نحوه نگهداری جاروبرقی

نحوه نگهداری جاروبرقی

آموزش کامل نهوه نگه داری از جاروبرقی در تمامی برند ها

با گران شدن لوازم خانگی بر آن شدیم تا نحوه نگهداری جاروبرقی را آموزش دهیم تا از خرید جاروبرقی جدید و همینطور تعمیرات دستگاه جلوگیری کنید و طول عمر دستگاه را افزایش دهید.

1.دفترچه راهنما

بعد از خرید دستگاه در ابتدا دفترچه راهنمای آن را مطالعه نمایید و نکاتی که مربوط به استفاده دستگاه و اطلاعات اساسی آن می باشد را مورد استفاده قرار دهید

2.محفظه آشغال

سعی کنید پس از هر چند بار استفاده محفظه آشغال جاروبرقی را خالی کنید.تخلیه محفظه بعد از استفاده طولانی یکی از الزام نگهداری از جاروبرقی می باشد.

نحوه نگهداری جاروبرقی

3.برس جاروبرقی را چک کنید

مرتبا برس جاروبرقی خود را چک کنید. گرد و غبار زیاد ، آشغال بیش از حد و موهای حیوانات می توانند به راحتی در نازل جاروبرقی گیر کنند و باعث کاهش اثربخشی آن شوند . مرتباً بررسی کنید و مطمئن شوید که حداقل پش از هر سه بار استفاده ، برس را تمیز کنید. در برخی از جاروبرقی ها جهت تمیز کردن غلتک را به راحتی جدا می کنند. یک فلپ آزاد کننده باعث می شود تا عمل تمیز کردن برس آسان تر شود.

4.فیلترها را تمیز نگه دارید

هیچ چیز به اندازه فیلتر مسدود شده نمی تواند بر عملکرد جاروبرقی تأثیر بگذارد . مرتباً آنها را بررسی و تمیز کنید و اگر متوجه شدید بیش از حد فرسوده شده اند آن را با فیلتر جدید جایگزین کنید. داشتن فیلترهای تمیز بر ظرفیت مکش محصول تأثیر مثبت می گذارد .

ثبت درخواست تعمیرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما