مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت | تعمیر، نصب و سرویس

برند ویرپول یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی رشت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی ویرپول
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات لباسشویی ویرپول در رشت
نمایندگی تعمیرات لباسشویی ویرپول در رشت

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت با استفاده از وسایل مورد نیاز درون نمایندگی لباسشویی ویرپول در رشت به انجام تعمیر لباسشویی در رشت می پردازد.

این لباسشویی نیز بر اساس پتانسیل و ظرفیت های متعدد سه کیلویی، چهار کیلویی و هشت کیلویی ساخته شده است و بر اساس قرار دادن قطعات بیشتر به ظرفیت آن ها افزوده گردیده است. هنگامی که بیش از ظرفیت لباسشویی از آن استفاده می شود، خلل های عمده ای درون قطعات آن ایجاد شده که باید برای برطرف کردن آن به دنبال راهکارهای اساسی در نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت بود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت

رفع خلل سیم پیچی در نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت

هر وسیله برقی دارای سیم پیچی هست از این رو لباسشویی ویرپول نیز دربرگیرنده سبم پیچی های مختلف بوده که این سیم پیچی ها در تمام قطعات دستگاه کشیده شده و به نوعی به برد الکترونیکی لباسشویی متصل هستند؛ بنابراین، هنگام بریده شدن بخشی از سیم های موجود اطلاعات بر روی برد الکترونیکی به اشتباه نمایش داده می شود و یا این که هیچ علامتی روی آن قابل ملاحظه نخواهد بود، در این هنگام باید چکاپ آن در نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت انجام شود تا در طی این چکاپ محل دقیق آسیب در سیم ها به طور واضح مشخص گردد.

در این زمان کار تعمیر به وسیله متصدیان نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت به صورت پیشرفته و در یک محیط کاملا شبیه به تولید این دستگاه انجام گیرد.

تنظیم کردن برد الکترونیکی در نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت

برد الکترونیکی به نوعی مرکز ثقل لباسشویی است، بخشی که ارتباط کل قطعات از آن گرفته شده و وظایف همه اجزای لباسشویی در آن تعریف می شود؛ بنابراین همه اجزا برای این که بتوانند کار خود را انجام دهند باید فرمان ها را به برد الکترونیکی بفرستند، به همین جهت اگر برد الکترونیکی از حالت پیش فرض خود خارج گردد اعمال تمام قطعات با وقفه روبرو خواهد شد؛ بنابراین، باید این وسیله برقی در نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت به طور دقیق تنظیم پیش فرض گردد.

از حالت پیش فرض خارج شدن برد الکترونیکی می تواند به دلیل قطع شدن برق و به طور کلی قطع و وصل شدن سیستم‌کلی برق کشور رخ دهد در این حالت فرمان ها به صورت ناقص به برد الکترونیکی لباسشویی ابلاغ شده و این یکی از موارد خراب شدن برد الکترونیکی لباسشویی ویرپول خواهد بود.

دیگر دلیل ایجاد مشکل در برد لباسشویی ویرپول، نشت آب است، در زمان نشت، آب بر روی برد الکترونیکی ریخته و با توجه به این‌ که تمام تجهیزات الکترونیکی به وسیله سیستم برقی عمل می کنند و ریختن آب روی برق اتصال ایجاد می کند، این مورد نیز می تواند باعث تخریب برد و غیرفعال شدن دستگاه لباسشویی ویرپول گردد، در شرایط بروز اتصال تعمیرات این وسیله باید تحت حفاظت کامل صورت گیرد؛ بنابراین از راه نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت با استفاده ار دستکش های مخصوص کار تعمیر این بخش انجام خواهد شد.

تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت

خلل در موتور لباسشویی ویرپول

موتور قطعه ای مهم در لباسشویی ویرپول بوده که فعالیت موتور با روشن شدن لباسشویی رابطه مستقیمی دارد به این‌منظور که، اگر موتور لباسشویی ویرپول نقصی نداشته باشد لباسشویی روشن و در حال فعالیت بوده و اگر موتور لباسشویی ویرپول خراب شود، لباسشویی روشن نخواهد شد در این لحظه باید در نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت، موتور از لباسشویی به وسیله پیچ گوشتی و آچارهای کارآمد بیرون آورده شود سپس به صورت مجزا بر روی آن کار شود تا ابتدا مشخص گردد کدام قسمت موتور معیوب بوده و آیا قطعه معیوب شده موتور، تعمیرپذیر بوده یا این که به صورت کلی کارایی نداشته و باید آن را کنار گذاشت. تصمیماتی نظیر این مورد در نمایندگی لباسشویی ویرپول در رشت گرفته می شود، زیرا موتور قطعه ای حساس بوده و نمی توان به صورت سطحی با آن برخورد کرد.

اگر قطعه ای از موتور خراب شده باشد و درصد خرابی آن بالا باشد تصمیمی مقرون به صرفه است که با قطع کردن عملکرد قطعه از درون موتور و نصب قطعه ای جدید در آن، به افزایش راندمان فعالیت لباسشویی کمک نمود. در این موقعیت لباسشویی ویرپول دوام زیادی داشته و خرابی مجدد آن به تاخیر خواهد افتاد.

بررسی مداوم پیچ های لباسشویی

پیچ ها باعث بسته شدن قطعات لباسشویی ویرپول به یکدیگر شده، از این رو هنگامی که یک پیچ باز شده باشد، اگر حجم لباس ها درون لباسشویی زیاد بوده و لباسشویی بار سنگینی را تحمل کند در این شرایط قطعه مرتبط با پیچ باز شده و و به کلی از روی بدنه اصلی آن جدا می گردد، جدا شدن قطعه، آسیب های دیگری را برای دستگاه ویرپول خواهد داشت، بنابراین، کار بررسی و درست کردن آن در نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت با سختی روبرو خواهد بود.

باید هنگام یک سرویس ماهانه در نمایندگی لباسشویی ویرپول در رشت، به صورت مداوم پیچ های اتصالی مورد رصد قرار بگیرد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ویرپول در رشت

موقعیت لباسشویی

گاهی دلیل تمام مشکلات به وجود آمده به موقعیت نامناسب لباسشویی بر می گردد. هنگامی که بدون در نظر گرفتن سطح مناسب، لباسشویی در یک زمین شیب دار قرار داده می شود، با شروع فعالیت لباسشویی، نامتعادلی زمین باعث ایجاد فشار بر روی قطعات شده و ایجاد صدای زیاد خواهد کرد؛ در این شرایط بدون تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت و با یک بررسی جزئی می توان دلیل نقص در تعادل را مشخص کرد.

مشکلات مربوط به درب لباسشویی

درب لباسشویی از جنس پلاستیک هست به همین منظور احتمال شکستگی آن زیاد است، هنگامی که درب لباسشویی شکسته شود و یا واشر دور آن جدا گردد باید در نمایندگی لباسشویی ویرپول در رشت، درب شکسته از لباسشویی کنده شده و بر اساس ابعاد، وزن و مدل لباسشویی درب جدید برای آن قرار داده شود.

برای انجام این کار باید در نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت، مشکلات درب حل شود و از جنس درجه یک برای جایگزین کردن آن استفاده شود، جنسی که در برابر ضربات احتمالی دارای استقامت زیاد بوده و هنگام شروع فعالیت و برخورد سخت لباس ها طی سرعت تند لباسشویی، به درب آسیب وارد نشود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت:

تعمیر لباسشویی ویرپول در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 01333262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *