مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز

سوالات متداول تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز

چرا ماشین لباسشویی زیرووات می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی زیرووات بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی زیرووات به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی زیرووات بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی زیرووات اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

برند زیرووات یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زیرووات باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی زیرووات۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی زیرووات در اهواز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیرووات در اهواز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن4تخلیه نکردن آب پس از شستشو5تمیز نشستن لباس ها6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز

یکی از پرکاربردترین وسیله های برقی در منازل ما لباسشویی است. این دستگاه‌ مانند همه وسایل دیگر به رسیدگی نیازمند بوده و می ‌بایستی در استفاده از آن، همه نکات مهم را رعایت کرد. اما با وجود مراقبت‌ های ما باز هم امکان دارد بعضی وقت ‌ها مشکلاتی را در عملکرد دستگاه مشاهده نماییم. ماشین لباسشویی وسیله ‌ای است که تعمیر یا تعویض قطعات آن از عهده هر کسی بر نمی ‌آید و به تخصص خاصی نیاز دارد. در این مقاله قصد داریم درباره نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز بحث کنیم، پس برای دریافت راهنمایی‌ های بیشتر ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز

انواع مشکلات موجود در لباسشویی زیرووات

امروزه یکی از وسایلی که در هر خانه ‌ای یافت می ‌شود، ماشین لباسشویی است. وسایل برقی چون لباسشویی ممکن است که هر چند وقت یکبار با مشکلاتی روبه ‌رو شوند. این مشکلات در لباسشویی به دو دسته تقسیم می‌ شوند، دسته اول را شما می‌ توانید به آسانی حل کنید. مشکلات دسته دوم از مشکلات جدی به ‌شمار می‌ روند که باید به نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز مراجعه نمایید. بعضی از این نقص و خرابی ‌ها شامل موارد زیر است:

  • مسدود شدن فیلتر پمپ لباسشویی زیرووات: اگر این فیلتر به وسیله اشیاء مسدود شود، دیگر پمپ لباسشویی زیرووات نمی‌ تواند آب را تخلیه کند و باید فیلتر را باز کرده و آن را کاملا تمیز نمایید. در صورتیکه نقص ماشین جدی باشد می ‌بایستی به نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز مراجعه نمایید.

  • نشت آب در ماشین لباسشویی زیرووات: نشت آب در ماشین‌ های لباسشویی به عوامل مختلفی نظیر مخدوش شدن شیلنگ، معیوب شدن پمپ تخلیه و غیره بستگی دارد. در صورت بروز چنین مشکلی شما باید با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز در تماس باشید.

  • ماشین لباسشویی زیرووات روشن نشود: اگر ماشین لباسشویی شما روشن نگردد، اول باید از اتصال دستگاه به برق مطمئن شوید، در غیر این صورت امکان دارد مشکل از مدار تایمر، کلید قفل درب یا پاور توزیع برق دستگاه شما باشد که در این صورت باید نمایندگی لباسشویی زیرووات در اهواز وارد عمل شده و آن را تعمیر کند.

  • بوی سوختگی در ماشین لباسشویی زیرووات: عوامل گوناگونی موجب ایجاد بوی سوختگی در ماشین لباسشویی زیرووات می‌ شود که در چنین مواقعی باید در اولین قدم دستگاه را از برق بکشید و توسط کارشناس متخصص نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات اهواز به بررسی دلیل این بوی سوختگی بپردازید.

نمایندگی لباسشویی زیرووات در اهواز

ارورهای عیب یابی ماشین لباسشویی زیرووات

در بعضی از مدل‌ های ماشین لباسشویی زیرووات، امکان دارد که در صورت بروز ایراد و مشکل، یک کد خطا بر روی صفحه نمایشگر نمایان شود. شما می ‌توانید از این کد خطا برای تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات استفاده نمایید. عیب یابی ماشین لباسشویی زیرووات با کمک گرفتن از این کد خطاها، به راحتی و آسانی صورت می ‌گیرد.

  • علت بروز ارور E1: وجود مشکلاتی در ورودی آب را نشان می‌ دهد.

  • بررسی ارور E3: خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی را نمایان می‌ کند.

  • رفع ارور E4: نشان می‌ دهد که آب اضافی به داخل دیگ وارد شده ‌است.

  • علت وقوع ارور E5: خرابی ترموستات ماشین لباسشویی زیرووات را نشان می ‌دهد.

  • مشاهده ارور E6: نشان می ‌دهد که ولتاژ ماشین لباسشویی مناسب نیست.

  • ارور E7: اختلال در کارکرد موتور لباسشویی را به شما اخطار می‌ دهد.

  • راه حل برطرف کردن ارور E8: اختلال در دورسنج موتور لباسشویی را به شما نشان می ‌دهد.

  • ارور E 11 و E12: وجود مشکل در برد الکتریکی و سیم کشی‌ ها را اخطار می ‌دهد.

تعمیر لباسشویی توسط نمایندگی لباسشویی زیرووات در اهواز

اغلب مشکلاتی که در ماشین‌های لباسشویی زیرووات به وجود می ‌آید، در کمترین زمان ممکن و به آسانی تعمیر خواهد شد. امروزه نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز خدمات تخصصی خود را برای راحتی مشتریانش، در محل زندگی آن ‌ها هم ارائه می دهد. در این مواقع شما می‌ توانید تعمیر لباسشویی خود را به نمایندگی لباسشویی زیرووات در اهواز واگذار کنید و آن را در منزل خود و در کمترین زمان ممکن تعمیر نمایید.

در صورتی که هر یک از مدل ‌های ماشین لباسشویی زیرووات‌ را در منزل خود دارید و دچار نقص و ایراداتی شده باشد، می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز در ارتباط باشید. بدین صورت هزینه ‌های ناشی از تعمیر لباسشویی در اهواز هم به صورت چشمگیری کاهش پیدا می ‌کند. بر این اساس دیگر شما احتیاجی ندارید که مدت زمان زیادی را صرف جابجایی دستگاه نمایید. اما زمانی که مشکل جدی باشد، برای تعمیر آن باید ماشین لباسشویی را از منزل به تعمیرگاه انتقال دهید.

تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز

هزینه تعمیر انواع لباسشویی در مرکز تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز

امروزه با توجه به نوسانات شدید و وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه هزینه اکثر محصولات و خدمات نیز به طبع افزایش پیدا کرده است. بنابراین افراد قبل از انجام هر کاری مایل هستند که با هزینه‌ های تعمیرات و مواردی از این قبیل آشنا شوند. در این زمینه باید دقت داشته باشید که تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات به عوامل متعددی بستگی دارد و نمی توان به آسانی قیمت ‌هایی را برای این تعمیرات تعیین کرد. اما نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز، با بررسی نقص و ایرادات، از هزینه دقیق شما را مطلع می‌سازند. پیش از هر چیزی، باید با عوامل تعیین کننده هزینه تعمیر ماشین لباسشویی خود آشنا شوید. برخی از عواملی که در تعیین هزینه تعمیرات لباسشویی در نمایندگی لباسشویی زیرووات در اهواز موثر است، شامل موارد زیر هستند:

  • به طور معمول، هر تعمیرکار هزینه ویژه‌ای را برای خدمات خود در نظر می‌ گیرد. به همین خاطر با توجه به سابقه کار، تجربه کاری، تخصص، ضمانت نامه و نحوه کارکرد، تعرفه‌ های تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات مشخص می شود.

  • امکان دارد در داخل ماشین لباسشویی قطعات گوناگونی خراب شده و دچار عیب و ایرادی شوند. در این صورت با توجه به نوع قطعاتی که خراب شده و برای آن قطعه جایگزینی را به کار گرفته اند، هزینه ‌های مختلفی را در نظر می‌ گیرند.

  • در حالت کلی هزینه‌ های مربوط به تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات، با کیفیت انجام مراحل تعمیر نیز رابطه مستقیمی خواهد داشت.

مراکز تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز

سخن پایانی

ماشین لباسشویی زیرووات امکان دارد در اثر عوامل گوناگونی با مشکلاتی روبه رو شود و به تعمیر احتیاج داشته باشد. در این هنگام با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز در تماس باشید تا همه مشکلات را در اسرع وقت تشخیص داده و در کمترین زمان ممکن نسبت به تعمیر آن اقدام نمایند. دقت داشته باشید که نمایندگی لباسشویی زیرووات در اهواز خدمات متعددی را به مشتریان خود ارائه می دهند. به همین دلیل می توانید از مزایای بعد از تعمیر هم بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز:

تعمیر لباسشویی زیرووات در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *