مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان

سوالات متداول تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان

چگونه متوجه سلامت شیر برقی ماشین لباسشویی شویم؟

شیر برقی ماشین لباسشویی شما یکی از وسایل مهم این دستگاه می‌باشد که در روند آبگیری دستگاه نقش مهمی را ایفا می‌کند.می‌توانید با استفاده از اهم متر وضعیت شیر برقی را مورد بررسی قرار دهید.

به جز پمپ تخلیه چه مواردی در عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی اثرگذار هستند؟

اگر متوجه شدید ایرادی در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما وجود ندارد لازم است به صورت کامل فیلتر تخلیه دستگاه را از جای خود بیرون آورده و خوب تمیز کنید. همچنین احتمال خراب شدن برد الکترونیکی را در نظر داشته باشید.

چرا بدون انجام عملیات آبگیری ماشین لباسشویی متوقف می‌شود؟

یکی از مهمترین مراحل کارکرد ماشین لباسشویی شما تامین آب لازم برای شستشوی لباس‌ها می‌باشد.در صورت نمایش کد خطا مرتبط از کارشناسان تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان کمک بخواهید.

چگونه از نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مطمئن شویم؟

عدم نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مانع از تخلیه مناسب آب از دستگاه می‌شود. حتماً در زمان نصب این قطعه در لباسشویی باید توجه داشته باشید ارتفاع مناسب شلنگ تخلیه از سطح زمین حتماً در حدود یک متر در نظر گرفته شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان| تعمیر، نصب و سرویس

برند مدیا یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی مدیا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی مدیا

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی مدیا در اصفهان
نمایندگی لباسشویی مدیا در اصفهان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان

در این مقاله در مورد تعمیرات لباسشویی به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان و نحوه تعمیر پارازیت گیر لباسشویی و نکاتی از این قبیل خواهیم پرداخت. شما کاربران گرامی را با نحوه تعمیر برخی قطعات لباسشویی بیشتر آشنا خواهیم کرد. در این بخش در مورد مواردی از قبیل: عیب یابی و تعمیر پارازیت گیر لباسشویی، آشنایی با پارازیت گیر لباسشویی و نشانه های خراب بودن فیلتر برق لباسشویی و … صحبت خواهیم نمود. در ادامه نیز نکاتی را برای تعمیر لباسشویی در اصفهان به کمک نمایندگی لباسشویی مدیا در اصفهان بیان خواهیم کرد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان

فیلتر برق ماشین لباسشویی

فیلتر برق لباسشویی که به آن پارازیت گیر لباسشویی هم گفته می شود، به شکل کامل در این مقاله به این مبحث خواهیم پرداخت. تا هنگامی که دستگاه و ماشین لباسشویی شما دچار مشکل پارازیت شود، بتوانید خودتان مشکل را حل کنید. شایان ذکر است که فیلتر برق از آنجا که بسیار همانند خازن است، به آن خازن پارازیت گیر هم گفته می شود.

پارازیت گیر لباسشویی چیست؟

پارازیت گیر قطعه ای می باشد که جهت جلوگیری از رد نمودن نوسان‌ های برق به داخل لباسشویی و برد آن تعبیه شده است. در حال حاضر شرکت های تولید کننده وسایل برقی به علت نوسان بسیار زیاد برق به منظور جلوگیری از آسیب به قطعه های ماشین لباسشویی در مسیر ورودی برق پارازیت گیر قرار می‌دهند که نوسانات برق را کنترل کند و از آسیب های احتمالی به ماشین لباسشویی جلوگیری نماید.

وظیفه پارازیت گیر یکسان نمودن جریان برق و مانع شدن از رد شدن برق با ولتاژ های بالا به داخل ماشین لباسشویی است. اگر این قطعه نباشد نوسانات برق با ولتاژ های زیاد وارد ماشین لباسشویی می شود و سبب خراب شدن دستگاه می شود. در نتیجه وجود این قطعه در لباسشویی بسیار حائز اهمیت است. نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان آشنایی کامل با پارازیت گیر لباسشویی دارند و در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن آنها را تعمیر می کنند.

تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان

محل قرار گیری پارازیت گیر لباسشویی

محل قرار گرفتن پارازیت گیر ها در بخش نخست ورودی برق لباسشویی ها است و مکان این پارازیت گیر ها در بخش ابتدایی سیم ورودی برق می باشد، که وارد دستگاه می شود. هنگامی که ماشین لباسشویی ما روشن نشود و یا اینکه در هنگام استفاده فیوز برق بپرد، باید متوجه شویم که پارازیت گیر به مشکل برخورده است.

از جمله علت های معیوب شدن پارازیت گیر این است که بر اثر حرارت بسیار زیاد  به مشکل بر خورده است یا اینکه عمر دستگاه تمام شده است و به دلیل نوسان های خیلی زیاد و همچنین رطوبت بالا و برخورد آن با آب دچار سوختگی و خرابی گردیده است. جهت تعمیر لباسشویی خود می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان در ارتباط باشید.

نشانه های خراب بودن پارازیت گیر ماشین لباسشویی

خراب بودن فیلتر برق یا همان پارازیت گیر لباسشویی ها همانند هر قطعه برقی دارای نشانه هایی می باشند که این خراب بودن سبب می‌شود که در عملکرد ماشین لباسشویی اختلالاتی به وجود آید. امکان دارد زمانی که ماشین لباسشویی لباس ها را می چرخاند و درحال شستشو است، به یکباره از کار بیفتد و خاموش گردد. که این به معنی این است که فیوز برق پرید است یا پارازیت گیر آن به مشکل برخورده است. این قطعی برق و پریدن فیوز اصولاً سه دلیل دارد که به شرح زیر است:

  • خراب بودن المنت ماشین لباسشویی
  • خراب بودن فیلتر برق ماشین لباسشویی
  • دو علت اساسی المنت و پارازیت گیر با هم

اما باید به آن توجه داشته باشیم که اگر قطعه هایی در لباسشویی بسوزد یا اتصالی داشته باشد هم می تواند باعث پریدن فیوز شود. نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان به صورت همه روزه آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشند.

نمایندگی لباسشویی مدیا در اصفهان

نکات مهم در مورد فیوز برق ماشین لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان دارای متخصص ترین و خبره ترین تعمیرکاران می باشد که شما می توانید جهت تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی خود با ما در ارتباط باشید و در بخش زیر نکات بسیار مهمی را در مورد فیوز برق ماشین لباسشویی بیان می کنیم.

هنگامی که شما می فهمید که اشکال از فیلتر برق ماشین لباسشویی است، شما می بایست آن را تعمیر و یا تعویض نمایید. اما باید توجه داشته باشید که این کار یک کار فنی و الکتریکی است و بهتر است که آن را به تعمیر کار و متخصص این حیطه یعنی نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان بسپارید، تا به بهترین نحو تعمیر و تعویض این قطعه انجام شود.

ولی اگر که خودتان مهارت فنی و مهندسی دارید می‌توانید فیلتر مناسب را تهیه کرده و اقدام به عوض کردن آن این قطعه کنید بسیار خوب خواهد بود. اما لازم است که قبل از تعمیر این فیلتر برق همه نکات ایمنی را بدانید و با در نظر گرفتن آنها خرابی را برطرف کنید. برخی از این موارد به شرح زیر است:

  • انتهای فیلتر برق ماشین لباسشویی را بررسی کنید که برآمدگی یا مایع از آن خارج نشده باشند.
  • با استفاده از مولتی متر پارازیت گیر را به طور کامل چک کنید.
  • اگر که فهمیدید که پارازیت گیر ماشین لباسشویی احتیاج دارد که کامل تعویض شود می بایست حتما این پارازیت گیر را عوض کنید.
  • فیلتر برق مناسب با ماشین لباسشویی خود را انتخاب کنید سپس اقدام به عوض کردن پارازیت گیر ماشین لباسشویی خود کنید.

تعمیر لباسشویی به کمک نمایندگی لباسشویی مدیا در اصفهان

اگر که تمایل دارید با صرف زمان کم و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل و عیوب ماشین لباسشویی شما پیدا شود و رفع گردد می بایست نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان اعتماد کنید. اگر که در این کار تخصص دارید می توانید خودتان با صرف زمان بسیار کم می توانید ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنید و از تعمیر آن نهایت لذت را ببرید. اگر که در این کار تخصص و مهارت کافی و لازم را ندارد با نهایت آسودگی خاطر می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان در ارتباط باشید.

 

کلام پایانی

اگر که در تعمیر ماشین لباسشویی تخصص دارید و با کارهای الکتریکی آشنا هستید خودتان عیوب ماشین لباسشویی خود را تشخیص دهید و آن را رفع کنید. ولی اگر در این کار اصلا سر رشته ندارد باید کار را به کاردان یعنی نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان بسپارید و با این کار در کوتاه ترین زمان لباسشویی شما عیب یابی و تعمیر خواهد شد. بدون شک در چنین مواقعی مراجعه به نمایندگی لباسشویی مدیا در اصفهان بهترین تصمیم برای تعمیر این وسیله خواهد بود.

 

 

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان:

تعمیر لباسشویی مدیا در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *