مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان

سوالات متداول تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان

چگونه متوجه سلامت شیر برقی ماشین لباسشویی شویم؟

شیر برقی ماشین لباسشویی شما یکی از وسایل مهم این دستگاه می‌باشد که در روند آبگیری دستگاه نقش مهمی را ایفا می‌کند.می‌توانید با استفاده از اهم متر وضعیت شیر برقی را مورد بررسی قرار دهید.

به جز پمپ تخلیه چه مواردی در عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی اثرگذار هستند؟

اگر متوجه شدید ایرادی در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما وجود ندارد لازم است به صورت کامل فیلتر تخلیه دستگاه را از جای خود بیرون آورده و خوب تمیز کنید. همچنین احتمال خراب شدن برد الکترونیکی را در نظر داشته باشید.

چرا بدون انجام عملیات آبگیری ماشین لباسشویی متوقف می‌شود؟

یکی از مهمترین مراحل کارکرد ماشین لباسشویی شما تامین آب لازم برای شستشوی لباس‌ها می‌باشد.در صورت نمایش کد خطا مرتبط از کارشناسان تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان کمک بخواهید.

چگونه از نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مطمئن شویم؟

عدم نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مانع از تخلیه مناسب آب از دستگاه می‌شود. حتماً در زمان نصب این قطعه در لباسشویی باید توجه داشته باشید ارتفاع مناسب شلنگ تخلیه از سطح زمین حتماً در حدود یک متر در نظر گرفته شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان| تعمیر، نصب و سرویس

برند کنوود یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی کنوود باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی کنوود

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی کنوود اصفهان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود اصفهان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان

یکی از ابزارهایی که با نبودن آن تمامی کارهای ما عقب می‌افتد و همچنین برنامه ریزی اشخاص با مشکلات زیادی روبرو می شود ماشین لباسشویی می باشد. یکی از الزامی ترین ابزار امروزی ماشین لباسشویی است. همان گونه که می دانید هر وسیله‌ای بعد از مرور زمان یا استفاده ی غلط با ایراد های زیادی روبرو می شود.

ایراد های شایع ماشین لباسشویی امکان دارد مشکلات زیادی را برای افراد به وجود بیاورد به خصوص هنگامی را فرض کنید که البسه کثیف را در ماشین لباسشویی قرار داده اید اما دستگاه در اواسط شستشو دیگر کار نکند.

در این موقعیت درب دستگاه باز نمی شود و با باز کردن درب توسط تکنسین های متخصص از نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان همه ی آب های حاصل از شستشو روی زمین خواهد ریخت و سبب مشکلات بیشتر خواهد شد. دانستن ایرادهای شایع این دستگاه جزء موضوعاتی است که همه ی اشخاص باید بدانند.

در این مقاله تا آخر ما را همراهی نمایید تا بیشتر درمورد ایراد های ماشین لباسشویی و تعمیر لباسشویی در اصفهان توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان توضیحاتی را ارائه دهیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان

معیوب بودن هیتر و نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان

یکی از ایرادهای شایع ماشین لباسشویی معیوب بودن هیتر لباسشویی است برای حل کردن این موضوع کابل های مربوط به هیتر را جدا کنید و با کابل  جداگانه ای برق دویست و بیست ولت را به هیتر وصل نمایید. صبر نمایید چند ثانیه ای بگذرد و بعد کابل را جدا نمایید، اگر هیتر کمی داغ شد پس بدانید که هیچ مشکلی ندارد اگر داغ نشد پس سالم نمی باشد.

ممکن است کابل مربوط به هیتر و تایمر قطع شده باشد که باید آن کابل را عوض کنید. اگر تمامی راه ها را طی نمودید اما نتیجه ای حاصل نشد از نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان کمک بخواهید. نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان تمامی مشکلات ماشین لباسشویی را قادر است با تخصصی فوق العاده حل کند.

تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان

قطع نشدن آب گیری و نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان

اگر در هنگام آب گیری آب درون دیگ خیلی زیاد باشد و از شیشه درب قابل دیدن باشد، ممکن است شیر برقی با مشکلاتی مواجه شده باشد اگر دوشاخه برق را جدا نموده اید ولی همچنان فرایند آبگیری انجام می شود شیر برقی مشکل دارد اما اگر فرآیند آب گیری با قطع برق به پایان رسید ممکن است سوئیچ فشار، تایمر و پایین بودن نیروی شلنگ از مورد هایی باشند که موجب قطع نشدن عملیات آب گیری باشند.

این موضوع را سعی کنید با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان در میان بگذارید. نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان با توانایی کامل این مشکل را حل می کند. مراجعه کردن اصلا کار سختی نیست فقط باید با نمایندگی لباسشویی کنوود در اصفهان تماس بگیرید تا تکنسین های ماهر دستگاه شما را عیب یابی کنند.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان

عملیات آبگیری به پایان رسیده اما فرآیند بعدی شروع نمی شود

معیوب بودن هیدرواستات از مورد هایی است که موجب بی نظمی در کارآیی لباسشویی می شود. پس از انجام فرآیند آب گیری باید مرحله بعدی آغاز به کار کند ولی با معیوب بودن قطعه گفته شده این عملیات انجام نمی شود. برای رفع کردن این مشکل ایجاد شده باید به کمک اهم سنج ارتباط کنتاکت ها را ارزیابی کنید در شرایطی که هیچ ارتباطی وجود نداشت الزام است که هیدرو استات را عوض کنید. اما پیش از هرچیز می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان تماس بگیرید.

سوختن موتور تایمر دستگاه به این ماجرا خیلی ارتباط دارد. می توانید با جدا نمودن سیم های بوبین و امتحان کردن آن از سالم بودنش مطمئن شوید. اگر هیچ مشکلی نداشت احتیاج به هیچ کاری نمی باشد اگر معیوب بود باید بوبین را عوض کنید.

قطع بودن سیم رابط بین هیدرو استات و کمپرسور از مورد هایی هستند که روی بی نظمی عملیات آبگیری تاثیر دارند. برای برطرف کردن آن از نیرو های متخصص از نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان بخواهید تا دستگاه را عیب یابی نمایند. نمایندگی لباسشویی کنوود در اصفهان فورا مشکل شما را در زمانی کوتاه برطرف می کنند.

علت وارد شدن آب به مخزن ماشین با وجود روشن نبودن ماشین لباسشویی

این موضوع را بسیاری از مردم گزارش داده اند،  که به دلیل مشکل در شیر برقی به وجود می آید، برای حل شدن این موضوعی شیر ورودی را از دستگاه جدا نمایید و به چک کردن و پی ببرید که چرا  قطعه معیوب شده است و بعد شیر ورودی  را  به کمک تعمیر کار از نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان عوض کنید. متخصصان از نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان تشخیص می دهند که قطعه را تعمیر را تعویض کنید.

نمایندگی لباسشویی کنوود در اصفهان

بدنه ماشین لباسشویی کنوود اتصال برق دارد

یکی از مشکلات شایع در ماشین لباسشویی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که زمانی که دست شما به بدنه دستگاه می خورد احساس برق گرفتگی به شما دست می دهد. این عیب دو دلیل مهم دارد قبل از چک کردن آن باید با کارشناسان از نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان تماس بگیرید.
اما علت نخست این است که ممکن می باشد یکی از قطعه های الکتریکی دارای اتصال بدنه باشد و یا کابل های رابط داخل دستگاه عیبی داشته باشد. در این موقعیت باید به کمک نیروهای  با تبحر از نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان دستگاه را عیب یابی کنید. اگر یکی از قطعه های الکتریکی دستگاه مشکل داشت باید تعویض نمایید.

اگر آن بدون عیب و ایراد بود باید دنیال کابل های آسیب دیده بگردید به طور کلی باید کابل بندی را  تعویض نمایید تا مشکل حل شود. در آخر به راحتی و بدون مشکل نمایندگی لباسشویی کنوود در اصفهان این مشکل را حل خواهد کرد.

سخن آخر

همراهان عزیز و گرامی ما در این مقاله به طور کلی از انواع خرابی ماشین لباسشویی کنوود و راه حل هایی برای رفع مشکلاتش توضیحاتی را ارائه دادیم. در این مقاله ذکر کردیم که مشکلاتی مثل وارد شدن آب به مخزن ماشین و معیوب بودن هیتر و غیره چگونه رفع خواهند شد. شما هم برای رفع مشکلات دستگاه خود آن را به نمایندگی لباسشویی کنوود در اصفهان بسپارید. برای دانسته های بیشتر با پشتیبانان ما تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان:

تعمیر لباسشویی کنوود در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *