مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی آبسال در زنجان

نمایندگی لباسشویی آبسال در زنجان | خدمات مرکزی

برند آبسال یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه ماشین لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی لباسشویی آبسال در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر لباسشویی آبسال در زنجان ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی های آبسال باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی آبسال برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر لباسشویی آبسال در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در زنجان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی آبسال در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی لباسشویی آبسال در زنجان

شرکت آبسال از جمله تولیدکنندگان خوشنام و معروف  ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می­کند. از جمله محصولات آن می­توان به کولر آبی، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و…  اشاره کرد.  این شرکت در سال 1335 شمسی تاسیس و شروع به فعالیت نمود. تنوع محصول و کیفیت مناسب تولیدات این شرکت باعث شد طرفداران و مشتریان زیادی در بین هموطنان عزیزمان داشته باشد که از تولیدات این شرکت استفاده می­کنند. شما می­توانید برای خرید به نمایندگی لباسشویی آبسال در زنجان مراجعه کنید . همچنین برای دریافت خدمات تعمیر لباسشویی در زنجان می­توانید از راهنمایی ­های کارشناسان این مجموعه، استفاده کنید. در ادامه به برخی از ایرادات و مشکلات متداول این محصول اشاره و راه حل رفع این مشکلات را بیان می­کنیم. با ما همراه باشید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی آبسال در زنجان

رایج­ترین مشکلات در لباسشویی آبسال

ماشین لباسشویی آبسال هم مانند هر وسیله برقی و الکترونیکی دیگری ممکن است دچار ایراد و مشکل شود که با کمی صبر و دقت ممکن است ایرادات داخل خانه حل شده و نیاز به تعمیر لباسشویی آبسال در زنجان توسط تعمیرکار نباشد و خودتان از پس رفع مشکل برآیید.  در بعضی مواقع مشکل پیچیده و حساس­ تر از آن است که شما فکر می­کنید و باید سریعا با نمایندگی لباسشویی آبسال در زنجان ارتباط گرفته و مشکل را با آن­ها در میان بگذارید.

چرا لباسشویی آبسال تخلیه نمی­کند؟

این مشکل هم جزو ایرادات رایج در بین تمامی ماشین­های  لباسشویی است که در لباسشویی آبسال هم مشاهده می­شود. این مشکل دلایل گوناگونی دارد، از جمله اینکه، اوله تخلیه مسدود شده است. مهمترین علت انسداد لوله، وجود پرز،  مو و یا اشیاء ریز در فیلتر شستشو است که می­تواند مانع از تخلیه درست دستگاه شود. شاید فیلتر در نگاه اول بسیار ساده به نظر برسد اما این قطعه وظیفه محافظت از پمپ دستگاه را بر عهده دارد. شما با نظافت دوره­ای آن می­توانید از بروز این مشکل جلوگیری کرده و خود را از هزینه­ های تعمیر لباسشویی آبسال در زنجان بی­نیاز کنید. دلیل دیگر می­تواند وجود مشکل در قسمت پمپ و یا شیلنگ­های خروجی باشد. با بررسی شیلنگ­های دستگاه ممکن است بتوانید این مشکل را رفع کنید اما در غیر اینصورت حتما با نمایندگی لباسشویی آبسال در زنجان تماس بگیرید چرا که این مشکل پیچیده است و نیاز به تخصص افراد حرفه­ ای دارد.

تعمیر لباسشویی آبسال در زنجان

بررسی پمپ در نمایندگی لباسشویی آبسال در زنجان

پمپ تخلیه ممکن است به دلایل بسیاری دچار ایراد شود. گاهی اوقات پرز، مو و یا اشیاء ریز از فیلتر شستشو عبور کرده و به پمپ می­رسند. در این حالت پره­های پمپ شکسته شده و قطعه به درستی کار نمی­کند. البته این علت تنها دلیل نیست، گاهی اوقات به علت کار زیاد و یا فشار آمدن به دستگاه این مشکل رخ دهد که منجر به تعویض پمپ خواهد شد. برای این کار حتما از واحد تعمیر لباسشویی آبسال در زنجان که تحت نظر نمایندگی لباسشویی آبسال در زنجان فعالیت می­کنند، یاری بخواهید. در اینجا یادآور می­شویم که مسدود بودن مسیر خروجی لباسشویی هم می­تواند باعث آسیب و خرابی در پمپ دستگاه شود.

با نشتی و آبریزی لباسشویی آبسال چه کنیم؟

در صورت مشاهده این حالت، ابتدا لباسشویی را روشن کرده و یکی از برنامه­ های شستشو را انتخاب و دستگاه را استارت کنید. در زمان کار با دقت اطراف دستگاه، زیر و مخصوصا اطراف درب لباسشویی را زیر نظر بگیرید. شیلنگ ­های تخلیه و ورودی از مواردی هستند که بسیار حائز اهمیت می­باشند. مشکل در این اجزا می­تواند یکی از ساده­ترین دلایل نشتی باشد. دلیل دیگر برای ایجاد آبریزی و نشتی ماشین  لباسشویی آبسال، خراب بودن سوپاپی است که ورودی شیلنگ­ها را به لگن وصل می­کند. برای بررسی نشتی در زیر دستگاه حتما به آزاد بودن و پاره نبودن لوله ­ها دقت نمایید. اگر باز هم نتوانستید مشکل را رفع کنید برای تعمیر لباسشویی آبسال در زنجان حتما با نمایندگی لباسشویی آبسال در زنجان ارتباط بگیرید.

نمایندگی لباسشویی آبسال در زنجان

عیب­ یابی برد در نمایندگی لباسشویی آبسال در زنجان

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی آبسال از یک سری خازن­ها، فیوزها و غیره تشکیل شده است. با وجود نوسان در قسمت برق ورودی دستگاه ممکن است با مشکل خرابی کامل و یا نیم سوز شدن این قطعه مواجه شوید. برد دستگاه گاهی قابل تعمیر بوده و با تعویض فیوز­ها و یا خازن ­ها مثل روز اول شده و کار می­کند اما برخی مواقع برد سوخته و باید در مراکز معتبر مثل نمایندگی لباسشویی آبسال در زنجان و توسط نیروهای خبره آن­ها در قسمت تعمیر لباسشویی آبسال در زنجان تعویض گردد. دلیل دیگر رسیدن آب به برد دستگاه می­باشد که باعث خرابی برد و سوختن سیم­ پیچی دستگاه می­شود. در چنین مواقعی امکان وجود برق در بدنه دستگاه و خطر برق­ گرفتگی وجود دارد.

 

نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در زنجان

رفع لرزش دستگاه در نمایندگی لباسشویی آبسال در زنجان

لرزش و صدای موجود حین کار کردن دستگاه جدا از امکان خرابی در برخی قطعات بسیار آزار دهنده است و ممکن است حتی برای دیگران ایجاد مزاحمت کند. پس سریعا علت را بررسی و در صورت نیاز نسبت به تعمیر لباسشویی آبسال در زنجان اقدام کنید. مهمترین علت ممکن در ایجاد لرزش تراز نبودن پایه­ های ماشین لباسشویی و یا مکان قرارگیری دستگاه است که با کمی تلاش قابل حل شدن است. در صورت تراز بودن مشکل را در وزنه های موجود در عقب دستگاه جستجو کنید چرا که شاید وزنه­ ها جدا شده و باعث لرزش و صدا می­شوند. نکته دیگر که قابل بررسی است مقدار لباس ­های قرار داده در لباسشویی است که با خیس شدن و سنگین شدن البسه این مشکل به وجود می­آید. تمامی این موارد در منزل قابل حل است و شما به نمایندگی لباسشویی آبسال در زنجان نیاز ندارید. اما گاهی به مرور زمان بعضی از قطعات دچار ایراد می­شوند که رفع مشکل از دستان شما خارج است و شما باید برای تعمیر دستگاه با نمایندگی لباسشویی آبسال در زنجان تماس گرفته و برای رفع مشکل از آن­ها کمک بخواهید. برای اطلاعات بیشتر شما باید بگوییم که قطعاتی مانند بلبرینگ ­ها، فولی و یا کمک فنر ممکن است به مرور زمان دچار ایراد شوند که سبب بروز لرزش و صدا می­شوند. با توجه به حساسیت بالای این قطعات حتما دستگاه خود را به نمایندگی لباسشویی آبسال در زنجان منتقل نمایید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی لباسشویی آبسال در زنجان

تعمیر لباسشویی آبسال در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507