مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر گرنیه در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر گرنیه در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر گرنیه در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
تعمیر مایکروفر گرنیه در اهواز
تعمیرات مایکروفر گرنیه در اهواز

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر گرنیه در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در اهواز

اگر کمی به اطراف خود دقت کرده باشید می‌بینید مایکروفرها همه‌جا هستند، از منازل مسکونی گرفته تا اداره‌ها و شرکت‌ها. کمبود وقت و مشغله زیاد باعث شده است افراد به سمت وسایلی روی بیاورند که به کارهای آن‌ها سرعت می‌دهد. مایکروفر هم یکی از این وسایل است. گرنیه برند شناخته شده‌ای در وسایل برقی خانگی است که می‌توانید علاوه بر کیفیت قطعات و زیبایی ساختار، خدمات پس از فروش را نیز در بین نقاط مثبت آن در نظر داشته باشید. نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در اهواز یکی از مراکزی است که در زمان خرابی دستگاه به کمک شما می‌آید.

زمانی که با ایرادی در مایکروفر گرنیه مواجه شدید و خودتان از پس تعمیر آن برنیامدید به فکر کمک گرفتن از تعمیرکاران وسایل برقی خواهید افتاد. اگر می‌خواهید از بابت هزینه‌های پرداختی و کیفیت قطعات تعویضی نگرانی نداشته باشید بهتر است کار تعمیر دستگاه خود را با کمک گرفتن از کارشناسان در نمایندگی شهر خود انجام دهید. ساکنین شهر اهواز می‌توانند در صورت نیاز با نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز تماس داشته باشند. در ادامه نگاهی به مشکلات رایج در مایکروفرها و علت هریک از آن‌ها می‌اندازیم.

مراکز تعمیر مایکروفر گرنیه در اهواز

بررسی خاموش شدن مایکروفر گرنیه در حین کار 

زمانی که مایکروفر خودبه‌خود و بدون هیچ دخالتی از سمت شما خودش به طور ناگهانی خاموش می‌شود باید به فکر بررسی قطعات داخلی آن بیفتید. می‌توانید از نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در اهواز کمک خواسته یا خودتان عیب‌یابی دستگاه را شروع کنید. در ابتدا باید به سراغ درب دستگاه رفته و از سالم بودن میکروسوییچ آن مطمئن شوید.

ایراد در کلید درب نیز می‌تواند باعث این اتفاق شود، مثلاً قطع شدن اتصال‌های مربوط به کلید. اگر ایرادی در این بخش نبود نوبت به بررسی صفحه لمسی یا پانل کنترل در مایکروفر شما می‌رسد. گاهی برخی از دکمه‌ها از کار افتاده‌اند و یا نیاز به تعویض پنل نمایشگر وجود دارد. اگر بازهم مشکل شما حل نشد آخرین مرحله بررسی برد الکتریکی خواهد بود. بهتر است برای این کار از نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در اهواز کمک بخواهید.

بررسی علت گرم نشدن غذا در مایکروفر گرنیه

اولین قطعه‌ای که در مایکروفر گرنیه می‌تواند روی گرم نشدن غذای شما و عدم تولید حرارت کافی اثر بگذارد دیود است. لازم است این قطعه بررسی شده و از نسوختن آن مطمئن شوید. در صورت نیاز می‌توانید برای تعویض دیود با مراکز تعمیر مایکروفر گرنیه در اهواز تماس داشته باشید. البته به جز دیود قطعات دیگری نیز می‌توانند باعث بروز این مشکل شده باشند.

ایراد در مگنترون نیز می‌تواند خود را با عدم تولید حرارت در مایکروفر نشان دهد. همچنین خراب شدن کلید درب نیز در این شرایط بی‌تأثیر نخواهد بود. درصورتی‌که خودتان نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید بهتر است هرچه زودتر از نمایندگی مایکروفر گرنیه در اهواز کمک بخواهید. زیرا بدون حرارت کافی مایکروفر شما استفاده‌ای نخواهد داشت.

مرکز تعمیر مایکروفر گرنیه در اهواز

بررسی علت باز و بسته نشدن درب مایکروفر

اگر درب مایکروفر شما درست باز و بسته نشده و گیر می‌کند به سراغ دستگیره درب رفته و وضعیت آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید. ممکن است خراب شدن دستگیره یا شکستن آن مانع از درست باز و بسته شدن درب دستگاه شما شده باشد. درصورتی‌که نیاز به تعویض دستگیره بود می‌توانید از تعمیر مایکروفر گرنیه در اهواز کمک بخواهید.

اما اگر ایرادی در دستگیره درب دیده نشد بهتر است نگاهی به قفل درب دستگاه نیز بیندازید و در صورت خراب شدن قفل، آن را عوض کنید. اگر قفل درب و دستگیره سالم بوده و ایرادی در میکروسوییچ آن نیز دیده نمی‌شود.

بررسی علت نچرخیدن سینی در مایکروفر گرنیه

منظور از سینی مایکروفر گرنیه همان بشقاب شیشه‌ای بزرگی است که شما ظرف غذای خود را برای گرم کردن روی آن قرار می‌دهید. این سینی باید چرخش مناسب و یکنواختی داشته باشد تا حرارت به شکل یکسان به همه بخش‌های مواد غذایی برسد. اگر این سینی با سرعت خیلی کمی می‌چرخد احتمال دارد ولتاژ ورودی به دستگاه ضعیف باشد. می‌توانید برای بررسی مشکلات در سیستم برقی دستگاه از نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در اهواز کمک بخواهید.

اما اگر سینی اصلاً حرکت نمی‌کند باید قطعه‌ای به نام موتور گردان در مایکروفر شما بررسی گردد. احتمال سوختن این موتور وجود دارد. همچنین بهتر است کوپلینگ قرار گرفته در زیر سینی نیز چک شود. درصورتی‌که تا اینجای کار متوجه مشکلی نشدید باید بدانید به احتمال زیاد ایراد پیش آمده به بخشی از برد الکتریکی دستگاه شما مرتبط خواهد بود. می‌توانید برای تعمیر برد و تعویض خازن‌های قرار گرفته روی آن با نمایندگی مایکروفر گرنیه در اهواز در تماس باشید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در اهواز

بررسی علت جرقه زدن  مایکروفر گرنیه

اگر در حین کار دستگاه متوجه جرقه‌هایی در آن شدید ابتدا از فلزی نبودن ظرفی که استفاده کرده‌اید مطمئن شوید. حتی کوچک‌ترین بخش‌های فلزی در دستگاه شما می‌تواند باعث جرقه زدن آن شود. همچنین فویل‌های آلومینیومی نیز نباید به هیچ عنوان داخل مایکروفر استفاده گردند. اما اگر از این موارد مطمئن هستید بد نیست قطعات داخلی را نیز نگاهی بیندازید.

ممکن است جرقه‌های تولید شده در دستگاه شما به ایرادی در دیود ربط داشته باشند. یا اینکه ورق نسوز یا ورق میکا دچار آسیب شده است. اگر ایرادی در این بخش‌ها نبود بهتر است باقی کار را به کارشناسان در نمایندگی مایکروفر گرنیه در اهواز بسپارید. احتمال اتصال داخلی در بخشی از مایکروفر شما وجود دارد.

بررسی علت روشن نشدن لامپ در مایکروفر گرنیه

روشن نشدن لامپ دستگاه شاید دلیل بسیار ساده‌ای مانند سوختن لامپ داشته باشد یا اینکه ممکن است مشکلات دیگری در مایکروفر شما ایجاد شده است. اگر از سالم بودن لامپ مایکروفر گرنیه مطمئن هستید می‌توانید به سراغ سوکت لامپ رفته و تمامی اتصالات مربوط به لامپ را چک کنید. البته ایراد در برق ورودی یا خراب شدن برد الکتریکی نیز می‌تواند در این قضیه تأثیر گذاشته باشد.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر گرنیه در اهواز

بررسی علت کار نکردن دکمه‌ها در مایکروفر گرنیه

ایراد در مدارهای مربوط به صفحه کنترل اصلی اغلب باعث از کار افتادن دکمه‌های مایکروفر شما خواهد شد. همچنین احتمال سوختن خازن‌ها یا خراب شدن سوییچ‌های غشائی نیز وجود دارد.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در اهواز

نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   06134470344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *