مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر ویرپول در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر ویرپول در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند ویرپول یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر ویرپول، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای ویرپول باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر ویرپول در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر ویرپول
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات مایکروفر ویرپول در زنجان
تعمیرات مایکروفر ویرپول در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر ویرپول در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در زنجان

مایکروفر یک لوازم خانگی بسیار مهم و ضروری برای گرم کردن و پختن غذا به حساب می‌آید. در بیشتر اوقات این سیستم گرمایشی هنگام گرم کردن یا پختن غذا با مشکلات زیادی مواجه می‌شود که باید برای تعمیر آن به نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در زنجان مراجعه کنید.

 مقصود ما برای ارائه این مقاله عیب یابی مایکروویو و تعمیر آن به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در زنجان است. پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید. نحوه عیب یابی مایکروفر ویرپول و راهکاری برای برطرف کردن و تعمیر مایکروفر در زنجان را در این مقاله توضیح خواهیم داد.

تعمیر مایکروفر ویرپول در زنجان

روشن نشدن دستگاه و نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در زنجان

تشخیص دادن عیب مایکروفر هنگامی که سیستم به طور کلی روشن نمی‌ شود باید این راهکار ها را انجام دهید تا دستگاه روشن شود. اگر توجه کردید که دستگاه شما اصلا روشن نمی شود چند دلیل می‌تواند داشته باشد که یک مورد آن قطع بودن پریز برق است و یا اینکه دو شاخه برق معیوب شده است، حتی شاید مشکل از قفل کودک باشد و به راحتی روشن نشود و یکی دیگر از دلایل آن به کار گیری از سه راهی است.

می‌توانید برای حل این مشکل به نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در زنجان تماس بگیرید‌. حتی خودتان برای رفع این مشکل مطمئن شوید که عیب از پریز برق نیست، دو شاخه را به پریز دیگر متصل کنید و اگر دیدید که سیستم باز هم روشن نشد باید آن را به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در زنجان تعمیرکنید. اگر ملاحظه کردید که بعد از روشن کردن سیستم علامت ال روی صفحه نمایش پدید می‌آید در حقیقت مشکل از قفل کودک است و باید آن را غیر فعال کنید.

نمایندگی مایکروفر ویرپول در زنجان

گرم نکردن مایکروفر و نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در زنجان

یکی از نشانه های معیوب بودن مایکروفر گرم نکردن سیستم است که باید به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در زنجان عیب آن تشخیص داده شود. گرم نکردن مایکروفر می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد از جمله معیوب بودن درب سیستم، پر چرب بودن غذا، معیوب بودن دیود، معیوب بودن ولتاژ و ترانس‌های انباره و غیره می‌باشد.

به کمک مولتی تستر ولتاژ و انباره و دیود را ارزیابی کنید و اگر سوخته باشند آن‌ها را عوض کنید. با به کار گیری از مولتی تستر اتصالات درب مایکروفر را بررسی کنید و اگر قطع بودن آن را متصل کنید. اگر مایکروفر شما کثیف است آن را به خوبی پاکیزه نمایید، چون کثیفی‌ها جلوی گرما را می گیرند.

 در این زمینه نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در زنجان بهترین است. این نکته را توجه کنید که مهم ترین بخش مایکروفر لامپ اشعه است که اشعه و گرما را ایجاد می‌کند، ولی اگر دیود یا هر قطعه ای معیوب باشند موجب خراب شدن لامپ اشعه می شوند. غذا هایی که چربی بالایی دارند احتیاج‌ به زمان زیادی برای گرم شدن دارند و اگر دیر گرم شدند به خاطر خراب بودن مایکروفر است و باید به کمک نمایندگی مایکروفر ویرپول در زنجان تعمیر شود.

نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در زنجان

دود کردن مایکروفر

یکی دیگر از مشکلات مایکروفر دود کردن این دستگاه بعد از روشن کردن آن می‌باشد که بدون شک به خاطر تمیز نبودن سیستم است. اگر با این مشکل رو به رو شدید می‌توانید با نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در زنجان تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 شما در این موقعیت باید دستگاه را تمیز نمایید و اگر تکه های غذا داخل دستگاه بود آن را بردارید و تمام کثیفی‌های داخل مایکروفر پاک کنید. برای تمیز کردن مایکروفر باید یک پارچه را با آب وجوش شیرین خیس کنید و سقف و بدنه مایکروفر را تمیز نمایید و بعد چند دقیقه از دستگاه خود استفاده نمایید. اما با این همه تلاش اگر نتیجه ای نگرفتید از نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در زنجان در خواست کمک نمایید.

 

نچرخیدن صفحه دستگاه

دلیل نچرخیدن سینی مایکروفر را قصد داریم در این بخش برای شما توضیح دهیم. یکی از علت‌های معیوب بودن مایکروفر نچرخیدن سینی آن است. این عیب را می‌توان به خاطر معیوب بودن شفت دستگاه ربط داد که بر اثر قرار دادن غذا با حجم زیاد این مشکل ایجاد می‌شود.

حتی تمیز نبودن دستگاه و جمع شدن چربی این مشکل را به وجود می‌آورد. می‌توانید با نمایندگی مایکروفر ویرپول در زنجان تماس بگیرید و علت این مشکل را بپرسید. برای رفع این مشکل حتما دستگاه را تمیز کنید و نگذارید چربی و یا کثیفی داخل دستگاه باشد چون  به خاطر سنگینی بار معیوب می‌شود و باید شفت زیر صفحه را عوض کنید. اگر احساس می‌کنید قطعه ای باید تعمیر یا عوض شود به نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در زنجان مراجعه نمایید.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر ویرپول در زنجان

صدای زیاد از مایکروفر

اگر احساس کردید که مایکروفر شما حین کار سر و صدای زیادی از خود ایجاد می‌کند باید علت عیب آن را مشخص کنید. هر کدام از  علت های سر و صدای زیاد دستگاه با هم فرق دارد که یکی از آن‌ها تمیز نبودن ریل زیر سینی مایکروفر است که نمی گذارد سینی حرکت کند و سینی با دشواری زیاد می‌چرخد و صدا ایجاد می‌کند.

معیوب بودن شفت مایکروفر هم موجب بی نظمی در کارآیی دستگاه می‌شود. اگر مواد غذایی با حجم سنگین را روی سینی مایکروفر قرار دهید حرکت دستگاه دشوار می‌شود و صدا ایجاد می‌کند. می‌توانید به نمایندگی مایکروفر ویرپول در زنجان مراجعه کنید تا علت‌های این مشکل را توضیح دهد.

 البته ناگفته نماند که فن مایکروفر فعال‌ و در حال حرکت باشد صدا تولید می‌کند. برای رفع این مشکل ریل زیر سینی مایکروفر را با مواد شوینده تمیز کنید. ظرف سنگین داخل دستگاه قرار ندهید. برای اطلاعات بیشتر و بهتر با نمایندگی تعمیر مایکروفر ویرپول در زنجان تماس بگیرید.

سخن آخر

در این مقاله شما را به طور کلی با عیب یابی مایکروفر و راه حل برطرف کردن آن آشنا کردیم و به نوعی که خودتان برای حل مشکلات دستگاه بتوانید دست به کارشوید. هر مشکلی برای دستگاه شما پیش آمد از جمله گرم نکردن، نچرخیدن سینی و دود کردن دستگاه و خاموش شدن ناگهانی دستگاه و غیره را اگر نتوانستید به تنهایی برطرف کنید با نمایندگی مایکروفر ویرپول در زنجان تماس بگیرید تا مشکل دستگاه را حل کنند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر ویرپول در زنجان

تعمیر مایکروفر ویرپول در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *