مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان

نمایندگی تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند وست پوینت یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی وست پوینت
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت در زنجان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی وست پوینت در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان

هر قطعه از لباسشویی می تواند با استفاده از برخوردهای مختلف صدمه ببیند؛ این آسیب ها گاهی به صورت سطحی رخ می دهند گاهی نیز عمقی بوده و باید کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان به صورت ریز بین و با استفاده از وسایل تعمیراتی پیشرفته خود برای تعمیر لباسشویی در زنجان اقدام نمایند.

ترموستات، پولی، المنت، بدنه، محفظه و دیگر قطعات می توانند دچار زنگ زدگی، شکستگی و یا صدمات دیگر شوند در چنین شرایطی نقص این قطعات فقط در نمایندگی تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان گرفته می شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان

رفع نقایص مربوط به قطعه المنت در نمایندگی تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان

المنت یک گرم کننده الکتریکی بوده که تعبیه شدن آن در لباسشویی برای گرم کردن آب صورت می گیرد. این المنت ها براساس میزان تحمل لباسشویی دارای مقدار وات متفاوت هستند. گرمای ایجاد شده توسط این قطعه از طریق سیم کویل های نیکیلی است. مواردی پیش می آید که المنت ها خراب می شوند. به طور مثال، سیم ها امکان ارایه گرما نداشته زیرا قسمتی از آن قطع شده و یا این که از خود المنت و لبااسشویی جدا گریده است که باید نمایندگی تعمیر یخچال وست پوینت در زنجان بتواند کلیه سیم پیچی ها را مجدد انجام داده تا المنت بتواند فعالیت اصلی خود یعنی گرم کردن لوله ها را انجام دهد.

این مورد زمانی مشخص می شود که کاربر از سرد بودن آب درون دستگاه به نمایندگی لباسشویی وست پوینت در زنجان شکایت می کند؛ از آن ها می خواهد که مشکل وسیله او را بر طرف نمایند. بنابراین تا این قطعه از لباسشویی به صورت کامل و جز به جز تعمیر نشده مشکل همچنان پا بر جاست به همین دلیل کارشناسان خبره نمایندگی تعمیر لباسشویی وست پوینت با تخصص خود المنت ها که نقش هیتر های انتقال حرارت در لباسشویی را دارند بر طرف می کنند.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان

مشکلات مربوط به شیر برقی

خراب شدن شیر برقی نشانه های مختلفی دارد؛ به طور مثال، زمانی که قصد کار کردن با  لباسشویی را دارید اما دستگاه در عین حال که روشن شده ولی کار نمی کند دلیل آن می تواند شیر برقی باشد. از این رو در نمایندگی تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان گام نخست لباشویی را از قسمت های بالای آن باز می کنند زیرا شیر های برقی در طرف بالای لباسشویی و در حواشی آن قرار گرفته اند. البته شاخه های مختلف این قطعه تا قسمت های پایین و اطراف محفظه لباسشویی نیز کشیده شده اند؛ بنابراین در نمایندگی تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان کلیه قسمت های شیر برقی بررسی  می شود تا عیب ها به صورت کاملا واضح پیدا شوند.

هنگامی که این قطعه خراب شده باشد فرایندی آبگیری در لباسشویی متوقف خواهد شد؛ بنابراین بهتر است که کارشناسان نمایندگی لباسشویی وست پوینت در زنجان با انجام تعمیرات پیشرفته مشکل آبگیری این قطعه را برطرف کنند.

نمایندگی لباسشویی وست پوینت در زنجان

درست کردن هیدروستات در نمایندگی تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان

سیستم لباسشویی به صورتی قرار داده شده که از طریق ارتباط قطعات به یکدیگر فرمان ها ارایه می شوند به همین دلیل زمانی که نقصی در ارایه فرمان رخ دهد باید دستگاه مورد نظر به نمایندگی تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان سپرده شود.

در برخی مواقع این نقص در فرمان می تواند از طریق قطعه ای به نام هیدروستات به وجود آید. هنگامی که این قطعه خراب شده باشد عملا دستوری به شیر برقی برای قطع کردن آب هنگام پر شدن گالن وجود نخواهد داشت. از این رو محفظه بیش از حد آب رفته و باعث ریخته شدن آب به درون دستگاه می شود؛ بنابراین هنگام که از یک قطعه ای غیر در لباسشویی آب بیرون آمد می توان هیدروستات را دلیل آن دانست. بنابراین با یک تعمیر ساده در نمایندگی تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان کلیه عوامل مشکل زا درون این قطعه از بین می روند.

تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان

کار نکردن لباسشویی

هنگامی که تصمیم به کار با لباسشویی گرفته شده و لباسشویی در عین روشن بودن کلید استارت، کار نمی کند؛ دلایل متعددی در این مورد می توانند نقش داشته باشند. بر اساس تجربه کارشناسان در نمایندگی لباسشویی وست پوینت در زنجان، اولین فرض خراب بودن موتور است. به همین دلیل در نمایندگی تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان ابتدا نوع موتور را بررسی می کنند؛ زیرا در برخی مواقع که موتور لباسشویی به وسیله تسمه ای در حال فعالیت بوده ممکن است که این تسمه بر اثر فشار کاری بریده شده باشد؛ بنابراین با یک تعویض ساده تسمه در نمایندگی لباسشویی وست پوینت در زنجان، لباسشویی تعمیر و مجدد شروع به کار می کند.

اما در برخی مواقع ممکن است که تسمه ای وجود نداشته باشد و دلیل عدم کار کردن لباسشویی سوخن موتور آن باشد که در این شرایط با تعویض موتور مشکل حل می شود.

اما به غیر از وجود نقص در موتور علت های دیگر نیز می تواند زمینه ساز این مشکل باشد. به طور مثال قطعه بلبرینگ نیز نقشی تعیین کننده برای کار نکردن این دستگاه دارد.

عموما بلبرینگ ها  باعث چرخیدن قطعه ای در لباسشویی می شوند که مسئولیت آبکشی دارد به همین دلیل هنگامی که این قطعه به هر نحوی نچرخید، می توان بلبرینگ را مسبب آن دانست.

خارج از برنامه عمل کردن برد الکترونیکی

تمامی برنامه هایی که به اجزای لباسشویی داده می شود در برد الکترونیکی این دستگاه تعریف می شوند؛ بنابراین هنگامی که بردالکترونیکی آسیب ببیند قطعات تحت فرمان برد دستورات را به صورت نامنظم و بدون هدف ارسال می کنند؛ بنابراین در نمایندگی تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان، برد الکترونیک به صورت مجزا و تخصصی بررسی می شود.

یکی از نشانه های خرابی برد الکترونیکی این است که با گذاشتن تایمر بر روی یک عدد برای اتمام کار لباسشویی، خارج از آن تایمر دستگاه متوقف می شود.و یا این که با زدن کلید مربوط به خشکن لباسشویی دستگاه مجدد راه اندازی شود در تمامی این موارد بهتر است کار با لباسشویی تا زمانی که برد الکترونیکی همچنان مشکل دارد انجام نشود.

با توجه به این که این قطعه مقصد فرمان قطعات دیگر لباسشویی بوده مشکل آن باید در نمایندگی تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان رفع شده، زیرا تخصص لازم برای انجام این تعمیر در آن جا وجود دارد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان:

تعمیر لباسشویی وست پوینت در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 33364507-024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *