درخواست تعمیرات تلویزیون و ال ای دی

مراحل ثبت درخواست تعمیر تلویزیون

مرحله اول ثبت درخواست تعمیرات در کورنیدو

تماس با ما

در صورت خرابی لوازم خانگی خود با ما تماس بگیرید

مرحله دوم ثبت درخواست تعمیرات در کورنیدو

مشاوره اولیه

ارائه مشاوره اولیه برای حل مشکل و ثبت درخواست شما برای تعمیرات

مرحله سوم ثبت درخواست تعمیرات در کورنیدو

هماهنگی و اعلام هزینه

اعلام هزینه تعمیرات و هماهنگی زمان حضور توسط تکنسین

مرحله چهارم ثبت درخواست تعمیرات در کورنیدو

تعمیر لوازم خانگی در منزل

اعزام فوری تکنسین در منزل شما جهت حل و بررسی مشکل دستگاه

محتوای جدول تعمیر لباسشویی در تهران

« لیست قیمت تعمیر تلویزیون »

خدمات تعمیر تلویزیونقیمت خدمات (تومان)
تعمیر بک لایت۵۰۰,۰۰۰ تا ۲,۶۰۰,۰۰۰
تعمیر برد پاور۳۰۰,۰۰۰ تا ۳,۵۵۰,۰۰۰
تعمیر برد تیکان۳۷۰,۰۰۰ تا ۱,۲۰۰,۰۰۰
تعمیر یا تعویض برد۳۰۰/۰۰۰ تا ۴۵۰/۰۰۰
تعویض یا تعمیر پنل۲۵۰/۰۰۰
تعمیر اسپیکر۱۸۰/۰۰۰
تعمیر پاور۱۸۰/۰۰۰
تعمیر برد اینورتر۲۴۰,۰۰۰ تا ۱,۱۰۰,۰۰۰
اتصال تلویزیون به سایر دستگاه ها۵۰/۰۰۰
هزینه ایاب ذهاب تکنسینطبق نرخ اتحادیه

پشتیبانی

ثبت درخواست

همکاری با ما

10 دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون و ال ای دی جهت تعمیر و سرویس

۱۰ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون و ال ای دی جهت تعمیر و سرویس:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات تلویزیون و ال ای دی

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر تلویزیون و ال ای دی :

مشکلات معمولی که ممکن است برای تلویزیون و ال ای دی پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:مشکلات معمولی که ممکن است برای  تلویزیون و ال ای دی پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

    • سیاه شدن قسمتی از تصویر
    • نداشتن صدا یا تصویر
    • خاموش و روشن شدن ناگهانی
    • چشمک زدن چراغ پاور به صورت ممتد
    • روشن نشدن تلویزیون
    • کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی
    • قطع یا وصل شدن تصویر پس از استفاده طولانی از دستگاه
    • شکستن پنل ال سی دی بر اثر افتادن، ضربه و یا فشار به هنگام تمیز کردن

    مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای تلویزیون یا ال ای دی شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت تلویزیون یا ال ای دی شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی تلویزیون یا ال ای دی شما اعزام شود.

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر تلویزیون و ال ای دی

گارانتی، ضمانت و وارانتی مرکز کورنیدو

در صورت نیاز به تعویض قطعات، مرکز تخصصی تلویزیون و ال ای دی کورنیدو از قطعات اصلی و فابریک استفاده می نماید و دستگاه های تعمیر شده و همچنین قطعات تعویض شده توسط کارشناسان این مرکز به مدت شش تا ۳۶ ماه، دارای گارانتی معتبر این مرکز می باشند و بدون قید و شرط در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه و یا معیوب شدن، هزینه شما بازگشت و یا قطعه مورد نظر تعویض خواهد شد. مجموعه کورنیدو برای رفاه مشتریانی که خرید خود را از شهرهای مرزی انجام داده اند و یا از کشور های دیگر اقدام به واردات کرده اند و یا حتی لوازمی که گارانتی آن ها به پایان رسیده است، پیشنهاد ویژه ای قرار داده و لوازم خانگی آن ها را با مبلغ بسیار کمی تحت گارانتی خود قرار می دهد.

مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون و ال ای دی کورنیدو | تعمیرات، نصب و سرویس

مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای انواع برندها با بالاترین کیفیت را نموده است.گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات و سرویس تلویزیون و ال ای دی، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف تلویزیون و ال ای دی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات تلویزیون و ال ای دی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر تلویزیون

سوالات متداول تعمیر تلویزیون در تهران

تلویزیون من روشن نمی‌شود. چه باید بکنم؟

اگر تلویزیون شما روشن نمی‌شود، ابتدا مطمئن شوید که کابل برق به درستی وصل شده است و سوکت برق سالم است. همچنین، بررسی کنید که آیا دکمه روشن/خاموش درست فشرده شده است. در صورتی که با این اقدامات مشکل حل نشد، بهتر است با یک تکنسین تعمیرات تماس بگیرید.

تصویر تلویزیون من نمایش داده نمی‌شود. چه باید بکنم؟

در این مورد، ابتدا مطمئن شوید که کابل آنتن یا کابل HDMI به درستی وصل شده اند. همچنین، مطمئن شوید که تلویزیون به منبع ورودی صحیح تنظیم شده است، مثلاً برای تلویزیون های هوشمند، ورودی HDMI باید انتخاب شود. در صورت نیاز، سیم‌ها را بررسی کنید و مطمئن شوید که به درستی کار می‌کنند. اگر مشکل هنوز حل نشده است، بهتر است با تکنسین تعمیرات تماس بگیرید.

صدای تلویزیون من قطع و وصل می‌شود یا ناپایدار است. آیا این مشکلی است؟

ممکن است صداهایی مانند صداهای قطع و وصل شدن یا صداهای ناپایدار در تلویزیون وجود داشته باشد که به طور عمومی طبیعی هستند. اما اگر صداها بسیار ناپایدار، خارج از حد معمول یا مزاحم هستند، ممکن است نشانه خرابی در تلویزیون باشند. در این صورت، بهتر است یک تکنسین تعمیرات را برای بررسی و تعمیر صداها دعوت کنید.

طوط یا نقاط رنگی بر روی تصویر است. آیا این مشکلی است؟

اگر تلویزیون شما دارای خطوط یا نقاط رنگی بر روی تصویر است، این ممکن است نشانه از وجود خرابی در پنل تلویزیون باشد. در برخی موارد، این مشکل ممکن است به دلیل کابل های اتصالی نامناسب یا ضعیف نیز رخ دهد. اگر این مشکل را تجربه می‌کنید، بهتر است با تکنسین تعمیرات تماس بگیرید تا علت دقیق و راه حل مناسب برای مشکل را تشخیص دهد.

تعمیر تلویزیون و ال ای دی

تعمیر تلویزیون و ال ای دی یکی از سخترین کارها برای کاربران بدون تجربه است. هرکسی که با تلویزیون و ال ای دی و مدل های مختلف آن سروکار دارد، دیر یا زود با اصطلاح تعمیر تلویزیون و ال ای دی مواجه خواهد شد.

تلویزیون های ال ای دی از دوام و کیفیت خوبی برخوردارند اما به مرور زمان شروع به خرابی می نماید. برای جلوگیری از بروز خرابی های سخت می توانید از تیم نمایندگی تلویزیون و ال ای دی کمک بگیرید و یا خودتان به تعمیر تلویزیون و ال ای دی بپردازید. در ادامه به شناخت خرابی های رایج در تلویزیون و ال ای دی می پردازیم.

چرا تلویزیون و ال ای دی من روشن نمی شود؟

در حالی که ناامیدانه سعی می کنید تلویزیون خود را روشن کنید، هیچ نشانه ای از زندگی نشان نمی دهد.  گویی دستگاه کاملاً از برق جدا شده و به دستورات پاسخ نمی دهد. طبق گفته های تیم تعمیر تلویزیون و ال ای دی علت بروز این نقص به موارد زیر بر می گردد:

  • سیم برق را بررسی کنید: مطمئن شوید که سیم برق به طور ایمن به تلویزیون و پریز برق وصل شده است. ممکن است کابل به طور تصادفی از برق جدا شده باشد یا خود کابل آسیب دیده باشد.
  • پریز را آزمایش کنید: برای رد کردن مشکل در پریز، دستگاه دیگری (مانند لامپ) را به برق وصل کنید تا بررسی کنید که آیا پریز کار می کند یا خیر. اگر چراغ روشن نشد، مشکل را شناسایی کرده اید. اگر روشن شد مشکل از خود تلویزیون است و نیاز به مراجعه به مرکز تعمیر تلویزیون و ال ای دی دارد.
  • تلویزیون را مستقیماً به منبع برق وصل کنید: اگر از کابل برق یا سیم اتصال استفاده می کنید، تلویزیون خود را مستقیماً به پریز برق وصل کنید تا از مشکلات احتمالی این لوازم جانبی جلوگیری کنید.
  • فیوز یا قطع کننده مدار را بررسی کنید: جعبه فیوز یا قطع کننده مدار خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که قطعی برق موضعی که فقط تلویزیون شما را تحت تاثیر قرار می دهد وجود نداشته باشد.

تلویزیون و ال ای دی با نور ثابت روشن نمی شود

شما سعی میکنید تلویزیون خود را روشن کنید و حتی اگر همانطور که انتظار می رود بیدار نمی شود، کار می کند. چراغ نشانگر آماده به کار روشن می ماند.  این نور جامد ممکن است نشانه یک مشکل خاص باشد که بسته به نوع و مدل تلویزیون شما متفاوت است. برای رفع این نقص طبق تجربه های تیم تعمیر تلویزیون و ال ای دی به بررسی موارد زیر بپردازید:

تست کنترل از راه دور:

ابتدا بررسی کنید که مشکل از ریموت کنترل نباشد. چون اگر معیوب باشد نمی تواند سیگنال روشن شدن را به تلویزیون بفرستد. برای انجام این کار، باتری ها را با باتری های جدید تعویض کنید، کنترل از راه دور را به تلویزیون نزدیک کنید و سعی کنید تلویزیون را به روش دیگری روشن کنید (دکمه روی تلویزیون، برنامه کنترل از راه دور سازگار، تنظیم مجدد الکتریکی).

انجام یک تنظیم مجدد الکتریکی:

یک راه حل رایج برای بسیاری از مشکلات الکترونیکی، انجام تنظیم مجدد است. تلویزیون خود را حداقل برای یک دقیقه از برق بکشید. در مرحله بعد، دکمه پاور تلویزیون را برای حدود سی ثانیه فشار دهید و نگه دارید (حتی در صورت قطع برق). سپس دستگاه خود را دوباره وصل کنید و سعی کنید به طور معمول آن را روشن کنید.

کنترل منابع خارجی:

بدون کمک کارشناسان تعمیر تلویزیون و ال ای دی بررسی کنید که آیا مشکل ناشی از منبع خارجی متصل به تلویزیون، مانند تلویزیون است یا خیر. ب. یک دستگاه پخش دی وی دی، یک کنسول بازی یا یک ست تاپ باکس. همه این دستگاه ها را از برق بکشید و سعی کنید تلویزیون را خودتان روشن کنید.

به روز رسانی تلویزیون:

گاهی اوقات یک به روز رسانی نرم افزاری قطع یا خراب می تواند این نوع مشکل را ایجاد کند. اگر سازنده تلویزیون شما به روزرسانی خارجی ارائه می دهد (آن را در رایانه دانلود کنید، آن را به یک USB منتقل کنید، سپس آن را به تلویزیون خود وصل کنید)، آن را نصب کنید.

مشکل مادربرد یا منبع تغذیه:

اگر چراغ روشن است، به این معنی است که برق به تلویزیون ارسال می شود، اما چیزی مانع از بالا آمدن کامل آن می شود. ممکن است مشکل از مادربرد یا یک قطعه داخلی دیگر باشد.

تلویزیون دیگر روشن نمی شود و چراغ چشمک می زند

وقتی می خواهید تلویزیون خود را روشن کنید، به درستی روشن نمی شود، اما چراغ آماده به کار شروع به چشمک زدن می کند.  بر خلاف یک نور جامد، چشمک زدن به این معنی است که تلویزیون در شرف روشن شدن است، اما یک مشکل داخلی مانع از این کار می شود. راه حل این مشکل برای تعمیر تلویزیون و ال ای دی به صورت زیر است:

  • تلویزیون را بازنشانی کنید: مانند چراغ روشن، تلویزیون خود را از برق بکشید، حداقل یک دقیقه صبر کنید و سپس دکمه روشن/خاموش را برای حدود 30 ثانیه در حالی که از پریز برق جدا هستید فشار دهید و نگه دارید. سپس آن را دوباره وصل کنید و سعی کنید دوباره آن را روشن کنید.
  • منابع برق را بررسی کنید: مطمئن شوید که مشکل از پریز یا لوازم جانبی مانند نوارهای برق و سیم های اتصال نیست. یکی از دلایل رایج خرابی که من هنگام چشمک زدن چراغ با آن مواجه شده ام این است که سیم برق پاره شده است. آن را به صورت چشمی بررسی کنید تا ببینید در شرایط خوبی است یا خیر. اگر می توانید آن را از پریز جدا کنید، آن را به صورت الکتریکی تست کنید یا سعی کنید آن را با یک سیم معادل جایگزین کنید.
  • دستگاه های متصل را قطع کنید: گاهی اوقات یک دستگاه خارجی می تواند باعث درگیری شود. همه دستگاه های متصل (مانند کنسول ها، پخش کننده های Blu-ray و غیره) را از برق جدا کنید و سعی کنید تلویزیون را خود به خود روشن کنید.

توصیه ی متخصص های تعمیر تلویزیون و ال ای دی برای زمانی که تلویزیون و ال ای دی خود به خود خاموش می شود

یکی از مشکلات رایج تلویزیون و ال ای دی زمانی است که دستگاه تصمیم می گیرد به طور غیرقابل پیش بینی و بدون دلیل روشن خاموش شود. خاموش شدن خود به خود تلویزیون می تواند نشان دهنده تعدادی از مشکلات باشد، اعم از نرم افزاری، الکتریکی یا سخت افزاری. برای رفع این نقص راه حب متخصص های تعمیر تلویزیون و ال ای دی به صورت ذیل است:

  1. ویژگی خواب و صرفه جویی در انرژی را بررسی کنید: بسیاری از تلویزیون های مدرن دارای ویژگی خواب خودکار هستند که تلویزیون را پس از مدتی عدم فعالیت خاموش می کند. مطمئن شوید که این ویژگی فعال نیست یا آن را به دلخواه تنظیم کنید.
  2. اطمینان حاصل کنید که گرمای بیش از حد وجود ندارد: قطعات الکترونیکی گرما تولید می کنند. اگر تلویزیون شما نتواند این گرما را به درستی دفع کند، ممکن است برای محافظت از خود خاموش شود. مطمئن شوید که کوره های تهویه تلویزیون شما مسدود نشده باشند و دستگاه در یک منطقه با تهویه مناسب باشد. تمیز کردن داخلی نیز گاهی برای حذف گرد و غبار انباشته شده ضروری است.
  3. انجام به روز رسانی نرم افزار: گاهی اوقات یک خطای نرم افزار می تواند باعث خاموش شدن غیر منتظره شود. به همراه کارشناسان تعمیر تلویزیون و ال ای دی مطمئن شوید که نرم افزار تلویزیون شما به روز است.
  4. راه اندازی مجدد اجباری انجام دهید: تلویزیون را از برق بکشید، 5 دقیقه صبر کنید و دوباره آن را وصل کنید.

مناطق تحت پوشش

تعمیرات تلویزیون و ال ای دی در مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر ایران، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان باشد.تلفن تماس: 02191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *