مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز
تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در اهواز

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز

نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز برای کسانی که با خرابی مایکروفر خود مواجه شده اند و نمی دانند چگونه آن را برطرف کنند، بهترین و مورد اعتمادترین سازمان برای تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در اهواز است.

تعمیر مایکروفر معمولاً یک هزینه اضافی است که ترجیح می دهیم از آن اجتناب کنیم. تعداد کمی از مردم متوجه می شوند که می توان برخی از خرابی ها را به تنهایی برطرف کرد. هنگام انجام هرگونه تعمیرات تعمیر مایکروفر در اهواز، مطمئن شوید که تجهیزات از منبع تغذیه جدا شده است. بنا به توصیه ی مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهوا، تنها در صورتی که با مهندسی برق آشنایی دارید، تعمیر مایکروفر را شروع کنید. برای شناخت بهتر انواع خرابی های مایکروفر پاناسونیک به خواندن ادامه مقاله بپردازید.

مرکز تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز

چرا در مایکروفر باز نمی شود؟

مایکروفر پاناسونیک مدرن می توانند غذا را گرم کرده و همچنین یخ زدایی کنند. با این حال، برای این زمانی امکان پذیر است که درب مایکروفر بسته شود. اما چرا درب مایکروفر باز نمی شود و در نتیجه از گرم شدن غذا جلوگیری می کند؟ در اینجا نیروهای نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز دلایل اصلی را بیان کرده است:

  • قفل آسیب دیده

مایکروفر مجهز به دری است که از یک اهرم، یک میکروسوئیچ و یک فنر قفلی تشکیل شده است. به غیر از میکروسوئیچ، هر کدام از این قطعات از پلاستیک ساخته شده اند. در نتیجه شکستن قفل، مثلاً با بستن خیلی سریع درب، بسیار آسان است. این می تواند منجر به گیر کردن درب در حالت باز یا بسته شود. بنابراین اهرم بازشو، فنر و قفل (قلاب) را با کمک کارکنان نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در اهواز بررسی کنید و از عدم آسیب دیدگی مطمئن شوید. اگر هر یک از این قطعات شکسته یا آسیب دیده است، آنها را تعویض کنید.

  • میکروسوئیچ ها کوتاه شدند

اگر هر یک از میکروسوئیچ های مایکروفر کوتاه شده باشد، باید آن قطعه را با قطعه جدید تعویض کنید. اما ابتدا برای اطمینان از اینکه میکروسوئیچ ها مسئول باز نشدن در هستند، تداوم آن را با یک متر ارزیابی کنید. متاسفانه، اگر متوجه شدید که تداومی وجود ندارد، باید میکروسوئیچ ها را با کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز با میکروسوئیچ های جدید جایگزین کنید.

  • لولا شل

یکی دیگر از دلایل باز نشدن درب مایکروفر می تواند لولای در باشد. به سادگی، در حین استفاده، ممکن است شل شود و در نتیجه از باز شدن درست درب جلوگیری کند. سفت کردن آنها با پیچ گوشتی باید مشکل شما را حل کند. با این حال، اگر این کمکی نکرد و معلوم شد که لولا معیوب است، باید آن را در مرکز نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در اهواز تعویض کنید.

مرکز تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در اهواز

مراجعه به نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز برای مایکروفر شکسته

گاهی هنگام جابجایی ممکن است مایکروفر خود را بر روی زمین بندازیم. بهترین کار هنگام مواجه شدن با شکستگی در مایکروفر، مراجعه به نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در اهواز است.

مهمترین بخش هر مایکروفر مگنترون است. این منبع گرما در مایکروفر پاناسونیک است، بنابراین شکست مگنترون اغلب با گرم نشدن یا گرمای ناکافی آشکار می شود. یکی دیگر از مشکلات رایج بلوک های برق است که ممکن است از کار بیفتد.

خرابی فیوز همچنین از روشن شدن مایکروفر پاناسونیک جلوگیری می کند. علاوه بر این، در حین تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در اهواز، ارزش توجه به ترانسفورماتور، سوئیچ درب یا کابل را دارد؛ اینها قطعاتی هستند که ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض در مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز داشته باشند. تشخیص مشکل در درجه اول باید بر اساس مشاهده علائم غیر عادی باشد که در حین استفاده متوجه شده اید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز

درخواست مشاوره از تیم نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز برای زمانی که مایکروفر گرم نمی شود

غذا را در مایکروفر می گذارند، می بینید المنت ها روشن است، تنظیمات مثل همیشه است، اما هنوز غذا اصلا گرم نشده است؟ در اینجا چند دلیل وجود دارد که تیم نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در اهواز دلایل زیر را بیان کرده است:

  1. فیوز مایکروفر سوخته است

برای تعیین اینکه آیا فیوز سوخته است، تداوم آن را با یک متر بررسی کنید. اگر تداوم ندارد، باید آن را در مراکز تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز با یک قطعه جدید جایگزین کنید، زیرا فیوز آسیب دیده قابل تعمیر نیست. فیوز سوخته شایع ترین علت خرابی در مایکروفر پاناسونیک است، بنابراین ابتدا آن را بررسی کنید.

  1. دیود خازن شکسته

دیود خازن خروجی ترانسفورماتور را از AC به DC تبدیل می کند و بنابراین ولتاژ را دو برابر می کند و تقریباً 5000 ولت می کند. به لطف این، مگنترون را تغذیه می کند که منجر به گرم شدن غذای ما می شود. اگر دیود خازن مایکروفر بسوزد، مگنترون ولتاژ کافی دریافت نمی کند که از عملکرد صحیح دستگاه جلوگیری می کند. مرکز نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در اهواز برای این نقص راه حل داده است که این قطعه را با یک قطعه جدید جایگزین کنید. اگر مطمئن نیستید که منفجر شده است، آن را با یک باتری سنج یا با اتصال یک باتری 9 ولت به طور سری به دیود بررسی کنید.

  1. میکروسوئیچ درب آسیب دیده

میکروسوئیچ موجود در مایکروفر پاناسونیک اطمینان می دهد که درب دستگاه به درستی بسته می شود، بنابراین به محض بسته شدن آن روشن می شود. اگر مایکروفر کار نمی کند، مایکروفر روشن نمی شود یا فرآیند گرمایش را شروع نمی کند. بنابراین باید با آزمایش سنسور در کارگاه نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز می توانید تشخیص دهید که آیا آن آسیب دیده است یا خیر. طبق تجربه ی نیروهای نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در اهواز بهترین راه برای انجام این کار با یک متر است. اگر کار نکرد، آن را با یک مورد جدید جایگزین کنید.

  1. مگنترون مایکروفر شکسته

دلیل گرم نشدن مایکروفر نیز می تواند شکستگی یا سوختگی مگنترون دستگاه باشد. برای اینکه به درستی کار کند باید میدان مغناطیسی مناسبی داشته باشد. در صورت خرابی هر یک از اجزای درون آن، امواج الکترومغناطیسی نمی توانند به درستی عبور کنند و در نتیجه مایکروفر پاناسونیک گرم نمی شود. بهترین راه حل در این مورد جایگزینی مگنترون با مگنترون جدید خواهد بود. بر اساس علامت گذاری روی این عنصر، میتوانید یک قطعه یدکی جدید انتخاب کنید. فقط به یاد داشته باشید که آن را با کمک مرکز تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز به درستی با مایکروفر خود مطابقت دهید.

  1. خازن ولتاژ بالا منفجر شده است

دمیده شدن خازن مایکروفر منجر به عدم عملکرد صحیح مدار ولتاژ بالا می شود و بنابراین. مایکروفر گرمایش را متوقف می کند. برای تعیین این مورد، از یک مولتی متر با قابلیت بررسی ظرفیت خازن استفاده کنید یا با متخصص های نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در اهواز تماس بگیرید، زیرا خازن مقادیر کشنده برق را ذخیره می کند که می تواند برای شخص بسیار خطرناک باشد. اگر این قطعه از کار افتاد، آن را با یک قطعه جدید جایگزین کنید.

  1. ترانسفورماتور سوخته

تشخیص ترانسفورماتور سوخته بسیار آسان است. هنگامی که اتصال کوتاه می شود، معمولا بوی سوختگی متصاعد می شود. همچنین باعث می شود که مایکروفر غذا را گرم نکند. متاسفانه، این قطعه قابل تعمیر نیست، بنابراین کارکنان مرکز  تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز توصیه می کند یک قطعه جایگزین جدید خریداری کنید.

برای بهترین تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در اهواز می توانید به شرکت نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز مراجعه کنید و یا از نیروهای نمایندگی مایکروفر پاناسونیک در اهواز درخواست تعمیرات مایکروفر در خانه کنید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در اهواز

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز

 تعمیر مایکروفر پاناسونیک در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :  06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *