مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز

سوالات متداول تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز

چرا چراغ تخلیه آب ماشین لباسشویی ال جی روشن شده است؟

روشن شدن این چراغ به معنای عدم تخلیه کامل آب از درون دیگ ماشین لباسشویی می‌باشد که می‌تواند به خراب شدن قطعاتی مانند پمپ تخلیه یا برد الکترونیک دستگاه شما مرتبط باشد.

در زمان آبگیری نکردن لباسشویی ال جی باید چه کاری انجام دهیم؟

مهمترین اقدامی که در چنین شرایطی باید انجام دهید اطمینان از باز بودن شیر آب و عدم تاخوردگی شلنگ‌های ورودی آب می‌باشد. پس از آن با متخصصین تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز تماس بگیرید.

چگونه فیلتر پمپ ماشین لباسشویی ال جی را تمیز کنیم؟

فیلتر پمپ ماشین لباسشویی در کف این دستگاه قرار گرفته است. برای تمیز کردن فیلتر باید آن را در جهت عکس عقربه‌های ساعت بچرخانید و بعد آن را به خوبی بشویید.

دلیل از کار افتادن پروانه پمپ در ماشین لباسشویی ال جی چه می‌تواند باشد؟

گاهی پمپ شما سوخته است اما در برخی موارد گیر کردن چیزی مانند یک تکه نخ یا کرک مانع از حرکت صحیح پروانه‌های پمپ می‌شود. برای تعویض فوم پس کارشناسان تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

برند ال جی یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

محتوای برگه

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی ال جی

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در اهواز
تعمیرات لباسشویی ال جی در اهواز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز یکی از مفیدترین مراکز برای بروز انواع نقص های لباسشویی ال جی است. خرابی ماشین لباسشویی ال جی یک اتفاق رایج است، زیرا این لباسشویی نیز مانند هر وسیله مکانیکی دیگری نقاط ضعف خود را دارد. بیشترین علت های خرابی لباسشویی ال جی در استفاده از فناوری، فرسودگی قطعات و مجموعه های کلیدی، تصمیمات اشتباه در ساخت و یا عیوب کارخانه صورت می گیرد.

اجازه دهید در ادامه مقاله با جزئیات بیشتر در مورد خرابی های رایج ماشین لباسشویی ال جی صحبت کنیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز برای عدم چرخش طبل

اگر درام واحد شستشو نچرخد، احتمالاً گیر کرده است. بررسی آن بسیار ساده است، فقط آن را با دستان خود به داخل ببرید. اگر واقعاً گیر کرده باشد، می ایستد یا کمی تکان می خورد، اما نمی چرخد. در این حالت، قاب را بردارید و با چراغ قوه به دنبال شی گیر کرده بگردید. در بسیاری از ماشین ها، استخوان های لباس زیر زنانه، دکمه های کوچک و سکه ها در این فضا می افتند. درام همچنین به دلیل فرسودگی بلبرینگ ممکن است گیر کند. کاملاً امکان پذیر است که این شکست به صورت بصری ایجاد شود.

در این حال شما نباید خودسرانه به تعمیر لباسشویی در اهواز بپردازید. عملا با این کار نه تنها به تعمیر لباسشویی الجی خود کمک نمی کنید و حتی آن را بیشتر خراب می نمایید. بهترین کار تماس با مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز است. از سوی نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز برای شما نیرو ارسال می شود و با تمام توان خود به بررسی سریع لباسشویی می پردازند.

اگر برنامه در حال اجرا است، موتور در حال کار است اما درام حرکت نمی کند، به احتمال زیاد تسمه محرک افتاده است. برخی از محصولات ال جی به شما امکان سفت کردن را می دهند، اما اگر این گزینه ارائه نشده باشد، کمربند باید با یک کمربند جدید جایگزین شود. به یاد داشته باشید که هنگام خرید این قطعه، باید مدلی را انتخاب کنید که از نظر پارامترهای هندسی کاملاً مشابه نمونه اول باشد.

مراکز تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز

علت عدم چرخش طبل لباسشویی ال جی

در تکنولوژی درایو مستقیم لباسشویی ال جی، درام به طور مستقیم به موتور متصل می شود. لینک انتقال در این مورد وجود ندارد و این قابلیت اطمینان سازه را تا حد زیادی افزایش می دهد. اما در صورت بروز مشکل در این دستگاه، هرگونه نشتی از مخزن بلافاصله وارد موتور شده و باعث اتصال کوتاه می شود. این گزینه بسیار خرابی بزرگ است و برای تعمیرات باید در یک کارگاه نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز انجام شود.

اگر درام در یک خودروی مدرن نمی چرخد ​​و صدای موتور در حال کار وجود ندارد، باید برس های کربنی را در موتور تعویض کنید. برای این کار، موتور باید کاملاً جدا شود، برس هایی که به آن حیات بخشیده اند. باید حذف شوند و موارد جدید قرار داده شوند. برای این کار می توانید از مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز کمک بخواهید تا تعمیر لباسشویی شما را در کارگاه نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز انجام دهند.

به تمیز کردن پوشش های کلکتور توجه ویژه ای داشته باشید، زیرا آنها تماس خوبی را ایجاد می کنند. اغلب علت نقص، شکستن یا فشردن کابل است، کمی کمتر بین واحد کنترل و خود موتور فاصله وجود دارد. در همان زمان، فرمان شروع کار به سادگی به درام نمی رسد.

تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز

توصیه های نیروی نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز برای زمانی که لباسشویی آب گرم نمی کند

به ندرت کسی این جمله را که ماشین به خوبی لباس را در آب سرد شستشو می دهد را قبول می کند. بنابراین، اگر دستگاه کار می کند، درام در حال چرخش، شستشو و آبکشی است، اما آب گرم نمی شود، این باید دلیلی برای تشخیص فوری باشد. بر اساس توصیه های نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز، عنصر گرمایش چند دلیل برای این می تواند مشکل داشته باشد:

  • ظاهر شدن رسوب بر روی بدنه عنصر گرمایش به دلیل آب بسیار سخت (از یک طرف هدایت حرارتی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، از طرف دیگر باعث تخریب عناصر فلزی می شود).

  • سایش فیزیکی قطعه: معمولاً دفترچه راهنمای کاربر حداکثر عمر مفید تجهیزات را با در نظر گرفتن استهلاک طبیعی تعیین می کند.

  • افت ولتاژ مکرر در شبکه

برای رسیدن به المنت گرمایشی، باید درب پشت دستگاه را بردارید، همه کابل ها و سنسورها را جدا کرده و سپس بخاری را بردارید. گاهی اوقات می توانید به صورت بصری تشخیص دهید که مورد از قبل معیوب است. در صورت عدم وجود علائم خارجی آسیب، بهتر است با یک تستر مخصوص تشخیص داده شود طبق دستورالعمل های نیروی نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز، اگر میخواهید المنت گرمایشی را تعمیر نمایید مراحل زیر را تکرار نمایید:

  • شکستن سنسور دما (معمولاً در انتهای بخاری قرار دارد).

  • خرابی ماژول کنترل، عدم اتصال به آن به دلیل سیم کشی شکسته.

نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز

آسیب سیستم زهکشی در لباسشویی ال جی

اگر دستگاه تخلیه فاضلاب را متوقف کرد، با احتمال زیاد، علت خرابی در نقص در سیستم زهکشی یا عناصر جداگانه آن است: شلنگ، شیر، و همچنین فیلتر یا پمپ.

اگر میخواهید سیستم زهکشی لباسشویی ال جی خود را تعمیر نمایید، بر حسب توصیه نیروهای نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز به موارد زیر بپردازید:

  • ابتدا باید تمام آب دستگاه را تخلیه کنید، آن را به مدت یک ربع خاموش کنید و سعی کنید شستشوی دوم را شروع کنید. این معمولا کافی است. اگر اندازه گیری تاثیری نداشت، می توانید از نیروی گرانشی استفاده کنید و دستگاه را بالاتر نصب کنید و شیلنگ، برعکس، پایین تر. سپس آب خود به خود خارج می شود.

  • برای جلوگیری از بروز چنین نقصی، باید فیلتر خروجی را به طور مرتب بشویید. در حین کار، اجسام کوچک، کرک و گرد و غبار به داخل آن سرایت می کند. با گذشت زمان، یک دوغاب چسبناک روی دیوارها تشکیل می شود که در نتیجه خروجی باریک می شود که زهکشی را بسیار دشوار می کند. اگر فیلتر تخلیه کار نکرد، باید با دقت برداشته شود، زیر آب جاری شسته شود و به مدت 10-15 دقیقه در محلول اسید سیتریک قرار گیرد.

  • اگر درایو شروع به چرخیدن نمی کند، دلایل ممکن است رایج تر باشد. به عنوان مثال، چیزهای زیادی روی آن قرار می گیرند یا خیلی بزرگ هستند. هنگامی که لباس ها به طور نابرابر در درام توزیع می شوند، دستگاه هنگام چرخش شروع به لرزش می کند. این باعث می شود مکانیسم ایمنی فعال شود و شستشو متوقف شود. برای رفع این مشکل، باید لباس های شسته شده را دوباره توزیع کنید یا نیمی از محتویات درام را بردارید. اگر این روند ادامه پیدا کند امکان دارد که به نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز نیاز داشته باشید.

  • عدم تعادل همچنین می تواند ناشی از آسیب عنکبوت یا بلبرینگ باشد؛ در این حال دیگر نباید خود شما آن را تعمیر نماید. برای اینکار با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز تماس بگیرید و درخواست نیرو نمایید. مرکز نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز برای شما بهترین و باتجربه ترین افراد را ارسال می نماید.

مرکز تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز

عیب‌یابی مشکل تمیز نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی ال جی

تمیز نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی از جمله مشکلات عمده‌ای می‌باشد که بسیاری از افراد در لباسشویی‌های ال‌جی با آن درگیر می‌شوند. از عمده‌ترین دلایل بروز این مشکل می‌توان به تخلیه نشدن کامل آب‌های آلوده از داخل ماشین لباسشویی اشاره داشت که برای رفع این مشکل لازم است از متخصصین تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز راهنمایی بخواهید. لازم است تمام مواردی که با سیستم تخلیه آب در ماشین لباسشویی شما مرتبط هستند را با دقت مورد بررسی قرار دهید و هر جایی که ایرادی مشاهده گردید نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

عیب‌یابی مشکل تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی ال جی

اگر آب‌های آلوده به طور کامل از داخل ماشین لباسشویی شما تخلیه نشوند علاوه بر اینکه به مرور دستگاه آسیب می‌بیند لباس‌ها نیز خوب شد تمیز نخواهند شد. در چنین شرایطی نیاز است موارد مرتبط با سیستم تخلیه مورد بررسی قرار گیرند که از جمله آن‌ها می‌توان به پمپ تخلیه یا برد الکترونیک ماشین لباسشویی ال جی اشاره داشت. حتی گاهی ممکن است به دنبال یک گرفتگی کوچک در شلنگ‌های تخلیه آب در پشت دستگاه آب‌های داخل دیگ لباسشویی به صورت کامل خارج نشوند.

مرکز تخصصی نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در اهواز

عیب‌یابی مشکل نچرخیدن دیگ در ماشین لباسشویی ال جی

اگر چرخش دیگ ماشین لباسشویی به صورت منظم و درست انجام نشود لباس‌ها خوب تمیز نشده و مواد شوینده به صورت یکسان در بین لباس‌های شما پخش نخواهند شد. این وضعیت را ممکن است خراب شدن تسمه‌های ماشین لباسشویی شما ایجاد کرده باشد. برای بررسی این قطعات با کارشناسان تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید وضعیت بلبرینگ‌های لباسشویی شما را نیز نگاهی بیندازند. در نظر داشته باشید حتی گاهی اوقات ایراد در موتور ماشین لباسشویی می‌تواند باعث از کار افتادن چرخش صحیح دیگ لباسشویی شود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز:

تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

2 thoughts on “نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز | خدمات مرکزی 06134470344

  1. مهشید طولابی says:

    سلام روزتون بخیر باشه
    ماشین لباسشویی من گارانتی داره شما تعمیرات گارانتی هم انجام میدید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *