مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر گاسونیک در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر گاسونیک در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند گاسونیک یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر گاسونیک، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای گاسونیک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر گاسونیک در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر گاسونیک
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات مایکروفر گاسونیک در زنجان
تعمیرات مایکروفر گاسونیک در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر گاسونیک در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر گاسونیک در زنجان

مایکروفرها یکی از آن دسته اختراعاتی هستند که زندگی را برای شما تا حد بسیار زیادی ساده‌تر ساخته‌اند. افراد زیادی در آشپزخانه‌های خود از این دستگاه برای پخت غذا یا گرم کردن آن استفاده می‌کنند. حتی امروزه در بسیاری از ادارات شاهد حضور این دستگاه هستیم. به همین علت برندهای زیادی در تولید مایکروفرها دست دارند که گاسونیک یکی از مشهورترین آن‌هاست. شاید علت این شهرت زیاد خدمات پس از فروش خوب در اغلب شهرها باشد، از جمله نمایندگی تعمیر مایکروفر گاسونیک در زنجان برای ساکنین این شهر.

شما با مراجعه به این مرکز می‌توانید هر ایرادی که در روند کار دستگاه خود مشاهده کردید را برطرف نمایید. همچنین دیگر از بابت جابه‌جایی دستگاه نگرانی نداشته و خیالتان برای به کار رفتن قطعات باکیفیت و تعمیرات تخصصی راحت است. این یعنی در زمان خرابی مایکروفر دغدغه دیگری نداشته و تنها کافی است یک تماس با نمایندگی مایکروفر گاسونیک در زنجان داشته باشید تا در حضور شما در محل شما برای  تعمیر مایکروفر در زنجان اقدام شود.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر گاسونیک در زنجان

کمک گرفتن از نمایندگی تعمیر مایکروفر گاسونیک در زنجان برای نصب دستگاه

یکی از اولین نکاتی که برای مراقبت از دستگاه خود و طول عمر هرچه بیشتر آن باید رعایت کنید انتخاب یک فضای مناسب برای نصب آن است. می‌توانید برای نصب از دفترچه راهنمای مایکروفر گاسونیک که به زبان فارسی نیز ارائه می‌شود کمک بگیرید یا این کار را به کارشناسان در نمایندگی تعمیر مایکروفر گاسونیک در زنجان بسپارید.

دقت داشته باشید محیطی که مایکروفر را روی آن قرار می‌دهید باید کاملاً صاف باشد تا از بابت تراز دستگاه با مشکلی مواجه نشوید. همچنین در این محیط نباید هیچ تابش مستقیمی از نور خورشید را داشته باشید. مایکروفر خود را باید همواره در نقطه‌ای از آشپزخانه قرار دهید که در نزدیکی منابع حرارتی مانند گاز نباشد. بهتر است در این نقطه بتوانید به سادگی به پریز برق دسترسی داشته باشید. اگر برای نصب نیاز به کمک داشتید با نمایندگی مایکروفر گاسونیک در زنجان در تماس باشید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر گاسونیک در زنجان

راه‌اندازی اولیه مایکروفر گاسونیک

بعد از انتخاب نقطه‌ای که در آن قصد استفاده از مایکروفر را دارید نوبت به راه‌اندازی این دستگاه می‌رسد. در این مرحله ابتدا از سینی و سه‌پایه فلزی مورد استفاده داخل دستگاه شروع می‌کنیم. سپس به سراغ دریچه‌های هوایی رفته و از باز بودن آن‌ها مطمئن خواهیم شد. در صورتی که از محل این دریچه‌ها در دستگاه خود اطلاعی ندارید با نمایندگی تعمیر مایکروفر گاسونیک در زنجان تماس داشته باشید.

حالا نوبت وصل کردن برق دستگاه شماست. حتماً برای مایکروفر و دیگر وسایل الکتریکی در خانه خود از محافظ‌های برق کمک بگیرید. دقت داشته باشید استفاده از ظرف‌های فلزی می‌تواند به مایکروفر شما آسیب برساند. همچنین نباید غذاهای کنسروی را درون مایکروفر قرار داد. اگر در مورد نصب یا روش استفاده سؤالی داشتید می‌توانید از نمایندگی مایکروفر گاسونیک در زنجان کمک بخواهید.

 

بررسی دلیل نچرخیدن سینی در مایکروفر گاسونیک

یکی از دلایلی که باعث توقف حرکت سینی در مایکروفر شما می‌شود کثیفی زیاد دستگاه است. این یعنی ذرات مواد خوراکی و چربی‌ها در زیر سینی جمع شده و مانع از درست حرکت کردن آن شده‌اند. اگر با تمیز کردن سینی مایکروفر بازهم مشکل ادامه داشت باید برای بررسی قطعات داخلی از نمایندگی تعمیر مایکروفر گاسونیک در زنجان راهنمایی بخواهید.

یکی از قطعاتی که در چرخش سینی مایکروفر نقش دارند موتور گردان سینی دستگاه شماست. در صورت سوختن این قطعه چاره‌ای به جز عوض کردن آن نخواهید داشت. مورد دیگری که باید چک کنید مگنترون در مایکروفر است که خرابی این قطعه این در گردش سینی اثرگذار خواهد بود. خرابی‌های برد الکتریکی نیز باید بررسی شود که این کار را به نمایندگی تعمیر مایکروفر گاسونیک در زنجان بسپارید.

نمایندگی مایکروفر گاسونیک در زنجان

بررسی علت جرقه زدن مایکروفر گاسونیک

یکی از دلایلی که باعث دیده شدن جرقه در مایکروفر گاسونیک در هنگام کار می‌شود استفاده از ظروف نامناسب است، به عنوان مثال ظروف فلزی. همچنین ممکن است به علت استفاده نادرست به دیواره‌های داخلی دستگاه خود آسیب زده باشید و در نتیجه در حین کار جرقه‌هایی ایجاد شوند. اگر از این دو مورد مطمئن هستید باید قطعات داخلی را بررسی کنید که می‌توانید این کار را به نمایندگی تعمیر مایکروفر گاسونیک در زنجان بسپارید.

مگنترون یکی از قطعاتی است که خرابی آن می‌تواند باعث جرقه زدن مایکروفر شما در هنگام کار شود. اگر بعد از بررسی این قطعه از سالم بودن آن مطمئن شدید بهتر است به ورق میکا یا همان ورق نسوز مورد استفاده در مایکروفر گاسونیک نیز سری بزنید. در صورتی که بازهم مشکل شما حل نشد باید برای بررسی مواردی مانند اتصالی در سیم‌کشی‌ها از نمایندگی مایکروفر گاسونیک در زنجان کمک بخواهید.

 

بررسی علت از کار افتادن صفحه نمایش در مایکروفر گاسونیگ

گاهی اوقات صفحه نمایش دستگاه شما از کار افتاده و هیچ‌چیزی را روی آن نمی‌بینید. در چنین حالتی برای پیدا کردن علت مشکل ابتدا از سوکت‌های نمایشگر شروع کنید. در صورت سالم بودن این بخش احتمال ایراد در برد الکتریکی مایکروفر شما وجود دارد. حساسیت زیاد برد یکی از دلایلی است که باید تعمیر آن را همواره به کارشناسان در نمایندگی تعمیر مایکروفر گاسونیک در زنجان بسپارید.

تعمیر مایکروفر گاسونیک در زنجان

بررسی علت خاموشی شدن دستگاه در نمایندگی تعمیر مایکروفر گاسونیک در زنجان

شاید شما هم این اتفاق را تجربه کرده باشید، بعد از شروع به کار و تنظیم برنامه در دستگاه، به طور ناگهانی مایکروفر شما خاموش می‌شود. در چنین حالتی احتمال دارد قفل درب دستگاه خراب شده باشد. همچنین سالم بودن میکروسوییچ نیز باید بررسی گردد. اگر هریک از این دو قطعه نیاز به تعویض داشت از نمایندگی تعمیر مایکروفر گاسونیک در زنجان راهنمایی بخواهید.

در صورت سالم بودن موارد بالا فیوزها را نگاهی بندازید. در نهایت نیز احتمال خراب بودن برد الکتریکی را باید در نظر داشت که می‌توان تعمیر آن را در نمایندگی مایکروفر گاسونیک در زنجان انجام داد.

 

دلیل روشن نشدن لامپ مایکروفر گاسونیک

کم‌نور شدن لامپ مایکروفر در توان های پایین عادی است و نیازی نیست بابت این قضیه نگران باشید. اما گاهی این لامپ به طور کلی روشن نمی‌شود. در چنین حالتی اولین احتمالی که نیاز به بررسی دارد سالم بودن خود لامپ است. اما گاهی با تعویض لامپ مورد نظر مشکل شما حل نمی‌شود. این شرایط یعنی ایراد در بخش‌های دیگری وجود دارد، مانند سوکت‌ها یا سیم‌کشی‌ها. اگر برای بررسی سیستم برقی دستگاه نیاز به کمک دارید با نمایندگی تعمیر مایکروفر گاسونیک در زنجان در تماس باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر گاسونیک در زنجان

تعمیر مایکروفر گاسونیک در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *