مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر گرنیه در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر گرنیه در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند گرنیه یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر گرنیه، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای گرنیه باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر گرنیه در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر گرنیه
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات مایکروفر گرنیه در زنجان
تعمیرات مایکروفر گرنیه در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر گرنیه در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در زنجان

مایکروفر ها یکی از ابزار های پر کاربردی در منازل هستند. به علت سرعتی که این لوازم ها در طبخ غذا ها دارند. آن ها را به یک ابزار پر کاربرد و فوق العاده ای تبدیل کرده است. بعضی مواقع امکان دارد این دستگاه ها خراب شوند و کار نکنند در این شرایط باید دستگاه توسط نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در زنجان عیب یابی شود.

مشخص کردن عیب این دستگاه بسیار دشوار است و در بعضی مواقع لازم است که حتما یک تکنسین متخصص از نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در زنجان مایکروفر را باز و بررسی کند. زمان پیدا کردن دلیل خرابی باید از مایکروفر شناخت لازم داشته باشید. تا بتوانید به خوبی عیب را تشخیص دهید و برای تعمیر مایکروفر در زنجان اقدام کنید.

تعمیر مایکروفر گرنیه در زنجان

قفل شدن درب و نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در زنجان

خیلی وقت ها پیش می آید که غذای شما در  دستگاه در حال گرم شدن باشد که به طور ناگهانی درب دستگاه قفل می شود. دلیل این عیب را می توانید با بررسی درب دستگاه تشخیص دهید. می توانید با نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در زنجان تماس بگیرید تا توضیحات لازم را در اختیار شما قرار دهد.

میکروسوئیچ درب دستگاه را چک نمایید تا اگر ایرادی در آن بود برطرفش کنید. ضامن درب دستگاه را بررسی کنید تا اگر مشکلی داشت آن را تعمیر کنید. در آخر باید بگوییم امکان دارد شاسی باز کردن درب دستگاه ایرادی داشته باشد در صورتی که احساس کردید مشکلی به وجود آمده شاسی  را به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در زنجان عوض کنید.

نمایندگی مایکروفر گرنیه در زنجان

سوختن پی در پی فیوز و نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در زنجان

سوختن پی در پی فیوز مایکروویو علت های گوناگونی دارد، اگر احساس می کنید که به طور پی در پی دستگاه شما فیوز می سوزاند علت هایی که بیان می شود را ارزیابی و رفع کنید. البته اگر نمی توانید دستگاه را عیب یابی کنید با نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در زنجان تماس بگیرید. ابتدا مطمئن شوید دیود و انباره عملکرد درستی دارند که باید از طریق اهم سنج کمک بگیرید.

 انباره را پیش از بررسی از مایکروفر جدا کنید و با یاری اهم سنج پایانه ها را ارزیابی نمایید. اگر انباره مشکلی نداشت اهم سنج هیچ رقمی را نباید نمایش دهد. دیود را با اهم سنج ارزیابی کنید و باید از یک جهت صفر و از جهت دیگر بی نهایت را نشان دهد. برای دانسته های بیشتر با نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در زنجان تماس بگیرید. امکان دارد ایراد از لامپ اشعه باشد.

 لامپ اشعه در دستگاه بخش بسیار حساسی است که برای برطرف کردن عیب آن باید از یک تکنسین متخصص از نمایندگی مایکروفر گرنیه در زنجان کمک بگیرید. لامپ اشعه در تولید کردن اشعه نقش مهمی دارد که اگر معیوب بودن آن موجب پریدن فیوز باشد باید به کمک اشخاص متخصص تعویض گردد چون حاوی عناصر زیان آور است.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر گرنیه در زنجان

روشن نشدن مایکروفر گرنیه

برای مشخص کردن عیب دستگاه هنگامی که روشن نمی شود همه ی عواملی که روی روشن نشدن آن تاثیر می گذارد را به درستی ارزیابی کنید و برای برطرف کردن آن ها دست به کار شوید‌. حتی اگر نتوانستید مشکل آن را رفع کنید با نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در زنجان تماس بگیرید. ابتدا باید از کارآیی صحیح پریز مطمئن شوید، دوشاخه دستگاه را به پریز دیگر وصل کنید. اگر پریز کارآیی درستی داشت، دوشاخه را بررسی کنید و اگر معیوب بود آن را تعمیر نمایید.

 اما باید صفحه دستگاه را ببینید اگر علامت ال نشان داده شود به این معنی است که قفل کودک فعال است و باید برای غیر فعال کردنش دکمه استارت را چند ثانیه نگه دارید حتی نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در زنجان هم می تواند این موضوع را بررسی کند. برای تشخیص عیب دستگاه هنگامی که قفل کودک فعال شده امکان دارد مشکل به خاطر یکی از دکمه ها باشد و باید آن ها را پاکیزه نمایید، مایکروفر از برق بکشید و مجدد آن را به برق متصل کنید.

 اما اگر از سه راهی برای رسیدن برق به دستگاه استفاده می کنید اگر روشن نشد آن را ارزیابی کنید و از کارآیی درست آن اطمینان پیدا کنید. در صورتی که مشکل مایکروفر شما حل نشد دستگاه را به نمایندگی مایکروفر گرنیه در زنجان بسپارید تا به سرعت مشکل حل شود.

نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در زنجان

صدای زیاد از مایکروفر گرنیه

اگر مایکروویوی شما حین کار صدای زیادی ایجاد می کند باید عیب آن تشخیص داده شود و علتش را رفع نمود. ایراد های که امکان است در این عرصه وجود داشته باشد را توضیح می دهیم. اگر ریل صفحه تمیز نباشد صفحه به آسانی حرکت نمی کند و صدا ایجاد می کند.

 برای برطرف کردن این عیب باید ریل مایکروفر را پاکیزه نمود. برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در زنجان تماس بگیرید. اگر شفت مایکروفر معیوب بود بر کارآیی دستگاه تاثیر می گذارد باید آن را ارزیابی و مشکلش را برطرف کنید. اگر مواد غذایی با وزن زیادی داخل مایکروفر قرار بگیرد صدای مایکروفر بالا می رود، این مشکل موجب می شود به موتور دستگاه نیرو وارد شود.

 پس تحت هیچ شرایطی مواد غذایی با وزن بالا را داخل مایکروفر قرار ندهید. دستگاه را حتما به نمایندگی تعمیر مایکروفر گرنیه در زنجان بسپارید. اگر فن دستگاه روشن باشد، حین حرکت صدایی ایجاد می کند که کاملا عادی است، ولی اگر صدای مایکروفر عادی نبود ممکن است دلیل معیوب بودن دستگاه گیر کردن فن باشد که باید توسط نمایندگی مایکروفر گرنیه در زنجان تعمیر شود.

سخن آخر

مایکروفر ها به علت های گوناگونی امکان دارد دچار مشکل و اختلال شوند که نیاز است هرچه سریع تر برای برطرف کردن مشکل آن دست به کار شوید. بیشتر مشکلات مایکروفر ها به خاطر تمیز نبودن آن است. پس پیش از اینکه دستگاه را تعمیر کنید، تاکید می کنیم که کاملا مایکروفر را پاکیزه نمایید چون که امکان دارد با این کار عیب دستگاه برطرف شود.

دقت داشته باشید که برای مشخص کردن عیب مایکروفر و برطرف کردن ایراد آن احتیاج به ابزار مخصوص و مهارت کامل دارد. بنا بر این تضمین می کنیم که با خیال آسوده مایکروفر خود را به نمایندگی مایکروفر گرنیه در زنجان بسپارید. برای اطلاعات کامل با مشاوران ما تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر گرنیه در زنجان

تعمیر مایکروفر گرنیه در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *