مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان| خدمات سرویس و تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان

برند آرچلیک یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال آرچلیک در اصفهان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های آرچلیک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال آرچلیک برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان:

دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات یخچال آرچلیک

تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها 

تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات یخچال آرچلیک در اصفهان
نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در اصفهان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان:

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال آرچلیک پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال آرچلیک دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان ارائه‌دهنده کلیه خدمات نصب و تعمیر یخچال‌های آرچلیک در این شهر می‌باشد. شما کافی است هر زمان نیاز به کمک داشتید بدون نگرانی از بابت پیدا کردن تعمیرکاران حرفه‌ای، با ما در نمایندگی یخچال آرچلیک در اصفهان تماس بگیرید. کارشناسان در بهترین زمان ممکن برای شما در محل حاضر شده و با تخصص کامل به مشکلات یخچال شما رسیدگی می‌کنند.

البته در برند آرچلیک نیز ما شاهد به کارگیری قابلیت بسیار مفید کد نمایش خطا هستیم. با توجه داشتن به کد خطا و تعمیرات به موقع می‌توانید جلوی مشکلات بزرگ‌تر را در یخچال خود بگیرید. اگر با بررسی کد خطا متوجه شدید موضوع خارج از تخصص شما بوده و نیاز به تعمیرات با تخصصی‌ بیشتری دارید بهتر است خودتان دست به چیزی نزنید. با همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان تماس گرفته و موضوع را مطرح کنید. در ادامه می‌خواهیم برخی از کدهای خطا در یخچال‌های آرچلیک را با هم مروری داشته باشیم.

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک اصفهان

علت نمایش کد خطا E0 در یخچال آرچلیک

کد خطای E0 مربوط به بروز مشکلی در سنسور هوای محفظه فریزر دستگاه خواهد بود. در چنین حالتی شما این کد خطا را به صورت چشمک زن مشاهده خواهید کرد. می‌توانید برای بررسی علت بروز مشکل با نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان تماس بگیرید. در این وضعیت اغلب یخچال با صدای زنگ به شما هشدار می‌دهد. اگر نتوانستید محل سنسور هوا در بخش فریزر را پیدا کنید یا اینکه با تعویض این قطعه مشکل شما حل نشد از همکاران ما در نمایندگی یخچال آرچلیک در اصفهان کمک بخواهید.

علت نمایش کد خطا E1 در یخچال آرچلیک

اگر سنسور اواپراتور درون محفظه‌ی فریزر دستگاه شما با مشکلی برخورد داشته باشد کد خطای E1 برای شما به نمایش درمی‌آید. در چنین شرایطی مقادیر 1 و E به صورت چشمک زن روی صفحه نمایش روشن و خاموش می‌شوند. برای رفع مشکل می‌توانید از نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان کمک بخواهید. اغلب در این وضعیت بخاری برای بیست دقیقه کار خواهد کرد.

بررسی علت نمایش کد خطا E2 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان

کد خطای E2 نشان دهنده بروز ایراد در بخش سنسور اواپراتور است، البته این بار در بخش یخچال دستگاه شما. برای بررسی این سنسور می‌توانید قبل از هر کاری با کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان تماس گرفته و راهنمایی بخواهید.

شما با ایراد پیدا کردن سنسور اواپراتور یخچال کد مربوطه را به صورت چشمک زن خواهید دید. حالا اگر می‌توانید به سنسور دسترسی پیدا کنید آن را بررسی نموده و در صورت نیاز تعمیر کنید. گاهی نیاز به تعویض سنسور اواپراتور خواهد بود. اگر مشکل حل نشد از نمایندگی یخچال آرچلیک در اصفهان کمک بخواهید.

نمایندگی یخچال آرچلیک اصفهان

علت نمایش کد خطا E3 در یخچال آرچلیک

ایراد در روند کار سنسور هوای محفظه یخچال آرچلیک برابر است با روشن شدن کد خطای E3 در صفحه نمایش دستگاه. در چنین شرایطی با فواصل زمانی معین این کد روی صفحه روشن و خاموش می‌شود. برای تعویض سنسور هوا باید محل دقیق آن را بدانید. اگر نیاز به کمک داشتید با همکاران ما در نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان در تماس باشید.

علت نمایش کد خطای E4 در یخچال آرچلیک

با دیدن کد خطای E4 در صفحه نمایش یخچال خود بهتر است با نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان تماس بگیرید. این کد به ایراد در روند کار بخاری یخ‌زدایی محفظه فریزر در دستگاه شما مربوط می‌شود. یخچال با نمایش کد E4 شما را از وجود ایراد در این بخش آگاه خواهد ساخت.

ایراد در بخاری یخ‌زدایی فریزر می‌تواند به موارد متعددی مرتبط باشد که باید یک‌به‌یک بررسی و عیب‌یابی شوند. شاید با تعویض برخی قطعات ساده مشکل شما حل شد. می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی یخچال آرچلیک در اصفهان در تماس باشید.

علت نمایش کد خطا E8 در یخچال آرچلیک

این کد بیانگر خطا در سنسور هوای یخی یا همان سنسور هوای دیفراست است. با چشمک زدن کد خطای E8 بهتر است با نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان در ارتباط باشید. در غیر این صورت برای بررسی ایراد توسط خودتان، باید ابتدا دستگاه را از برق جدا کنید.

حالا سنسور مربوطه را از جای خود بیرون آورده و با کمک اهم‌متر سالم بودن خود آن را بررسی کنید. اگر سنسور سوخته باشد با خرید یک قطعه سنسور دیفراست جدید کد خطا از بین خواهد رفت. اما اگر بازهم مشکل شما حل نشد بهتر است از متخصصین ما در نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان کمک بخواهید.

بررسی کد خطای E13 به کمک نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان

روشن شدن کد خطای E13 به معنای ایراد در فن سرعت یخچال است. برای حل این مشکل می‌توان از نمایندگی یخچال آرچلیک در اصفهان کمک گرفت. کار نکردن فن می‌تواند برای خراب شدن خود این قطعه بوده یا ناشی از ایراد در بخش‌های دیگر باشد.

کار نکردن کمپرسور روی فن یخچال شما اثر می‌گذارد. بعلاوه مواردی مانند مشکل در روند دیفراست یا یخ‌زدایی نیز روی عملکرد فن اثرگذار هستند. لازم است تمامی اتصالات از برد الکتریکی به فن سرعت بررسی شوند. اگر در طول انجام این روند نیاز به کمک داشتید با ما در نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان در تماس باشید.

تعمیر یخچال آرچلیک اصفهان

علت نمایش کد خطا E15 در یخچال آرچلیک

ایراد در فن کندانسور نمایش کد خطای E15 را به دنبال خواهد داشت. در این حالت باید برای بررسی دقیق تمام قطعات با نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان تماس بگیرید. فن کندانسور مسئول خنک نگه داشتن سیستم یخچال است و کارکرد درست آن اهمیت زیادی دارد. در مرحله اول باید فن را بررسی کرده و چرخش آن را کنترل کنید.

اگر هیچ جریان هوایی در این فن نباشد یا خیلی سفت می‌چرخد شاید نیاز به تعویض موتور فن باشد. همچنین می‌توان با کمک اهم‌متر از سالم بودن موتور فن اطمینان یافت. اگر نتوانستید خودتان به تنهایی مشکل را حل کنید با ما در نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان در تماس باشید.

علت نمایش کد خطا آیکون هشدار در یخچال آرچلیک

روشن شدن علامت هشدار روی صفحه نمایش یخچال آرچلیک به معنای افزایش دمای زیاد در دستگاه است که نیاز به رسیدگی فوری و دقیق دارد. می‌توانید حل این مشکل را به کارشناسان ماهر و باتجربه در نمایندگی یخچال آرچلیک در اصفهان بسپارید. افزایش دمای یخچال به دنبال موارد متعددی می‌توان شکل گیرد که نیاز به بررسی‌های تخصصی و کاملی خواهد داشت.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان:

تعمیر یخچال آرچلیک در اصفهان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03136606646

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *