مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان

سوالات متداول تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان

چگونه متوجه سلامت شیر برقی ماشین لباسشویی شویم؟

شیر برقی ماشین لباسشویی شما یکی از وسایل مهم این دستگاه می‌باشد که در روند آبگیری دستگاه نقش مهمی را ایفا می‌کند.می‌توانید با استفاده از اهم متر وضعیت شیر برقی را مورد بررسی قرار دهید.

به جز پمپ تخلیه چه مواردی در عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی اثرگذار هستند؟

اگر متوجه شدید ایرادی در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما وجود ندارد لازم است به صورت کامل فیلتر تخلیه دستگاه را از جای خود بیرون آورده و خوب تمیز کنید. همچنین احتمال خراب شدن برد الکترونیکی را در نظر داشته باشید.

چرا بدون انجام عملیات آبگیری ماشین لباسشویی متوقف می‌شود؟

یکی از مهمترین مراحل کارکرد ماشین لباسشویی شما تامین آب لازم برای شستشوی لباس‌ها می‌باشد.در صورت نمایش کد خطا مرتبط از کارشناسان تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان کمک بخواهید.

چگونه از نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مطمئن شویم؟

عدم نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مانع از تخلیه مناسب آب از دستگاه می‌شود. حتماً در زمان نصب این قطعه در لباسشویی باید توجه داشته باشید ارتفاع مناسب شلنگ تخلیه از سطح زمین حتماً در حدود یک متر در نظر گرفته شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان| تعمیر، نصب و سرویس

برند زیمنس یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زیمنس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی زیمنس

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس در اصفهان
تعمیرات لباسشویی زیمنس در اصفهان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان

در این مطلب در مورد نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان و همچنین نمایندگی لباسشویی زیمنس در اصفهان بررسی می کنیم و در مورد علت های روشن نشدن ماشین لباسشویی زیمنس و تعمیر لباسشویی در اصفهان را توضیح می دهیم. و اطلاعات مفیدی در این زمینه به شما کاربران گرامی ارائه می نمایم.

علت های روشن نشدن ماشین لباسشویی زیمنس

از جمله علت های روشن نشدن لباسشویی به شرح زیر است:

  • امکان دارد که مشکلاتی در پریز کابل و یا برق ماشین های لباسشویی به وجود آمده باشد، که سبب روشن نشدن ماشین لباسشویی می شود. برای بررسی نمودن این مشکل باید کابل برق لباسشویی را به یک پریز دیگر بزنید و مجدداً تست کنید. نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان به سرعت این مورد را بررسی می کند.
  • سوختن پارازیت گیر سبب روشن نشدن ماشین لباسشویی می شود، به جهت جلوگیری نمودن از آسیب به قطعه ها در ورودی میزان برق پارازیت گیر نصب می شود، تا فشار برق را تنظیم کند. اگر که پارازیت گیر در ماشین های لباسشویی بسوزد به‌ هیچ ‌عنوان ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • یکی دیگر از علت های روشن نشدن لباسشویی خراب بودن میکروسوئیچ هست. اگر میکروسوئیچ درب خراب شود لباسشویی کار نخواهد کرد و باید از سالم بودن این قطعه اطمینان خاطر پیدا کنید. نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان از سالم بودن این قطعه باشد اطمینان خاطر پیدا می کند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان

سایر دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی زیمنس

 سایر دلایل و مشکلاتی که سبب روشن نشدن ماشین لباسشویی می شود به شرح زیر است:

  • ایراد در تایمر و یا همان برد الکترونیکی می باشد، که در ماشین های لباسشویی قدیمی این قطعه وجود ندارد، ولی در مدل های جدید این برد الکتریکی وجود دارد و فرآیند شستشو را به عهده دارد.
  • خراب بودن موتور، اگر که موتور لباسشویی دچار مشکلاتی شود باعث می شود که ماشین لباسشویی روشن نشود. در نتیجه نمایندگی لباسشویی زیمنس در اصفهان باید به بررسی سالم بودن این قطعه بپردازد.
  • سوختن سنسور المنت ها باعث عدم روشن شدن ماشین لباسشویی می گردد. در نتیجه سالم بودن این قطعه را نیز باید بررسی شود.
  • سوختن پمپ تخلیه هم سبب روشن نشدن ماشین لباسشویی می گردد و مانع از شروع شدن دستگاه می شود. که همه این وارد یک به یک باید به وسیله ای نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان بررسی و عیب ماشین لباسشویی کاملا برطرف شود.

علت های کار نکردن ماشین لباسشویی زیمنس

اغلب ما به موارد این چنینی بر می خوریم ،که لباسشویی خود را به برق متصل می کنیم ولی لباسشویی کار نمی کند. از جمله دلایلی که سبب کار نکردن ماشین لباسشویی می گردد به شرح زیر است:

  • امکان دارد دلیل کار نکردن ماشین لباسشویی خراب بودن دکمه های ماشین لباسشویی باشد، که در این صورت باید دکمه ها تعمیر شود. که توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان این مورد چک می شود.
  • امکان دارد برد اصلی ماشین لباسشویی دچار اختلالاتی شده باشد که سبب کار نکردن ماشین لباسشویی می شود. اگر که برد بسوزد دیگر ماشین لباسشویی به هیچ عنوان کار نخواهد کرد.
  • امکان دارد که میزان برق دستگاه دچار نوسان و افت و خیز شود، که در این صورت ماشین لباسشویی کار نمی کند.
  • میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی دچار اختلالاتی شده است، که در این زمینه نیز ماشین لباسشویی عمل نخواهد کرد.
  • خراب بودن سنسور بر پمپ تخلیه هم سبب می شود که، ماشین لباسشویی بعد از اتصال به برق کار نکند.

نمایندگی لباسشویی زیمنس در اصفهان

دلیل هنگ کردن دکمه های ماشین لباسشویی

با استفاده از دکمه هایی که بر روی ماشین های لباسشویی قرار گرفته است، ما دستور هایی را که باید به ماشین لباسشویی می دهیم. گاهی لباسشویی ما دچار ایراداتی می شود و دکمه آنها به درستی کار نمی کند و در اصطلاح به آن می گوییم دکمه ها هنگ کرده است.

 از این رو برای روشن کردن لباسشویی دچار مشکل می شویم. نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان باید تمامی آموزش های لازم در زمینه ریست کردن ماشین لباسشویی را به شما داده باشد.

با استفاده از ریست کردن می توانید هنگ کردن دکمه ها و ماشین لباسشویی را به طور کامل رفع نماید و دستگاه ماشین لباسشویی شما مجدد آماده دستوردهی شما می باشد.

آسان ترین و بهترین شیوه به هنگام بروز هر مشکلی و عمل نکردن ماشین لباسشویی استفاده از دکمه ریست کردن است. که در ماشین های لباسشویی جدید این دکمه به صورت مجزا وجود دارد و در ماشین های لباسشویی قدیمی نیز باید این ریست کردن به صورت دستی انجام می شود.

علت و رفع هنگ کردن ماشین لباسشویی

 از جمله علت های اختلال دکمه های ماشین لباسشویی و هنگ کردن آنها به شرح زیر است:

 توجه داشته باشید که در همه مدل های ماشین لباسشویی می بایست دکمه ها را چند ثانیه نگه دارید.

 همه دستورات از جمله زمان شستشو، نوع جنس پارچه و … را از صفحه کلید انتخاب کنیم. اگر که ماشین لباسشویی شما هنگ کرد و دکمه های آن کار نکرد باید از دکمه ریست کردن ماشین لباسشویی استفاده کنیم.

 به منظور ریست کردن باید پنج ثانیه دکمه ریست کردن را نگه داریم.

در هنگام ریست کردن همه دکمه های ماشین لباسشویی ما روشن می شود، پس از حدود ۳ ثانیه باید خاموش شود، که فرایند ریست کامل انجام شود.

 بعد از ریست کردن می‌توانید مجدداً دستورات را به ماشین لباسشویی خود دهید و لباس های خود را شسته و شو دهید. نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان و یا نمایندگی لباسشویی زیمنس در اصفهان همه این موارد را باید کنترل کرده و به شما آموزش دهند.

تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان

کلام پایانی

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان و نمایندگی لباسشویی زیمنس در اصفهان را در هنگام بروز اختلالات مختلف در ماشین لباسشویی خود فراموش نکنید و کار تعمیر و سرویس را به آنها بسپارید. در حال حاضر ماشین های لباسشویی جدید دارای پیچیدگی هایی می باشد که خودتان نمی توانید آنها را بررسی و مشکل را رفع نماید.

در نتیجه جهت تشخیص مشکل و اختلال پیش آمده باید با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان این زمینه تماس بگیرید. بهترین شیوه به هنگام هنگ کردن ماشین لباسشویی استفاده از دکمه ریست کردن است، که سبب می شود ماشین لباسشویی مجدد آماده ارائه دستورات شود.

 

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان:

تعمیر لباسشویی زیمنس در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *