مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان

سوالات متداول تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان

چگونه متوجه سلامت شیر برقی ماشین لباسشویی شویم؟

شیر برقی ماشین لباسشویی شما یکی از وسایل مهم این دستگاه می‌باشد که در روند آبگیری دستگاه نقش مهمی را ایفا می‌کند.می‌توانید با استفاده از اهم متر وضعیت شیر برقی را مورد بررسی قرار دهید.

به جز پمپ تخلیه چه مواردی در عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی اثرگذار هستند؟

اگر متوجه شدید ایرادی در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما وجود ندارد لازم است به صورت کامل فیلتر تخلیه دستگاه را از جای خود بیرون آورده و خوب تمیز کنید. همچنین احتمال خراب شدن برد الکترونیکی را در نظر داشته باشید.

چرا بدون انجام عملیات آبگیری ماشین لباسشویی متوقف می‌شود؟

یکی از مهمترین مراحل کارکرد ماشین لباسشویی شما تامین آب لازم برای شستشوی لباس‌ها می‌باشد.در صورت نمایش کد خطا مرتبط از کارشناسان تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان کمک بخواهید.

چگونه از نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مطمئن شویم؟

عدم نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مانع از تخلیه مناسب آب از دستگاه می‌شود. حتماً در زمان نصب این قطعه در لباسشویی باید توجه داشته باشید ارتفاع مناسب شلنگ تخلیه از سطح زمین حتماً در حدود یک متر در نظر گرفته شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان| تعمیر، نصب و سرویس

برند بکو یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی بکو باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی بکو

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در اصفهان
تعمیرات لباسشویی بکو در اصفهان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان

تعمیر ماشین لباسشویی و مشخص کردن ایراد آن در گام های اول از رخ دادن آسیب های جدی تر به دستگاه پیشگیری خواهد کرد. علت های گوناگونی وجود دارد که عملکرد دستگاه را با مشکل رو به رو می کند. خیلی از ایراد های لباسشویی را نمی توانید به تنهایی رفع کنید. پس باید دنبال راهکاری مناسب باشید.

بعضی از این مورد ها بسیار شایع هستند و می توانیم بدون احتیاج به سرویس کار آن ها را رفع کنیم. در این محتوا بیشتر در مورد انواع خرابی لباسشویی و تعمیر لباسشویی در اصفهان به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان توضیح خواهیم داد. می توانیم به راحتی بگوییم متخصصان از نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان مهارت زیادی در انجام کار خود دارند.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان

عدم تخلیه آب و نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان

در ماشین لباسشویی بکو مشکل جمع شدن آب و تخلیه نشدنش علت های گوناگونی دارد که شامل معیوب بودن پمپ تخلیه، مسدود بودن فیلتر پمپ تخلیه، مشکل در شیر برقی، مسدود بودن یا پاره بودن شلنگ تخلیه آب، معیوب بودن تایمر ماشین لباسشویی و معیوب بودن میکروسوئیچ درب  باشد. برای مشخص کردن علت این مشکل با نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان تماس بگیرید.

معیوب بودن پمپ تخلیه یکی از اصلی ترین دلیل برای تخلیه نشدن و جمع شدن آب می باشد. بعضی مواقع امکان دارد دستگاه به خاطر انسداد شلنگ تخلیه نتواند آب را تخلیه کند. باید بیان کنیم که ارتفاع شلنگ تخلیه آب از زمین باید کاملا خوب باشد اگر این ارتفاع حفظ نشود تخلیه آب دچار مشکل خواهد شد.

مسدود بودن فیلتر تخلیه هم یکی از علت های تخلیه نشدن آب است که برای این کار الزام می باشد پس از چندین بار شستشو فیلتر تخلیه را خارج کنید و پس از پاکیزه نمودن، آن را در جای خود بگذارید. بهتر است هنگامی که با این مشکل رو به رو شدید، جهت مشخص کردن ایراد و تعمیر، دستگاه را به متخصصان از نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان بسپارید. تکنسین های با تجربه از نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان قادر هستند تمامی مشکلات لباسشویی را حل نمایند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان

بسته نشدن درب و تعمیر در نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان

قفل نشدن درب  ماشین لباسشویی یکی از مشکلات ماشین لباسشویی بکو می باشد. برای قفل شدن درب ماشین لباسشویی از چند بخش استفاده می شود، که عیب و ایراد در هر یک از این بخش ها موجب می شود تا درب دستگاه به درستی قفل نشود. بسته نشدن درب دستگاه موجب می شود چرخه شستشوی ماشین به خوبی صورت نگیرد و به خاطر این مشکل البسه چرکی شما روی هوا بماند و شما مجبور شوید آن ها را  دستی شستشو دهید. اگر میکروسوئیچ معیوب شده باشد درب دستگاه بسته نخواهد شد.

می توانید برای راهنمایی بیشتر با نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان تماس بگیرید. به غیر از تمامی مسائل گفته شده این قطعات هم اگر معیوب باشند موجب قفل نشدن درب خواهند شد، زبانه درب، برد الکترونیکی، قفل درب، زبانه درب . برای ارزیابی همه ی این بخش ها احتیاج است که از تعمیرکاران ماهر از نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان کمک بخواهید.

چون این بخش ها احتیاج به ارزیابی یک متخصص با تجربه دارد. تماس با متخصصان از نمایندگی لباسشویی بکو در اصفهان کار دشواری نمی باشد فقط باید از طریق شماره های ثبت شده با آن ها تماس بگیرید. کارشناسان در قدم اول شما را راهنمایی کامل می کنند تا خودتان مشکل را برطرف کنید اگر مشکل پیچیده بود و حل نشد، متخصصان در فرصت اول مشکل را حل خواهند کرد.

تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان

طول کشیدن شستشو در ماشین لباسشویی

بعضی مواقع متوجه خواهید شد که زمان شستشو در ماشین لباسشویی بیشتر از زمانی که تنظیم نمودید خیلی طولانی شده است. در این شرایط یکی از مواردی که روی زمان تاثیر دارد و دچار این عیب شده است، بیشتر توضیح خواهیم داد. علت طول کشیدن زمان شستشوی البسه در دستگاه شامل این موارد : مسدود بودن فیلتر ورودی آب، دمای آبی که تنظیم نمودید، انسداد فیلتر ورودی آب، تعداد البسه اضافه شده می باشد.

در باره این موضوع با نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان تماس بگیرید تا توضیحات کامل را در اختیار شما قرار دهند. شلنگ های ورودی آب را ارزیابی کنید تا مشکلی نداشته باشند. شلنگ های ورودی آب به ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا فرسوده یا پاره نشده باشند و آب به طور صحیح وارد شود. فیلتر ورودی آب را هر چند مدت یک بار پاکیزه نمایید تا دچار انسداد نشوند.

درام را به میزان البسه پر کنید. زیاد بودن یا کم بودن البسه در درام ماشین با مشکل مواجه خواهد شد. برنامه ی مناسب با البسه را برگزینید. اگر تمامی راهکار ها را انجام دادید ولی نتیجه نگرفتید به نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان مراجعه نمایید.

نمایندگی لباسشویی بکو در اصفهان

نچرخیدن دیگ در ماشین لباسشویی

نچرخیدن دیگ در ماشین لباسشویی می تواند به به این موارد ارتباط داشته باشد. از جمله تعداد فراتر از حد البسه، معیوب بودن سوئیچ درب، تسمه ها و کمپرسور را می توانیم اشاره کنیم. موتور جزء مهم ترین بخش ها می باشد. پس باید در نخستین حالت موتور را مورد ارزیابی قرار دهید. این مشکل باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان صورت بگیرد.

بخش های مربوط به موتور هم الزام است مورد ارزیابی قرار بگیرد.  متخصصان از نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان خواهند گفت بخش های مربوط به موتور را در صورت نیاز  تعمیر یا عوض کنید. گذاشتن تعداد زیاد البسه در لباسشویی باعث می شود دیگ دستگاه نچرخد.

معیوب بودن قفل درب دستگاه هم می تواند جلوی حرکت دیگ را بگیرد چون اگر درب ماشین باز باشد دستگاه حرکت نخواهد کرد. پس باید دستگاه خود را به نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان بسپارید تا ریشه مشکل را پیدا کنند.

سخن آخر

عزیزان ما در این مقاله در ارتباط با ماشین لباسشویی بکو و انواع ایراد های آن و راهکاری برای برطرف شدنش توضیحاتی را ارائه دادیم. اگر برای ماشین لباسشویی شما مشکلی پیش آمد سعی کنید آن را به تنهایی رفع نکنید و آن را به نمایندگی لباسشویی بکو در اصفهان بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید. برای دانسته های بیشتر با پشتیبانان ما تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان:

تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *