مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت | تعمیر، نصب و سرویس

برند زیمنس یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی رشت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی زیمنس

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی زیمنس در رشت
نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس در رشت

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت

آیا به دنبال تعمیرگاهی قابل اطمینان و تخصصی برای لوازم خانگی در رشت و حومه هستید؟ نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت در زمینه تعمیر تمامی قطعات ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی آماده خدمت رسانی به شما است. ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین لوازم خانگی است که در صورت بروز مشکل و ایراد، زندگی افراد را مختل می کند. بنابراین اگر مشکلی برای لباسشویی پیش بیاید، همه افراد ترجیح می دهند در اسرع وقت و با هزینه ای معقول آن را تعمیر کنند. اگر شما نیز قصد تعمیر لباسشویی در رشت را دارید و می خواهید کار خود را به مرکزی قابل اطمینان و حرفه ای بسپارید، در ادامه مطلب همراه ما باشید تا اطلاعاتی درباره نمایندگی لباسشویی زیمنس در رشت کسب کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت

علت تعمیر لوازم خانگی

قبل از معرفی خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت، ابتدا قصد داریم اطلاعات مهمی درباره علت تعمیر لباسشویی به جای تعویض آن بدهیم. اغلب مشتریان همواره مردد هستند که تعمیر لباسشویی آنها به صرفه تر است یا اینکه آن را به طور کامل با دستگاه جدیدی تعویض کنند. در پاسخ باید بگوییم به دلیل هزینه بالای خرید لوازم خانگی زیمنس دیگر خرید دستگاه نو به صرفه نخواهد بود و در صورتی که مشکل با هزینه مناسبی حل شود، تاحد ممکن باید به تعمیر قطعات ایراد دار آن پرداخت. البته شایان ذکر است بسته به نوع مشکل پیش آمده، ممکن است تعمیر دستگاه دیگر راه حل مناسبی نباشد و هزینه سنگینی در پی داشته باشد؛ در این صورت باید دستگاه جدیدی تهیه کنید. به همین علت پیشنهاد می شود ابتدا از مشاورین تخصصی نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت مشاوره و راهنمایی بگیرید.

ایرادات رایج در لباسشویی زیمنس

لباسشویی مانند تمام لوازم خانگی برقی می تواند دچار ایراد و نقص فنی شود. برخی از این ایرادات قابل رفع و تعمیر بوده و برخی دیگر نیازمند تعویض قطعات هستند. در ادامه برخی ایرادات رایج در بین لباسشویی های زیمنس را شرح می دهیم:

علت عدم آبگیری لباسشویی: یکی از ایرادات متداول در ماشین لباسشویی زیمنس، وارد نشدن آب به دستگاه است که علت آن می تواند خرابی شیر آب ورودی، شلنگ آب، فیلتر ورودی و شیر برقی لباسشویی باشد.

علت کار نکردن لباسشویی: نقص بعدی روشن نشدن لباسشویی است که علت آن می تواند ایراد در کابل برق، فیوز، ولوم تایمر، موتور ماشین، برد کنترل، سوئیچ درب و وزن بالای لباس ها باشد.

علت توقف لباسشویی هنگام کار: اگر لباسشویی زیمنس شما حین کار متوقف می شود علت آن خرابی دوشاخه برق، برد الکترونیکی، خازن پارازیت گیر، میکروسوئیچ درب، وزن بالای لباس ها، شیر ورودی آب، پمپ تخلیه، تایمر، سنسور دما و استفاده از مواد شوینده بیش از اندازه است.

علت نشتی لباسشویی: یکی دیگر از ایرادات ماشین لباسشویی می تواند نشتی آب باشد؛ علت این امر شکستگی اتصالات شیر ورودی آب، پارگی یا پوسیدگی شلنگ های خرطومی، شکستگی درز محفظه جاپودری و درز آب بندی دیگ و پارگی لاستیک دور درب لباسشویی است.

علت سروصدای زیاد لباسشویی: صدای زیاد لباسشویی ممکن است به علت وزن بالای لباس ها یا قرار نگرفتن ماشین روی سطح صاف باشد. همچنین خرابی لاستیک در ماشین، تسمه، بلبرینگ و شیر ورودی آب نیز می تواند چنین صداهایی ایجاد کند.

علت عدم تخلیه آب لباسشویی: اگر لباسشویی شما قادر به تخلیه آب نیست، ممکن است علت آن انسداد فیلتر پمپ یا شلنگ تخلیه، انسداد مسیر خروجی آب و خرابی برد یا تایمر باشد.

علت لرزش بیش از حد لباسشویی: لرزش زیاد لباسشویی مربوط به خرابی شفت، بلبرینگ و تسمه است.

علت نچرخیدن لباسشویی: نچرخیدن لباسشویی شما به عوامل مختلفی مانند خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد وغیره دارد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس در رشت

خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت با خدمات متنوع و به موقع جهت تعمیر لباسشویی شما نگرانی هایتان را رفع کرده و آسودگی خاطر را به شما هدیه می دهد. خدمات ویژه این مجموعه در رشت شامل موارد گوناگونی خواهد شد که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت. مشاوره نمایندگی لباسشویی زیمنس در رشت برای تمامی مشتریان رایگان خواهد بود و طی مشاوره، اطلاعاتی درباره متدهای تنظیم لباسشویی، نحوه نگهداری و استفاده صحیح از آن در اختیار شما قرار می گیرد. ممکن است بسیاری از مشکلات لباسشویی شما با همین اطلاعات اولیه رفع شده و دیگر نیازی به تعمیر نباشد. همچنین طی مشاوره و شرح مشکل، مشاور می تواند تصمیم بگیرد که تعمیر دستگاه برای شما صرفه اقتصادی دارد یا خیر.

اگر ساکن رشت هستید، نمایندگی لباسشویی زیمنس در رشت قادر است تعمیرکار متخصص خود را به محل سکونت شما اعزام کند. تعمیرکار با تجهیزات ضروری جهت عیب یابی لباسشویی زیمنس شما به محل مراجعه کرده و با بررسی لباسشویی اقدام به تعمیر آن می کند. تمامی قطعات با کیفیت ماشین لباسشویی زیمنس در این تعمیرگاه موجود بوده و در صورت تعویض قطعه، تعویض به سرعت صورت می گیرد. اگر ماشین لباسشویی نیاز به تعمیر داشته باشد، دستگاه به نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت منتقل شده و در اسرع وقت بازگردانده می شود.

هزینه تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت

اگر لباسشویی شما دچار مشکل شده است و قصد تعمیر آن را دارید؛ می توانید با نمایندگی لباسشویی زیمنس در رشت تماس حاصل کنید. پس از تماس و شرح ایراد دستگاه، مشاورین حاذق این مجموعه می توانند شما را به صورت حدودی از هزینه تعمیرات مطلع کنند. نرخ هزینه های ذکر شده همگی توسط اتحادیه تصویب شده و خرید قطعات با توجه به قیمت بازار انجام می گیرد. علاوه بر این تمامی خدمات و قطعات استفاده شده در این مجموعه دارای گارانتی هستند. اما در حالت کلی هزینه تعمیر لباسشویی شما کاملا به مشکل پیش آمده بستگی دارد و متخصصان نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت باتوجه به میزان آسیب و نیاز به تعویض قطعات، هزینه نهایی را اعلام خواهد کرد.

تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت

سخن پایانی

اگر لباسشویی زیمنس شما مشکل پیدا کرده است و به دنبال تعمیرگاهی مناسب و کم هزینه برای عیب یابی دستگاه خود هستید، باید توجه کنید تعمیر لباسشویی زیمنس کاری حساس و نیازمند دانش و تخصص است. نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت و هزینه مناسب است. پذیرش و تعهد سرلوحه کار تعمیرکاران این نمایندگی است، لذا تا زمانی که بتوان قطعات دستگاه را تعمیر کرد، تعمیرکار اقدام به تعویض قطعه نخواهد کرد. شما هر زمان که بخواهید می توانید از طریق شماره های تماس نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت در سایت تماس حاصل کرده و سفارش خود را جهت تعمیر لباسشویی زیمنس ثبت کنید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت:

تعمیر لباسشویی زیمنس در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 01333262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *