مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس

برند کنوود یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی تبریز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی کنوود
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود در تبریز
تعمیرات لباسشویی کنوود در تبریز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز

با روشن شدن کد خطا و اختلال در روند کار دستگاه بهتر است برای رفع مشکل با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز در تماس باشید. تعمیرکاران با بررسی قطعات مرتبط به کد خطا نمایش داده شده می‌توانند به سادگی علت اصلی مشکل را پیدا کرده و برطرف نمایند.

کدهای خطا به شما کمک می‌کنند از کیفیت کار دستگاه خود مطلع بوده و به محض نمودار شدن کوچک‌ترین مشکلی از آن اطلاع یابید. به این ترتیب جلوی خرابی‌های بیشتر و آسیب به قطعات دیگر در لباسشویی شما گرفته خواهد شد. اگر از تعمیر لباسشویی در تبریز اطلاعاتی ندارید رسیدگی به علت نمایش کد خطا و رفع آن را به تعمیرکاران نمایندگی لباسشویی کنوود در تبریز بسپارید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز

بررسی کد خطا E-1 به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز

هر زمان درب ماشین لباسشویی شما درست بسته نشده باشد کد خطای E-1 در صفحه نمایش به شما نشان داده خواهد شد. می‌توانید بررسی علت را به کارشناسان در نمایندگی لباسشویی کنوود سپرده یا خودتان به دنبال علت بروز مشکل باشید.

ممکن است با یک بار باز و بسته کردن درب، خوب چفت شده و کد خطا از بین برود. اما اگر این اتفاق نیفتاد احتمال خراب شدن میکروسوییج درب ماشین لباسشویی شما وجود دارد. در چنین شرایطی با تعویض این قطعه مشکل حل شده و کد خطا از بین خواهد رفت. اگر نیاز به کمک داشتید با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز در تماس باشید.

بررسی علت نمایش کد خطا E-2 در لباسشویی کنوود

به دنبال کم شدن سطح آب موجود در دیگ ماشین لباسشویی کد خطای E-2  برای شما روشن خواهد شد. اگر نمی‌دانید چه مواردی ممکن است در پایین بودن سطح آب اثر داشته باشند از نمایندگی لباسشویی کنوود در تبریز راهنمایی بخواهید. دقت داشته باشید قبل از هر تماس از مناسب بودن فشار آب در ساختمان مطمئن شوید.

اگر ایرادی در جریان ورودی آب دیده نمی‌شود باید به بررسی قطعه‌ای به نام هیدروستات بپردازید. در صورت خراب بودن این قطعه باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. اگر بعد از این کار هنوز هم کد خطا در صفحه نمایش دیده می‌شد می‌توانید بررسی‌های بیشتر را به کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز بسپارید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز

بررسی علت نمایش کد خطا E-3 در لباسشویی کنوود

کد خطا E-3 در زمان خراب شدن پمپ تخلیه یا فیلتر پمپ در نمایشگر دستگاه دیده خواهد شد. قبل از اینکه بخواهید برای تعویض پمپ با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز تماس داشته باشید به سراغ فیلتر تخلیه بروید. آن را خوب تمیز کرده و بعد دستگاه را روشن کنید. اگر کد خطا هنوز هم ادامه داشت نوبت به بررسی پمپ تخلیه می‌رسد. در صورت اطمینان از خرابی پمپ باید آن را عوض کنید. به احتمال زیاد کد نمایش داده شده از بین می‌رود.

بررسی کد خطا E-4 به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز

آبگیری زیاد در ماشین لباسشویی شما باعث روشن شدن کد خطای E-4 در دستگاه می‌شود. در چنین شرایطی احتمال دارد به دنبال خرابی قطعه‌ای به نام شیر برقی روند آبگیری مختل شده و متوقف نمی‌شود. برای تعویض شیر برقی می‌توانید از نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز کمک بخواهید.

اما اگر از سالم بودن شیر برقی مطمئن هستید باید به سراغ چک کردن هیدروستات رفت. در صورتی خرابی این قطعه آن را عوض کرده و در غیر این صورت احتمال ایراد در برد الکتریکی وجود دارد. برای بررسی مدار برد و کلیه قطعات آن، مانند خازن‌ها، با نمایندگی لباسشویی کنوود در تبریز در تماس باشید.

تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز

بررسی علت نمایش کد خطا E5 در لباسشویی کنوود

با خراب شدن گرم‌کننده یا سنسور حرارتی در ماشین لباسشویی کنوود کد خطای E5 به نمایش در می‌آید. در چنین حالتی آب گرم لازم برای شستشوی لباس‌ها تأمین نمی‌شود. با نرسیدن دمای آب به حد تنظیمی روند کار دستگاه مختل شده و متوقف می‌گردد. این موضوع چند علت دارد که می‌توانید از نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز کمک بخواهید.

بهتر است بدانید با روشن شدن کد خطا E5 نیاز به بررسی گرم‌کننده یا المنت وجود دارد. اتصالات و سیم‌کشی‌های این قطعه نیز نباید فراموش شوند. بعد از آن نوبت به سنسور حرارتی می‌رسد. با کمک اهم‌متر سالم بودن این قطعه را بررسی می‌کنیم. در صورت سوخته بودن این سنسور باید آن را عوض کنید. اگر نتوانستید کد خطا را از بین برده و مشکل را رفع کنید با نمایندگی لباسشویی کنوود در تماس باشید.

بررسی علت نمایش کد خطا E-6 در لباسشویی کنوود

آسیب دیدن موتور با کد خطا E6 به شما اعلام می‌شود. در این زمان بهترین کار کمک خواستن از تعمیرکاران حرفه‌ای در نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز است، زیرا موتور یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین قطعات در لباسشویی شماست که تعمیرات آن نیاز به تخصص کافی دارد.

بررسی علت نمایش کد خطا E-7 در لباسشویی کنوود

این خطا مربوط به پیکربندی است، یعنی نحوه اتصال قطعات و مونتاژ کلی دستگاه شما ایرادی دارد. اگر می‌توانید خودتان تمام قطعات مونتاژ شده را بررسی کنید. اما توصیه ما به شما کمک گرفتن از متخصصین این کار در نمایندگی لباسشویی کنوود در تبریز است.

نمایندگی لباسشویی کنوود در تبریز

بررسی کد خطاE10  به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز

اگر زمان شستن لباس‌ها مشکلی در تأمین آب و ورود آن به دیگ به وجود بیاید با کد خطای E10 در صفحه نمایش دستگاه خود مواجه خواهید شد. در چنین شرایطی ابتدا یکی از شیرهای آب ساختمان را باز کرده و از مناسب بودن فشار آب و وصل بودن جریان آب ساختمان مطمئن شوید. بعد از این مرحله می‌توانید برای بررسی قطعات با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود تماس بگیرید.

ممکن است عدم آب‌رسانی به دنبال خرابی شیر برقی لباسشویی شما ایجاد شده باشد. همچنین احتمال گرفتگی شلنگ‌های ورودی آب یا مسدود شدن مسیر تخلیه نیز وجود دارد. اگر در تمام این موارد مشکلی دیده نمی‌شود به بررسی هیدروستات پرداخته و در نهایت ایرادهای برد الکتریکی را در نظر داشته باشید. در صورت حل نشدن مشکل برای بررسی‌های دقیق‌تر می‌توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز در تماس باشید.

علت نمایش کد خطا E12 در لباسشویی کنوود

کد خطا E12 در ماشین لباسشویی کنوود به مشکلات متعددی اشاره دارد که باید یک به یک در نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز بررسی شوند. اولین احتمال بروز ایراد در قفل درب ماشین لباسشویی شماست. مورد دوم بسته بودن شیر ورودی متصل به دستگاه است. اگر در این دو ایرادی دیده نشد ممکن است به دنبال متوقف شدن موتور کد خطا را دیده باشید. آخرین مورد نیز ایراد در روند تخلیه آب از ماشین خواهد بود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز:

تعمیر لباسشویی کنوود در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *