مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر پارادایس در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر پارادایس در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند پارادایس یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر پارادایس، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای پارادایس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر پارادایس در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر پارادایس
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات مایکروفر پارادایس در زنجان
نمایندگی تعمیرات مایکروفر پارادایس در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر پارادایس در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر پارادایس در زنجان

پارادایس یکی از مشهورترین برندهای داخلی تولیدکننده لوازم برقی است که در زمینه تولید مایکروفرها نیز فعالیت دارد. نمایندگی‌های پس از فروش و مراکز مجاز و مورد تأیید خدمات‌دهی در بیشتر شهرهای ایران شما را از بابت دردسرهای خرابی دستگاه نجات می‌دهد.

در شهر زنجان نیز نمایندگی‌های فعال این برند آماده رسیدگی به مشکلات شما هستند. تنها کافی است یک تماس با نمایندگی تعمیر مایکروفر پارادایس در زنجان داشته باشید.

مراجعه به نمایندگی چندین مزیت متفاوت برای شما خواهد شد. اولین مورد اینکه نیازی به گشتن و پیدا کردن مرکزی نیست که تعمیرات مایکروفر را بپذیرید. بعلاوه از بابت تخصص تعمیرکاران و متخصصان این مرکز نگرانی نخواهید داشت.

می‌توانید بدون نیاز به جابه‌جایی دستگاه و پرداخت هزینه‌ای برای این کار، از خدمات تعمیر مایکروفر در زنجان بهره‌مند شوید. بعلاوه با مراجعه به نمایندگی مایکروفر پارادایس در زنجان از بابت کیفیت قطعات تعویضی نگرانی نخواهید داشت.

تعمیر مایکروفر پارادایس در زنجان

بررسی جرقه زدن مایکروفر به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر پارادایس در زنجان

حتی کوچک‌ترین ذرات فلزی درون مایکروفر شما می‌تواند باعث جرقه زدن دستگاه شود. نباید هیچ‌گونه تزیینات فلزی در ظروف شما استفاده شده باشد. بعلاوه استفاده از ظرف‌های بزرگ و نامناسب می‌تواند بخش داخلی دستگاه را خراب کرده و خط بیندازد. این خط و خش‌ها می‌توانند جرقه‌هایی را در حین کار به دنبال داشته باشند. اگر فکر می‌کنید نیاز به تعمیر دیواره داخلی مایکروفر شما وجود دارد با نمایندگی تعمیر مایکروفر پارادایس در زنجان تماس بگیرید.

البته ایراد در بخش‌های داخلی دستگاه شما نیز می‌تواند باعث جرقه زدن آن شود. برای مثال اتصالی در بخش‌های مختلف یا ایراد در سیم‌کشی‌ها چنین نتیجه‌ای را به دنبال خواهد داشت. بد نیست نگاهی به مگنترون یا ورق میکا نیز بیندازید.

اگر نتوانستید خودتان راه‌حلی برای این مشکل پیدا کنید با نمایندگی تعمیر مایکروفر پارادایس در زنجان در تماس باشید.

نمایندگی مایکروفر پارادایس در زنجان

بررسی علت از کار افتادن دکمه‌های مایکروفر پارادایس

خراب شدن صفحه کنترل باعث از کار افتادن دکمه‌ها در مایکروفر پارادایس می شود. زمانی که ایرادی در صفحه کنترل اصلی دستگاه ایجاد شده باشد احتمال دارد دستگاه نتواند اعداد یا خط‌ها را روی صفحه نمایش نشان دهد. برای بررسی صفحه کنترل می توانید از نمایندگی تعمیر مایکروفر پارادایس در زنجان کمک بخواهید.

یکی از مواردی که باعث بروز ایراد در صفحه کنترل دستگاه می‌شود خراب شدن لحیم یا یکی از خازن‌ها در این بخش از دستگاه شماست. همچنین احتمال ایراد در مدارهای دیگر نیز وجود دارد، مثلا ممکن است بخشی از آن‌ها نیاز به لحیم‌کاری مجدد داشته باشد. اگر از مدارهای الکتریکی سررشته‌ای ندارید بهتر است دست به چیزی نزده و از کارشناسان در نمایندگی مایکروفر پارادایس در زنجان درخواست کمک کنید.

بررسی علت نچرخیدن سینی در مایکروفر پارادایس

گاهی بعد از فشردن دکمه استارت متوجه می‌شوید سینی داخل مایکروفر حرکت نمی‌کند. در چنین شرایطی فکر می‌کنید یکی از قطعات داخلی خراب شده است. این احتمال وجود دارد اما قبل از اینکه بخواهید با نمایندگی تعمیر مایکروفر پارادایس در زنجان تماس داشته باشید یک بار خوب داخل دستگاه خود را تمیز کنید. گاهی ذرات خوراکی و چربی‌های زیاد تمیز نشده درون دستگاه مانعی برای عبور سینی مایکروفر می‌شوند.

اما اگر با یک نظافت کامل مشکل شما حل نشد بد نیست نگاهی به شفت بیندازید. قرار دادن ظرف‌های سنگین روی سینی می تواند به این قطعه آسیب رسانده باشد. بعد از آن نوبت به بررسی موتور گرداننده می‌رسد. اگر موتور سوخته باشد چاره‌ای به جز عوض کردن آن نخواهید داشت. همچنین احتمال ایراد در کوپلینگ موتور چرخاننده نیز وجود دارد. در صورت نیاز با نمایندگی تعمیر مایکروفر پارادایس در زنجان تماس داشته باشید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر پارادایس در زنجان

بررسی روشن نشدن دستگاه به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر پارادایس در زنجان

یکی از اولین چیزهایی که در زمان روشن نشدن مایکروفر پارادایس باید بررسی کرد درست بسته شدن درب دستگاه است. شاید چیزی مانع از چفت شدن درب شده یا ایراد در قطعاتی مانند سوییچ درب یا قفل آن مانع از شروع کار دستگاه می‌شود. اگر درب درسته بسته نشود شما صفحه نمایش را به شکل عادی خواهید دید اما دستگاه کار نمی کند. در چنین حالتی برای تعمیر قطعات درب دستگاه از نمایندگی تعمیر مایکروفر پارادایس در زنجان کمک بخواهید.

اگر ایرادی در درب مایکروفر شما دیده نمی شود باید بدانید احتمال خراب شدن فیوز سرامیکی نیز وجود دارد. این فیوز در زمان نوسان های شدید برق دستگاه را قطع می‌کند. همچنین احتمال خرابی سوییچ سرامیکی نیز وجود دارد. اگر نتوانستید علت این مشکل را در مایکروفر خود پیدا کنید با نمایندگی مایکروفر پارادایس در زنجان تماس داشته باشید.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر پارادایس در زنجان

بررسی علت گرم نشدن بخش داخلی مایکروفر پارادایس

عدم تامین حرارت لازم درون مایکروفر، این دستگاه را بدون استفاده خواهد کرد. در چنین شرایطی لازم است قطعه‌ای به نام مگنترون را بررسی کنید. در صورت سوختن این قطعه حرارتی تولید نشده و مایکروفر شما گرم نمی‌شود. می‌توانید برای تعویض مگنترون از نمایندگی تعمیر مایکروفر پارادایس در زنجان کمک بخواهید. اگر ایرادی در این قطعه دیده نشد بد نیست نگاهی به فیوز حرارتی بیندازید.

همچنین در ادامه باید دیود نیز بررسی شود. دیود ولتاژ دستگاه شما را دو برابر کرده و باعث می‌شود مگنترون قادر به تولید گرما باشد. خراب شدن دیود این روند را مختل ساخته و شما حرارت کافی را درون دستگاهتان نخواهید داشت. می‌توانید برای بررسی و تعویض دیود از کارشناسان در نمایندگی مایکروفر پارادایس در زنجان راهنمایی بخواهید.

بررسی علت خاموش شدن چراغ مایکروفر پارادایس

اولین چیزی که در زمان روشن نشدن چراغ مایکروفر پارادایس باید چک کرد سالم بودن خود لامپ است. در صورتی که با تعویض لامپ مشکل شما حل شد یعنی لامپ قبلی سوخته و مشکلی در بخش دیگری وجود ندارد. اما برخی اوقات یک لامپ جدید نیز مشکل شما را رفع نخواهد کرد. در چنین حالتی احتمالا ایراد مربوط به بخش‌های دیگری در مایکروفر شماست که باید یک‌به‌یک بررسی و عیب‌یابی شوند.

دقت داشته باشید در مایکروفرها احتمال شک الکتریکی بسیار بالاست و به همین دلیل تعمیر آن‌ها مهارت زیادی می‌خواهد. می‌توانید برای این کار از نمایندگی تعمیر مایکروفر پارادایس در زنجان درخواست کمک داشته باشید. در ابتدا لازم است صفحه کنترل اصلی دستگاه چک شود. شاید با تعویض صفحه کنترل مشکل شما حل شود. سپس سیم‌کشی‌ها و سوکت بررسی می‌شوند. اگر هیچ جریانی در سوکت نداشته باشید باید این قطعه را عوض کنید.

 

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر پارادایس در زنجان

تعمیر مایکروفر پارادایس در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *