مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس

برند اسنوا یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی تبریز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی اسنوا
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات لباسشویی اسنوا در تبریز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی اسنوا در تبریز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز

برای رفع ایراد و خرابی‌های لباسشویی خود می‌توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز تماس بگیرید. البته اگر فکر می‌کنید خودتان تخصص کافی برای رفع مشکلات در لباسشویی را دارید می‌توانید از کدهای خطای روشن شده در نمایشگر کمک بگیرید.

کدهای خطا برای راهنمایی بیشتر شما در روند عیب یابی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به کمک این کدها متوجه خواهید شد ایراد پدید آمده به کدام بخش از دستگاه شما مربوط است. در نتیجه پیدا کردن علت اصلی مشکل و تعمیر لباسشویی در تبریز برای شما بسیار ساده‌تر خواهد بود. البته اگر در هر مرحله از کار حس کردید به کمک‌های تخصصی‌تری نیاز دارید با کارشناسان نمایندگی لباسشویی اسنوا در تبریز در تماس باشید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز

بررسی علت کد خطا IE به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز

هر زمان کد خطا IE در صفحه نمایش دستگاه شما روشن شد باید بدانید در روند ورود آب به ماشین لباسشویی شما ایرادی به وجود آمده است. برای حل این مشکل با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز تماس گرفته یا خودتان از بررسی شیر ورودی آب شروع کنید. بررسی کنید شیرهای آب باز باشند.

بعد از این کار باید فیلتر ورودی آب را چک کرده و خوب تمیز کنید. همچنین از سالم بودن شیر برقی اطمینان یابید. دقت داشته باشید سالم بودن پمپ تخلیه نیز از مواردی است که باید در آن دقت داشته باشید. در صورتی که با چک کردن تمام این موارد هنوز هم مشکل شما ادامه داشت به بررسی هیدروستات پرداخته و در نهایت برای تعمیرات برد الکتریکی با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز در تماس باشید.

بررسی علت نمایش کد خطا OE در لباسشویی اسنوا

این کد خطا ایراد در روند تخلیه آب را در ماشین لباسشویی شما نشان می‌دهد. ابتدا از سالم بودن شلنگ‌های تخلیه آب اطمینان یافته و از قرار گرفتن آن‌ها در ارتفاع مناسب مطمئن شوید. بعد از این کار اگر برای بررسی و تعمیرات قطعات داخلی نیاز به کمک داشتید با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز تماس بگیرید.

قطعاتی مانند پمپ تخلیه روی خراب شدن روند تخلیه آب در دستگاه اثرگذار هستند. همچنین ایراد در هیدروستات نیز می‌تواند مانع از تخلیه درست آب‌ها در لباسشویی شود. اگر تمام این قطعات سالم بودند برای رفع کد خطای IE باید برد الکتریکی را بررسی کنید. بهتر است انجام این کار را به متخصصین حاضر در نمایندگی لباسشویی اسنوا در تبریز بسپارید.

نمایندگی لباسشویی اسنوا در تبریز

بررسی علت نمایش کد خطا UE در لباسشویی اسنوا

این کد خطا زمانی روشن خواهد شد که دستگاه شما در وضعیت مناسبی قرار نگرفته و تراز نیست. اغلب این کد خطا را زمانی می‌بینید که لباس‌های داخل دیگ به هم گره خورده‌اند. در این وضعیت تمام لباس‌ها در یک سمت از دیگ جمع شده و باعث به هم خوردن وضعیت تعادل در لباسشویی شما می‌شود.

در چنین شرایطی کافی است کار دستگاه را متوقف کرده و لباس‌هایی که به هم گره خورده‌اند را از هم باز کنید. به احتمال زیاد با روشن کردن دوباره دستگاه کد خطا را دیگر در صفحه نمایش نخواهید دید. اگر مشکل حل نشد ممکن است ایراد در تراز نبودن پایه‌های لباسشویی شما باشد. برای رفع این مشکل می‌توانید از نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز کمک بخواهید.

بررسی کد خطا LE به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز

کد خطای LE به بسته نشدن درب ماشین لباسشویی مرتبط است. یا درب باز مانده است یا اینکه کامل بسته نمی‌شود. در چنین حالتی چک کنید چیزی بین درب گیر نکرده و مانع از خوب بسته شدن آن نمی‌شود. اگر این‌طور نبود احتمال دارد قفل درب خراب شده باشد. برای تعویض قفل می‌توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز در تماس باشید.

در صورت سالم بودن قفل درب باید خرابی قطعات دیگر مانند میکروسوئیچ بررسی شود. اگر در این قطعه نیز ایرادی وجود نداشت لازم است برد الکتریکی چک گردد. با توجه به حساس بودن زیاد برد و قطعات آن، تعمیرات این قطعه را باید به نیروهای متخصص ما در نمایندگی لباسشویی اسنوا در تبریز بسپارید.

تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز

بررسی کد خطا E2 در لباسشویی اسنوا

زیاد شدن سطح آب در لباسشویی اسنوا باعث سرریز شدن آب و نمایش کد خطا E2 در لباسشویی شما خواهد شد. یکی از اصلی‌ترین دلایل این مشکل خرابی شیر برقی لباسشویی شماست. در چنین شرایطی آبگیری متوقف نشده و آب سرازیر خواهد شد. برای تعمیر یا تعویض شیر برقی می‌توانید از نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز کمک بخواهید.

مورد دیگری که بعد از شیر برقی نیاز به بررسی دارد هیدروستات لباسشویی شما خواهد بود. در صورت سالم بودن این قطعه باید سالم بودن پمپ تخلیه را چک کرد. در نهایت اگر نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید با کارشناسان تعمیرات در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز تماس بگیرید.

بررسی کد خطا E4 در نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز

کد خطای فوق به نشتی آب در ماشین لباسشویی اسنوا اشاره دارد. برای رفع این مشکل لازم است در ابتدا تمامی شلنگ‌های تخلیه و ورودی آب را چک کرده و از نبود سوراخ یا نشتی در آن‌ها مطمئن شوید. بعد از آن لاستیک‌های دور درب را بررسی کرده و از سالم بودن آن‌ها اطمینان یابید. شاید پوسیدگی یا پارگی در لاستیک‌ها برای شما مشکل‌ساز شده باشد.

در نهایت علت دیگر نشتی آب ایراد در دیگ لباسشویی شماست. گرفتگی فاضلاب نیز می‌تواند جلوی تخلیه آب‌های کثیف داخل دستگاه را گرفته و در نهایت باعث سرازیر شدن آب‌ها و نشتی آن‌ها از دستگاه شود. در صورتی که نتوانستید محل دقیق و علت نشتی را پیدا کنید با نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز در تماس باشید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز

بررسی علت نمایش کد خطا E5 در لباسشویی اسنوا

اشکال در ولتاژ ورودی لباسشویی اسنوا به کمک نایش کد خطا E5 به شما هشدار داده می‌شود. در چنین حالتی بررسی کنید هیچ‌کدام از لباس‌های شما در بخش میان درام و لاستیک‌های دور درب نمانده باشند. اگر از این مورد مطمئن شدید خرابی برد الکتریکی را بررسی کنید. در نهایت برای تعمیرات برد باید از نمایندگی لباسشویی اسنوا در تبریز کمک بخواهید.

بررسی علت نمایش کد خطا E6 در لباسشویی اسنوا

کد خطا E6 نشان‌دهنده ایراد در موتور لباسشویی شماست. ممکن است ایراد در سیم‌کشی‌ها یا سوکت موتور لباسشویی باشد. یا اینکه به دنبال سوختن موتور این کد خطا را مشاهده می‌کنید. در نهایت باید ایرادهای مربوط به برد الکتریکی و یا اتصال کوتاه در موتور نیز بررسی شود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز:

تعمیر لباسشویی اسنوا در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *