مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس

برند مدیا یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی تبریز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی مدیا

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا تبریز2
تعمیرات لباسشویی مدیا تبریز1

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز

مایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز زمانی که لباسشویی شما از نقصی رنج می‌برد، بهترین نیرو‌ها را برای تعمیر و تعویض قطعات می‌فرستد. ماشین لباسشویی مدیا کاملاً قابل اعتماد و پایدار هستند. با این حال، حتی این لباسشویی خوب نیز اغلب با شکست مواجه می‌شود. شما می‌توانید تعمیرات را با دستان خود انجام دهید؛ البته اگر می‌دانید چگونه این کار را به درستی انجام دهید.
اگر اطلاعات کافی ندارید می‌توانید از نیرو‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز درخواست کمک نمایید و یا با خواندن این مقاله به شناخت بیشتر لباسشویی بپردازید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز

آسیب دیدن موتور لباسشویی مدیا

طبق بسیاری از منابع، بدنه تمامی ماشین‌های لباسشویی مدیا از ۲۸ قسمت تشکیل شده است. آن‌ها همیشه به یک روش نصب می‌شوند و جداسازی قطعات بدون استفاده از ابزار خاص قابل انجام است. در بین این قطعات “موتور” مهمترین قطعه‌ی لباسشویی است. با این حال زمانی که این قطعه از کار می‌افتد، از تجهیزات یا مهارت بالایی باید استفاده کرد تا از لباسشویی خارج نمایید.

برای این کار نیرو‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز تجهیزات ویژه دارند و بدون آسیب به قطعات دیگر سریعاً آن را از لباسشویی مدیا خارج می‌نمایند.

همیشه باید به موتور ماشین لباسشویی توجه ویژه‌ای داشت. سازنده ایرانی همیشه سعی می‌کند آن را در پایین‌ترین نقطه قرار دهد. این امر خطر آسیب رطوبت را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. با این حال، نمی‌توان آن را به طور کامل رد کرد. طبق تحقیقات متخصص‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی در تبریز محتمل‌ترین خطا‌ها موارد زیر است:

• سایش مکانیکی یاتاقان‌ها، روتور، استاتور، سیم پیچ‌ها، سیم پیچ‌ها؛
• نفوذ مایع، از جمله می‌عانات؛
• اختلال در زنجیره تأمین

در برخی موارد، تسمه محرک از موتور الکتریکی جدا می‌شود. همچنین ممکن است به دلیل استفاده طولانی مدت به شدت فرسوده یا ضعیف شود. تسمه‌ها معمولاً تعویض می‌شوند مگر اینکه بتوان به راحتی موقعیت آن‌ها را تغییر داد.
اما خود موتور‌ها اغلب می‌توان در نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز تعمیر کنید. از آنجایی که این کار واقعاً دشوار است، ارزش آن را دارد که آن کار را به متخصصان نمایندگی لباسشویی مدیا در تبریز بسپارید.

تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز برای زمانی که درام نمی‌چرخد

این نوع شکست می‌تواند با انواع شرایط نامطلوب همراه باشد. گاهی اوقات می‌توانید مشکل را به سادگی با بازگرداندن برق عادی برطرف کنید.
لازم است بررسی کنید که آیا جریان برق در خانه وجود دارد یا خیر، آیا دستگاه متصل است یا خیر. یک منبع مشکل پیچیده‌تر و کمتر آشکار، خرابی سیم کشی در شبکه برق خانگی و ماشین است.

 

همچنین گاهی اوقات، اگر درام نمی‌چرخد، باید موارد زیر را بررسی کنید:

• برد الکترونیکی؛
• داخل مخزن (هیچ جسم خارجی نباید وجود داشته باشد)؛
• شکاف بین مخزن و بدنه (گاهی اوقات چیزی به آنجا می‌رسد، گاهی اوقات حتی مجبور هستید تا حدی دستگاه را جدا کنید).
• فلپ‌های درام (در سیستم‌های عمودی)؛
• بلبرینگ‌ها (گاهی اوقات گیر می‌کنند).
در صورتیکه مشکل یا بررسی و رفع مشکلات بالا رفع نشود، باید سریعاً به مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز مراجعه نمایید. نیرو‌های نمایندگی لباسشویی مدیا در تبریز با تعمیرکاران مجهز و با تجربه به تعمیر این قطعه می‌پردازند.

چرا درب لباسشویی مدیا بسته نمی‌شود؟

این مشکل می‌تواند صاحبان طیف گسترده‌ای از ماشین لباسشویی‌های مدیا با دوام‌تر است اما با این حال ممکن است درب آن سریعتر از دیگر اعضا آسیب ببیند. تشخیص مشکلات به طور کلی بسیار ساده است. ابتدا باید بفهمید که آیا درب از نظر فیزیکی متصل است یا خیر. اگر کلیک مشخصه شنیده نشود، به سادگی هیچ تماسی وجود ندارد. در چنین مواردی، مشکل تقریباً همیشه مربوط به یک جسم خارجی است که با فشرده‌سازی محکم تداخل می‌کند، یا به عملکرد ضعیف قفل. دلایل احتمالی این خطا طبق تجربه‌های نیرو‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز به شرح زیر است:

• تغییر شکل راهنمای ویژه؛
• خرابی دستگاه مسدود‌کننده؛
• آسیب به کنترل پنل

توجه: دری لباسشویی مدیا، قطعه‌ای بسیار پیچیده و جدی است که با اطلاعات و دانش باید آن را تعمیر کرد. اگر مشکوک به خرابی آن هستید، بهتر است از متخصصان نمایندگی لباسشویی مدیا در تبریز کمک بگیرید.

توصیه‌های نیرو‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز برای زمانی که قفل ماشین لباسشویی مدیا را باز نمی‌شود

تمام سیستم‌های ماشین لباسشویی مدیا به هم متصل هستند. اگر عملکرد حداقل یکی از آن‌ها نقص جزئی وجود داشته باشد، قطعاً دستگاه باعث خطای سیستم می‌شود. قفل فرمان در ماشین‌های مدیا ممکن است به یکی از دو دلیل رخ دهد:

  • اگر قفل کودک در حین شستشو و پس از پایان کار تنظیم شده بود، دستگاه خاموش می‌شد و قفل ر‌ها نمی‌شد.
  • اگر سیستم خود عیب‌یابی یک یا چند سیستم سخت‌افزاری را تشخیص داده باشد. در این صورت کد خطای مربوطه روی صفحه نمایش داده می‌شود و حالت‌های شستشو مسدود می‌شوند.

اگر مشخص شد که دستگاه مسدود شده است و ممکن است خودتان علت انسداد را بدون نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز تعیین کنید، می‌توانید از چندین روش برای بازنشانی خطا استفاده کنید. در صورتی که مشکل جدی وجود دارد که توسط خودتان قابل حل نیست یا صاحب دستگاه از توانایی‌های خود اطمینان ندارد، بهتر است با یک مرکز خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز کمک بگیرید.

چگونه قفل کودک را برداریم؟

دکمه قفل کردن کنترل پنل از کودکان در هر مدل از لباسشویی مدیا وجود دارد. فعال کردن این عملکرد در طول فرآیند شستشو، اگر کودکی به صفحه کنترل برسد و شروع به فشردن تصادفی دکمه‌ها کند، دستگاه را از خرابی‌ها و نقص‌های احتمالی نجات می‌دهد. برای برطرف کردن این نوع قفل طبق دستورالعمل نیرو‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز به صورت زیر عمل کنید:

• دستگاه را روشن کنید.
• لباس‌ها را بارگیری کنید، دریچه را ببندید، مواد شوینده اضافه کنید.
• یک برنامه شستشو را انتخاب کنید.
• دکمه قفل را فشار دهید.
• یک نماد کلید روی صفحه ظاهر می‌شود.
• حالت شستشو را شروع کنید.
• صبر کنید تا تمام شود.
• با فشار دادن دکمه مناسب قفل کودک را آزاد کنید.
• دستگاه را خاموش کنید.

نمایندگی لباسشویی مدیا در تبریز

چگونه کد خطا را بازنشانی کنیم؟

اگر اختلال یا نقصی در عملکرد دستگاه وجود دارد و کد خطا روی صفحه ظاهر می‌شود، اولین قدم این است که با کد‌های خطای احتمالی و روش‌های حذف آن‌ها در دستورالعمل استفاده از لباسشویی مدیا آشنا شوید. اگر علت نقص توسط خودتان برطرف نشد، باید با متخصص نمایندگی لباسشویی مدیا در تبریز تماس بگیرید. کد خطایی که پس از خرابی ظاهر شد تنها پس از تعمیر با کیفیت بازنشانی می‌شود. اگر تعمیر انجام نشده باشد یا علت خطا برطرف نشده باشد، کد خطا قابل تنظیم مجدد نیست و اگر سیستم همچنان خطا را از روی صفحه حذف کند، خیلی سریع دوباره ظاهر می‌شود و ممکن است مشکلات موجود بدتر شود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز:

تعمیر لباسشویی مدیا در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *