشخیص محل دقیق نشتی گاز از متخصصان و کارشناسان با تجربه کمک بگیرند.

 

نمایندگی کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در صورت باد گرم

 ممکن است دارندگان و کاربران متوجه شوند که کولر گازی ایران رادیاتور دارای باد گرم است که در این صورت یکی از دلایلی که سبب به وجود آمدن این مشکل می شود، کثیف بودن کویل های کندانسور دستگاه است. بنابراین لازم است این قطعات را با دقت مورد بررسی قرار دهید. کاربران می توانند برای تعمیر کولر گازی خود از نمایندگی تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز کمک بگیرند. متخصصان و کارشناسانی که در نمایندگی کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز مشغول به کار اند، بسیار در کار خود حرفه ای هستند.

 تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در صورت  کار نکردن فن های کولر

 یکی از مشکلات رایج و آزار دهنده ای که ممکن است در کولر گازی ایران رادیاتور به وجود آید، کار نکردن فن های کولر است. در صورت کار نکردن این اجزا کولر نمی تواند فضا را خنک کند. بنابراین بسیار ضروری است که هر چه سریع تر اقدام به تعمیر فن های کولر نمایید. از آن جایی که بررسی و تعمیر این فن ها کمی تخصصی هستند، لازم است کاربران از متخصصان و کارشناسانی که در مراکز تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز مشغول به کار هستند، کمک بگیرند. نمایندگی کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز به قدری معتبر است که افراد می توانند با اطمینان خاطر تعمیر کولر خود را به آن بسپارند.

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در صورت خاموش نشدن دستگاه

 ممکن است کاربران و دارندگان در حین کار کردن با کولر گازی ایران رادیاتور متوجه شوند که دستگاه خاموش نمی شود. به طور معمول این مشکل در اثر وجود ایراد و نقص در ترموستات کولر گازی به وجود می آید. بنابراین باید این اجزا را با دقت هر چه تمام تر بررسی نمایید. برای تعمیر کولر گازی خود می توانید از نمایندگی تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز کمک بگیرید.

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در صورت خاموش شدن ناگهانی و خود به خودی کولر گازی

 یکی از مشکلات رایجی که ممکن است در کولر گازی ایران رادیاتور به وجود آید، خاموش شدن ناگهانی و خود به خودی این دستگاه است. به طور معمول این مشکل زمانی به وجود می‌ آید که ایراد و نقصی در سیم کشی های دستگاه و یا برد الکترونیکی کولر گازی وجود داشته باشد. از آن جایی که بررسی و برطرف کردن این قبیل موارد بسیار تخصصی هستند، لازم است کاربران از متخصصان و کارشناسان با تجربه کمک بگیرند. اگر در شهر اهواز ساکن هستید، می توانید برای برطرف کردن نقص در کولر گازی از نمایندگی تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز کمک بگیرید. نمایندگی تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز دارای متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای است.

سخن پایانی

 با افزایش دمای هوا در فصل های گرم سال همچون فصل تابستان استفاده از کولر های گازی افزایش خواهد یافت. یکی از باکیفیت ترین کولر های گازی موجود در بازار های فروش لوازم خانگی، کولر گازی ایران رادیاتور است که بسیاری از افراد از این برند استفاده می‌ کنند. وجود کیفیت بالای این کولر گازی در برخی مواقع به دلایل مختلفی همچون استفاده بیش از حد یا استفاده نادرست، ایراد و نقص هایی در این کولر ایجاد می شود. کاربران و دارندگان ملزم هستند در زمان مشاهده ایراد و نقص در دستگاه خود سریعا اقدام به تعمیر آن نمایند. در این متن کردیم شما را با برخی از رایج ترین نقص هایی که ممکن است در کولر گازی ایران رادیاتور به وجود آید، آشنا کنیم.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز:

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز ، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *