مراحل ثبت درخواست تعمیر پکیج در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات پکیج کورنیدو | تعمیرات، نصب و سرویس

مرکز کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف پکیج دیواری باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات پکیج دیواری در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد. ارائه مشاوره رایگان برای خرید پکیج دیواری در مرکز کورنیدو به منظور بهینه سازی مصرف انرژی، کاهش هزینه برق مصرفی و انتخاب دستگاه با راندمان و طول عمر مفید بالا، یکی دیگر از خدمات این مجموعه به مشتریان عزیز می باشد.ما بر این باور هستیم که همیشه حق با مشتری است لذا مشتری مداری، رضایت مشتری، بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت خدمات از اولویت های گروه کورنیدو می باشد.

دلایل انتخاب مرکز تخصصی تعمیرات پکیج جهت تعمیر و سرویس :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات پکیج

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیر پکیج در زنجان
نمایندگی تعمیرات پکیج در زنجان

۱۰ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات پکیج دیواری و آبگرمگن:

۱- نداشتن گرمای کافی و مطبوع در رادیاتورها

۲– نداشتن گرمای مطلوب آب گرم مصرفی

۳– آبریزی و نشتی از زیر پکیج

۴– سر و صدای اضافی از پکیج

۵– سرویس سالیانه دستگاه جهت بازدهی بیشتر

۶– روشن شدن انفجاری پکیج

۷- روشن نشدن پکیج دیواری و یا صفحه نمایش

۸- تشکیل نشدن شعله

۹- مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۱۰- حرارت بیش از حد پکیج

تعمیر پکیج در زنجان

خراب شدن هیچ وسیله‌ای در خانه برای شما خوشایند نخواهد بود. خصوصاً اگر این دستگاه تأمین آب گرم خانه شما را بر عهده داشته باشد. خرابی پکیج به ویژه در فصل زمستان اصلاً تجربه خوبی نیست. شما سیستم گرمایش خانه و آب گرم خود را از دست داده‌اید. راهی نیست به جز اینکه هرچه سریع‌تر فکری برای تعمیر آن بکنید.

از آنجایی که برخی مشکلات ظاهر شده در پکیج‌ها به سادگی رفع می‌شوند شاید خودتان بتوانید تعمیرات را انجام دهید. با این کار هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده‌اید و هم زودتر سیستم گرمایش خانه‌تان راه می‌افتد. به کمک راهنمایی‌های زیر شاید بتوانید بسیاری از مشکلات را خودتان حل کنید. اما اگر تخصصی ندارید همان اول با نمایندگی‌های مجاز تماس بگیرید. ساکنین شهر زنجان می‌توانند برای تعمیر پکیج در زنجان با مراکز مجاز در تماس باشند.

تعمیر پکیج در زنجان

وجود نشتی در پکیج دیواری

برخی اوقات متوجه وجود نشتی در قسمتی از پکیج خود می‌شوید. علت نشتی اغلب خراب شدن یکی از قطعات داخلی دستگاه مانند شیر فشار خواهد بود. اگر متوجه شدید نشتی از شیر فشار است باید بدانید اتفاقی باعث شده فشار پکیج بیش از حد بالا برود. گاهی نیز این نشتی به خاطر خراب شدن پمپ خواهد بود. اگر پمپ پکیج به هر دلیلی شکسته شده یا ترک خورده باشد نشتی آب را در آن خواهید داشت. برای تعویض پمپ می‌توانید از مراکز تعمیر پکیج در زنجان کمک بخواهید.

یکی دیگر از موارد مرتبط با نشتی پکیج لوله‌های آن می‌باشد. اگر بعد از چک کردن متوجه شدید نشتی در لوله‌ها رخ داده است باید روش نصب آن‌ها را چک کنید. همچنین شاید لوله‌ها دچار خوردگی شده یا فرسوده شده باشند. اگر نیاز به کمک داشتید می‌توانید بررسی‌های دقیق‌تر را به مراکز تعمیر پکیج در زنجان بسپارید.

حل مشکل کم بودن فشار به کمک متخصصین تعمیر پکیج در زنجان

فشارسنج پکیج در این دستگاه قرار داده شده است تا بتوانید میزان فشار درون پکیج خود را چک کنید. با پایین‌تر رفتن فشار از عدد یک دستگاه قادر به انجام کار نخواهد بود. فشار ایده‌آل حدود 1.5 می‌باشد. اگر با مشکل کاهش فشار مواجه شدید نشتی آب در دستگاه را بررسی نمایید. اگر ایرادی در این رابطه وجود نداشت بهتر است یک بار رادیاتورهای خانه‌تان را هواگیری نمایید.

در صورتی که با انجام تمام موارد گفته شده در بالا بازهم فشار پکیج به عدد نرمال برنگشت باید برخی قطعات داخلی چک شوند. برای بررسی این قطعات بهتر است از افراد متخصص در این کار کمک بخواهید. هر زمان نیاز بود کافی است با مراکز تعمیر پکیج در زنجان تماس بگیرید.

چرا آب گرم نشده و رادیاتورها سرد مانده‌اند؟

پکیج برای گرم شدن آب و گرم کردن خانه استفاده می‌شود. انجام نشدن هریک از این دو نشانه مشکلی در سیستم است که نیاز به رسیدگی دارد. اگر پکیج شما در تأمین گرما درست عمل نمی‌کند اول مطمئن شوید آب، گاز و برق آن همگی وصل هستند. پکیج برای کار خود به این سه نیاز دارد. بعد از این به سراغ قطعات دستگاه خواهیم رفت. اگر نیاز بود این کار را به نمایندگی‌های تعمیر پکیج در زنجان بسپارید.

در مرحله اول دیافراگم را چک کرده و از سالم بودن آن مطمئن می‌شویم. سپس فشارسنج را نگاهی می‌اندازیم. کم شدن فشار پکیج مانع از عملکرد درست آن می‌شود. در صورتی که تا اینجای کار مشکلی نبود ترموستات را بررسی می‌کنیم. به یاد داشته باشید مواردی مانند یخ زدن لوله‌های پکیج نیز می‌تواند مانع از گرم شدن آب و رادیاتورها شود. اگر مشکل ادامه داشت برای بررسی‌های بیشتر با مراکز تعمیر پکیج در زنجان تماس بگیرید.

تعمیر پکیج زنجان

رفع مشکل روشن نشدن پکیج به کمک نمایندگی‌های تعمیر پکیج در زنجان

گاهی اوقات پکیج روشن نشده و هیچ کاری انجام نمی‌دهد. در چنین شرایطی از وصل بودن برق ساختمان مطمئن شده و فیوز مربوط به آن را چک کنید. اگر در برق پکیج مشکلی وجود داشت از یک برق‌کار کمک بخواهید. در صورتی که پکیج روشن می‌شود اما کار نکرده و فوراً خاموش می‌گردد بهتر است فشارسنج را نگاهی بیندازید. پایین‌تر رفتن فشار از عدد یک یعنی ایرادی در سیستم وجود دارد.

بعد از این کار به سراغ شیر سه طرفه و شیر بای پاس خواهیم رفت. اگر در این دو قطعه ایرادی نبود از تنظیم بودن سطح گاز و هوا در پکیج مطمئن شوید. در صورت ادامه داشتن مشکل با متخصصین این کار در مراکز تعمیر پکیج در زنجان تماس بگیرید. شاید نیاز باشد پکیج شما رسوب‌گیری شود.

خراب شدن ترموستات در پکیج‌ها

خراب شدن ترموستات یکی از ایرادهایی است که زیاد در پکیج‌ها با آن سروکار داریم. با خراب شدن این قطعه دمای محیط به درستی اندازه‌گیری نخواهد شد. در نتیجه پیغام‌های اشتباهی به برد اصلی منتقل می‌گردد. برای بررسی ایراد پیش آمده در ترموستات اول منبع تغذیه آن را چک کنید. سپس مطمئن شوید تنظیمات مربوط به تایمر در پکیج شما صحیح است. اگر برای تعمیر پکیج در زنجان نیاز به کمک داشتید می‌توانید با نمایندگی‌های مرتبط تماس بگیرید.

یخ زدن لوله میعانات در پکیج

در روزهای سرد سال احتمال بروز این مشکل بیشتر است. در این زمان لوله‌ها یخ زده و مسدود خواهند شد. به خصوص وقتی که لوله میعانات پکیج در جایی خارج از محیط خانه نصب شده باشد. اگر این اتفاق در لوله‌ها بیفتد میعانات دوباره به دستگاه شما برمی‌گردند. در نتیجه سیستم به مشکل خورده و نمی‌تواند درست کار خود را انجام دهد.

برای رفع این ایراد کافی است روی لوله‌ها مقداری آب گرم بریزید. با از بین رفتن یخ‌ها مشکل برطرف شده و دستگاه دوباره کار می‌کند. برای جلوگیری از یخ‌زدگی لوله‌های میعان بهتر است آن‌ها را عایق‌بندی کنید. می‌توانید برای یک عایق‌بندی مناسب از مراکز تعمیر پکیج در زنجان کمک بخواهید.

گرم و سرد شدن مرتب آب

نوسان‌های گرما و سرما در جریان آب یکی از مشکلات بزرگ در پکیج‌ها می‌باشد. اولین عامل مؤثر در این مشکل ارتفاع زیاد شعله است. دلیل دیگر باز بودن هم‌زمان چند شیر آب می‌باشد. در برخی موارد نیز از یک پمپ فشار نامناسب استفاده شده است.

در پکیج‌های دارای دو مبدل اگر تمام این موارد را چک کرده و مشکلی پیدا نکردید شیر سه راهه را بررسی نمایید. گاهی خراب شدن این شیر باعث گرم و سرد شدن آب می‌شود. اگر مشکل ادامه داشت با مراکز تعمیر پکیج در زنجان تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش تعمیر پکیج در زنجان

تعمیر پکیج در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *