مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس

برند ایندزیت یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی تبریز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

8 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی ایندزیت
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت در تبریز
تعمیرات لباسشویی ایندزیت تبریز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز امروزه تقاضا و درخواست‌کننده‌ی زیادی برای تعمیر و تعویض قطعات معیوب لباسشویی دارد. دلیل این امر این است که تعمیرکاران و متخصص‌های این سازمان نمایندگی لباسشویی ایندزیت در تبریز از نیرو‌های فنی خوب و قیمت مناسب برخوردار هستند.

تمام مدل‌های مدرن لباسشویی ایندزیت مجهز به سیستم خود تشخیصی هستند. بنابراین می‌توانید به موقع از ایرادات دستگاه اتوماتیک آن مطلع شوید. این به شما امکان می‌دهد تا به سرعت علت خرابی دستگاه را شناسایی کرده و آن را از بین ببرید. در برخی موارد می‌توانید ماشین لباسشویی ایندزیت را خودتان تعمیر کنید. که در ادامه مقاله به آن‌ها می‌پردازیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز برای زمانی که لباسشویی ایندزیت روشن نمی‌شود و نمی‌چرخد

گاهی برخی مردم به مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز مراجعه می‌کنند و از روشن نشدن لباسشویی و عدم چرخش لباسشویی خود شکایت می‌کنند. نیرو‌های نمایندگی لباسشویی ایندزیت در تبریز برای بروز این نقص دلایل مختلف زیر را در نظر دارند:

  • در آپارتمان برق وجود ندارد: درک این موضوع آسان است زیرا سایر وسایل برقی کار نمی‌کنند.
  • اتصال کوتاه سیستم قدرت به دلیل بار زیاد آن: برای حل این مشکل باید لوازم خانگی غیر ضروری (فر، مایکروویو، اتو و… ) را از شبکه جدا کنید.
  • گاهی اوقات آسیب مکانیکی سیم کشی برق ماشین لباسشویی باعث نقص لباسشویی می‌شود: شما می‌توانید این را با قطع برق لباسشویی و تست آن با مولتی متر بررسی کنید. در صورت خرابی کابل جدید باید نصب شود.
  • خرابی فیلتر: برای رفع این مشکل باید فیلتر از لباسشویی خارج شده و با مولتی متر تست می‌شود. در صورت اطمینان از خرابی آن می‌توانید با کمک نیرو‌های نمایندگی لباسشویی ایندزیت در تبریز آن را تعویض نمایید.
  • فیلتر نویز شکسته است: در این صورت جریان از مدار می‌گذرد و در نتیجه ماشین لباسشویی کار نمی‌کند. تعمیر این قطعه سخت و زمان بر است. از این رو متخصص‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز توصیه می‌کنند که این قطعه را تعویض کنید.
  • آسیب دکمه پاور: از آنجایی که این دکمه اغلب استفاده می‌شود، به سرعت فرسوده می‌شود. به طور متناوب مقاومت الکتریکی آن را با یک مولتی متر، با روشن و خاموش کردن دکمه اندازه‌گیری کنید. اگر نشانگر‌ها در حالت‌های مختلف تغییر نکنند، دکمه خراب است. در این صورت باید با یک دستگاه جدید جایگزین شود.
  • بدترین چیز این است که دستگاه به دلیل خرابی واحد کنترل کار نکند: این ماژول مرکز مغز خودکار لباسشویی است. اگر آسیب ببیند، ارسال سیگنال به سیستم‌های دیگر را متوقف می‌کند. در این صورت تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت ارزان نیست. از این رو توصیه نمی‌شود که واحد کنترل را خودتان تغییر دهید. سعی کنید از مرکز خدمات نمایندگی لباسشویی ایندزیت در تبریز کمک حرفه‌ای بخواهید.

تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز

چرا لباسشویی ایندزیت شستشوی ناقص انجام می‌دهد؟

یکی دیگر از مشکلات رایج در لباسشویی ایندزیت این است که دستگاه بعد از شروع برنامه شستشو شروع به کشیدن آب نمی‌کند. معمولاً چنین نقصی به خودی خود اصلاح می‌شود. فقط در صورت خرابی واحد کنترل، که آب را به داخل دستگاه نمی‌کشد، باید متخصص نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز فراخوانی شود.

دلایل مضر‌تری نیز برای چنین خرابی وجود دارد. ابتدا از وجود آب در خط لوله اطمینان حاصل کنید. ممکن است آب در سراسر خانه متوقف شده باشد.

سپس باید بر اساس گفته‌های نمایندگی لباسشویی ایندزیت در تبریز بررسی کنید که آیا لوله تأمین آب کاملاً باز است یا خیر. در محل اتصال شیلنگ به منبع آب قرار دارد. گاهی اوقات شیر آب تا آخر نمی‌چرخدو در نتیجه فشار آب کافی نیست.

اگر شیر آب کاملاً باز است و مشکلی در تأمین آب در آپارتمان وجود ندارد، ارزش بررسی وضعیت شیرورودی را دارد. شبکه به دلیل تولید برق از کار می‌افتد یا به دلیل کیفیت پایین آب مسدود می‌شود.

گاهی انتخاب برنامه‌ی شستشوی اشتباهی نیز سبب ایجاد این نقص نیز می‌شود. با تنظیم دوباره می‌توان به راحتی تنظیمات لباسشویی را باز گرداند. اگر با رفع این نقص‌ها باز لباسشویی شستشوی ناقص داشته باشد، می‌توانید از مراکز نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز درخواست مشاوره کنید.

تماس با مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز برای زمانی که مواد شوینده داخل کشو لباسشویی باقی می‌ماند

گاهی مواد شوینده پودری بعد از شستن در کشو می‌ماند. یعنی کاملاً با آب شسته نمی‌شود. آب از طریق شیر وارد محفظه می‌شود و مواد شوینده را به درام ماشین لباسشویی ایندزیت می‌برد. اگر این شیر بسته یا شکسته باشد، آب نمی‌تواند وارد سینی شود و پودر در جای خود باقی می‌ماند.

شیر مسدود باید تمیز شود و شیر آسیب دیده تعویض شود. متأسفانه این روش برای همیشه پاسخ نمی‌دهد. هنگامی که این مشکل رخ می‌دهد، یک گزینه باقی می‌ماند: تماس با مرکز خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز.

عملکرد پر سر و صدا لباسشویی ایندزیت

ابتدایی‌ترین علت این مشکل زمین ناهموار زیر لباسشویی است. به راحتی با جابجایی لباسشویی و یا قرار دادن پایه‌های ضربه گیر زیر لباسشویی، این مشکل برطرف می‌شود.

اگر لباسشویی ایندزیت در حین کار شروع به تولید صدا‌های بلند کند، نشانه‌ی از کار افتادن بلبرینگ‌ها است. این قطعه بسیار سخت و پیچیده است؛ از این رو همه نمی‌توانند آن را تعمیر کنند. از طرفی برای تعویض یا تعمیر این قطعه باید آن را از ماشین لباسشویی ایندزیت کاملاً جدا کرد. برای تعمیر یا تعویض سریع این قطعه لباسشویی می‌توانید با نیرو‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی در تبریز همکاری نمایید.

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در تبریز

درخواست کمک از نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز برای زمانی که چرخه‌ی شستشو لباسشویی ایندزیت شروع نمی‌شود

اگر پس از بارگیری لباس‌ها، چرخه شستشو شروع نمی‌شود، نمایندگی لباسشویی ایندزیت در به شما می‌گوید که موارد زیر را چک نمایید:

  • بررسی کنید که سیم برق و دوشاخه آسیب ندیده باشد.
  • مرکز برق دیگری را به آن وصل کنید.
  • بررسی کنید که صفحه کنترل آسیب ندیده باشد. مواد شوینده و کثیفی‌های دیگر اغلب روی کلید‌ها قرار می‌گیرند. بنابراین کنتاکت‌ها اکسید شده یا دکمه‌ها گیر می‌کنند.
  • فیلتر شبکه شاید سوخته باشد.

اگر با وجود بررسی موارد بالا باز لباسشویی شما از چرخه‌ی شستشو را آغاز نکند، نیرو‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز می‌توانند به بررسی بیشتر لباسشویی شما بپردازند. مراکز نمایندگی لباسشویی ایندزیت در تبریز بهترین خدمات را در زمان کوتاه برای شما می‌دهند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز:

تعمیر لباسشویی ایندزیت در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *