مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر فوما در اهواز 

نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر فوما در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر فوما در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
تعمیر مایکروفر فوما در اهواز
نمایندگی تعمیر تخصصی مایکروفر فوما در اهواز توسط تکنسین های متخصص و مجرب

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر فوما در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در اهواز

شروع ساخت محصولات خانگی فوما در کشور دبی بوده است و بعد از مدتی در کشورهای چین و ترکیه نیز تولید آن آغاز شده می‌باشد. محصولات خانگی فوما از جمله لوازم برقی هستند که در بازار ایران طرفداران زیادی دارند. این محصولات بر اساس استانداردهای روز جهان طراحی و تولید می‌شوند. مایکروفرهای فوما یکی از محصولات این برند است که در ایران با استقبال خوبی مواجه شد. یکی از دلایل از محبوبیت نمایندگی‌های خدمات پس از فروش در اغلب شهرهاست که می‌توان به نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در اهواز اشاره کرد.

نیروهای مجرب و متعهد در نمایندگی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. می‌توانید هرگونه خرابی و ایراد در دستگاه خود را با کارشناسان حاضر در این مرکز در میان بگذارید. با مراجعه به نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در اهواز از بابت اصالت قطعات و روند صحیح تعمیرات نگرانی نخواهید داشت. اگر خودتان به رفع مشکلات در مایکروفر علاقه‌مندید می‌توانید از راهنمایی‌های زیر استفاده کنید. البته دقت داشته باشید همواره کمک گرفتن از نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز به ایمنی شما و روند صحیح تعمیرات کمک بیشتری خواهد کرد.

مرکز تعمیر مایکروفر فوما در اهواز

بررسی دلیل گرم نشدن غذا در مایکروفر فوما 

 اگر مایکروفر شما نتواند محیط داخل خود را گرم کند شاهد افزایش دما در مواد غذایی نخواهید بود. در چنین شرایطی بهتر است از نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در اهواز راهنمایی بخواهید. اما اگر خودتان می‌خواهید کار تعمیرات را انجام دهید بعد از رعایت نکات ایمنی، عیب‌یابی را از قطع کننده‌های گرما در دستگاه آغاز کنید. این قطع کننده‌ها اغلب به مگنترون متصل هستند.

می‌توانید با اهم متر از سالم بودن یا نبودن آن‌ها مطمئن شوید. درصورتی‌که ایرادی در این قطعات دیده نشد بهتر است روند عیب‌یابی را با بررسی خازن و دیود ادامه دهید. اگر نیاز بود برای بررسی وضعیت کارکرد مگنترون یا مبدل‌ها از کارشناسان در نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در اهواز راهنمایی بخواهید. در نهایت ممکن است احتیاج به بررسی برد الکتریکی یا ترانس‌ها باشد.

بررسی علت نچرخیدن سینی مایکروفر فوما

نچرخیدن سینی درون مایکروفر روند حرارت رسانی یکسان به کل ظرف غذا را مختل خواهد ساخت و نیاز به بررسی دقیق از جانب مراکز تعمیر مایکروفر فوما در اهواز دارد. در صورت چرخش بسیار کند در سینی احتمال دارد ولتاژ دریافتی کم شده باشد که می‌توان با بررسی پریز متوجه این قضیه شد.

نچرخیدن سینی می‌تواند به دنبال موتور صفحه گردان ایجاد شده باشد. می‌توانید با کمک ولت‌متر پایانه‌های این موتور را بررسی نمایید. عدد بی‌نهایت در اهم متر نشان‌دهنده خرابی این قطعه خواهد بود. می‌توانید تعویض آن را به نمایندگی مایکروفر فوما در اهواز بسپارید. باید بدانید در زمان نچرخیدن سینی احتمال دارد ایراد از سمت مگنترون نیز باشد که نیاز به بررسی تخصصی دارد.

مراکز تعمیر مایکروفر فوما در اهواز

بررسی علت کار نکردن گریل مایکروفر فوما

از کار افتادن گریل در مایکروفر فوما دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد که خراب شدن المنت یکی از آن‌هاست. برای تعویض المنت یا بررسی وضعیت آن می‌توانید از نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در اهواز راهنمایی بخواهید. اگر ایرادی در المنت مایکروفر شما دیده نشد نوبت به بررسی قطعه دیگری به نام ترموستات خواهد رسید.

ممکن است با تعمیر ترموستات مشکل شما رفع گردد. اما گاهی با وجود این کار هنوز هم شاهد کار نکردن گریل خواهید بود. در این حالت به احتمال زیادی علت کار نکردن گریل، خراب شدن قطعه‌ای در برد الکتریکی مایکروفر شماست. برای تعمیر برد خودتان اقدام نکرده و حتماً با کارشناسان در نمایندگی مایکروفر فوما در اهواز تماس داشته باشید.

بررسی علت جرقه زدن مایکروفر فوما

یکی از دلایل جرقه زدن مایکروفر فوما استفاده از ظرف‌های فلزی و نامناسب می‌باشد. حتی تزیین‌های ریز فلزی روی ظرف شما می‌تواند باعث جرقه زدن آن شود. اما اگر از نوع ظرف خود و سالم بودن بدنه‌های داخلی دستگاه مطمئن هستید بهتر است برای بررسی قطعات داخلی مرتبط با نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در اهواز تماس بگیرید.

احتمال دارد آنتن سر لامپ مگنتران خراب شده باشد و یا اینکه ایرادی در خود این لامپ به وجود آمده است. همچنین احتمال آسیب دیدن ورق میکا یا ورق نسوز در مایکروفر شما نیز وجود دارد. اگر برای تعویض این قطعات یا تهیه آن‌ها به کمک نیاز داشتید از مشاوران ما در نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در اهواز راهنمایی بخواهید.

بررسی علت روشن نشدن دستگاه به کمک تعمیر مایکروفر فوما در اهواز

روشن نشدن مایکروفر اتفاق ترسناکی به نظر می‌رسد. در چنین شرایطی ابتدا باید ولتاژ برق ورودی به دستگاه بررسی گردد. لازم است از سالم بودن کابل برق مورد استفاده در مایکروفر و دو شاخه و پریز آن اطمینان داشته باشید. اگر از کارهای برقی تخصصی ندارید حتماً از یک برق‌کار مطمئن کمک خواسته یا با ما در نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در اهواز تماس بگیرید.

البته گاهی روشن نشدن مایکروفر شما به جریان برق ورودی آن ربطی ندارد. در چنین شرایطی باید احتمال ایراد در موتور فن را در نظر داشته باشید. برای بررسی این قطعه فن را باز کرده و سیم‌کشی‌ها و قطعات مرتبط با آن را بررسی نمایید. اگر بازهم نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید از نمایندگی مایکروفر فوما در اهواز کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر فوما در اهواز

بررسی علت خاموش شدن ناگهانی مایکروفر فوما

یکی از دلایلی که مایکروفر شما کمی بعد از شروع کار خود ناگهان خاموش می‌شود ایراد در درب آن است. خراب شدن کلیدهای درب می‌تواند چنین اتفاقی را به دنبال داشته باشد. داغ شدن زیاد کلیدها یا خم شدن آن‌ها از مواردی هستند که به ایراد در کلیدهای درب اشاره دارند. می‌توانند برای تعویض این کلیدها با نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در اهواز تماس بگیرید.

البته دقت داشته باشید احتمال خرابی قطعات دیگری مانند برد کنترل نیز وجود دارد که پس از اطمینان از سالم بودن کلیدها باید به سراغ آن رفت. همچنین ایراد در پنل کنترل یا صفحه لمسی نیز می‌تواند مشکل‌ساز شده باشد.

بررسی علت از کار افتادن کلیدها در پنل مایکروفر

 یکی از مشکلات متداولی که در تمام برندهای مایکروفر دیده می‌شود کار نکردن دکمه‌ها در پنل دستگاه است. اغلب فشار دادن زیاد دکمه‌ها یا درست کار نکردن با آن‌ها این وضعیت را ایجاد می‌کند. گاهی صفحه‌نمایش کاملاً خاموش شده است که احتمالاً برد کنترل یا برد نمایشگر ایراد دارد. اما اگر گاهی روشن می‌شود بهتر است بررسی برد نمایشگر را به کارشناسان در نمایندگی مایکروفر فوما در اهواز بسپارید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در اهواز

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر فوما در اهواز

 تعمیر مایکروفر فوما در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   06134470344

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *