مشکلات و خطاهای رایج پکیج ایساتیس

مشکلات و خطاهای رایج پکیج ایساتیس

یکی از برند های سیستم های گرمایشی ایساتیس است که امروزه مشتریان زیادی در سراسر کشور عزیزمان دارد. برند ایساتیس به علت استفاده از قطعات با کیفیت جزو برند های معتبر در زمینه سیستم های گرمایشی به شمار می رود.اما پکیج دیواری ایساتیس هم مانند تمامی برند های معتبر دچار مشکلات و خطاهای مختلفی می شود که در این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم.با مقاله ی مشکلات رایج پکیج ایساتیس با کورنیدو همراه باشید.

گرم نکردن آب در پکیج ایساتیس

در این مورد بهتر است در همان ابتدای کار جریان گاز ، شعله گاز و فشار آب را مورد بررسی قرار دهید ، چرا که در صورت بروز مشکل برای هر یک از قسمت های ذکر شده می تواند باعث به وجود آمدن مشکل گرم نشدن آب توسط پکیج شود.در مواردی هم احتمال دارد که رسوب گرفتگی پکیج باعث این مشکل شود که برای حل آن باید رسوب گیری انجام شود.

گرفتن دودکش پکیج ایساتیس

گرفتگی دودکش پکیج جزو مشکلاتی است که باید در سریع ترین زمان ممکن تعمیر شود زیرا ممکن است باعث خسارت های مالی و جانی شود .بهتر است برای جلوگیری از رخ دادن این مشکل پکیج خودتان را به صورت دوره ای توسط تکنسین مختص برند دستگاهتان سرویس کنید تا در صورتی که پکیج ایساتیس شما دچار مشکلی شده است ، رفع شود.

نشتی آب پکیج ایساتیس

یکی از مشکلات رایج پکیج ایساتیس نشتی آب است که می تواند به علت خرابی قطعه و یا قطعاتی از دستگاه باشد. در برخی از موارد این نشتی می تواند ناشی از وجود مشکل در شلنگ ها ، لوله های دستگاه و یا مخزن پکیج شما باشد.این مورد باید حتما مورد بررسی تکنسین های مختص برند ایساتیس قرار گیرد تا عیب یابی آن به نحو احسنت و به بهترین شکل صورت گیرد.

سر و صدای پکیج ایساتیس

مشتریان زیادی با مرکز کورنیدو تماس می گیرند و از سر و صدای پکیج خود گله می کنند . این مشکل در اکثر موارد به دلیل رسوب گرفتن و هواگرفتن پکیج شما می باشد.برای رفع این مشکل بهتر است دستگاه پکیج دیواری ایساتیس خود را هواگیری کنید یا احتمال دارد که رسوب گرفتن دستگاه باعث شود که آب امکان عبور به طور صحیح را نداشته باشد و باعث ایجاد این سر و صدا شود که در آن زمان باید رسوب گیری انجام دهید.

خرابی برد پکیج ایساتیس

برد از قسمت های اصلی پکیج به شمار می رود و زمانی که دچار خرابی شود می تواند به کل کارکرد پکیج شما را دچار مشکل کند.یکی از نشانه های خرابی برد کارنکردن پکیج است .در صورتی برد دستگاه شما دچار ایراد شده باشد نگران نباشید،کورنیدو همراه با متخصصین مجرب تعمیر برد پکیج ایساتیس شما را بر عهده می گیرد.

خطاهای پکیج ایساتیس

امروزه با وجود داشتن نمایشگر بر روی پکیج های دیواری ایساتیس به سادگی می توانید با توجه به خطای ذکر شده عیب دستگاه خود را شناسایی کنید ، برخی از خطاهای رایجی که مشتریان زیادی با آن روبرو می شوند عبارتند از :

خطای کد E0 :

این کد خطا زمانی بر روی نمایشگر پکیج شما ظاهر می شود که در قسمت شیر ورودی آب مشکلی به وجود آمده باشد.از دلایل بروز این خطا می توان مسدود شدن شیر آب به وسیله رسوبات ، بسته بودن شیر آب و خرابی سنسور ورودی را نام برد.

خطای کد E1 :

کد خطای ذکر شده مربوط به پایین بودن فشار آب دستگاه است . برای رفع این مشکل باید شیر کوچکی که در زیر پکیج های ایساتیس وجود دارد را باز کرده و صبر کنید تا فشار تنظیم شود و سپس آن را ببندید.

خطای کد E2 :

زمانی که شعله پکیج تشکیل نشود این خطا مشاهده می شود و برای رفع آن باید گاز ورودی پکیج را مورد بررسی قرار دهید. برای رفع این مشکل می توانید با مرکز کورنیدو تماس حاصل فرمایید.

خطای کد E3 :

این خطا وجود مشکل در سنسور NTC گرمایشی را به ما گزارش می دهد.زمانی که این خطا را مشاهده کردید باید این قطعه را تعویض کنید تا کد خطای نمایش داده شده بر روی نمایشگر پاک شود.

خطای کد E4 :

این خطا وجود مشکل در سنسور NTC آب گرم مصرفی را به ما گزارش می دهد.زمانی که این خطا را مشاهده کردید باید این قطعه را تعویض کنید تا کد خطای نمایش داده شده بر روی نمایشگر پاک شود.

خطای کد E5 :

این کد خطا زمانی که دستگاه روی حالت تابستانه باشد نمایش داده می شود .

خطای کد E6 :

خرابی پرشر فن و مسدود شدن دودکش باعث نمایش این ارور می شود . زمانی که فن دستگاه بدون مشکل کار می کند و این خطا نمایش داده می شود به دلیل پرشر هوا است ، بهتر است آن را بررسی کنید و ممکن است نیاز باشد تا آن را تعویض کنید و زمانی که فن دستگاه مشکل داشته باشد و هم چنان خطای E6 نمایش داده شود می تواند به دلیل مشکل برقی دستگاه باشد و فن هم باید تعویض شود.

خطای کد E7 :

این خطا دمای بسیار بالای پکیج ایساتیس را نمایش می دهد. از عمده دلایل بروز این خطا خرابی ترموستات و پمپ است که باید آن ها را مورد بررسی قرار دهید و در صورت اطمینان از خرابی هر یک ، آن را تعویض کنید.

خطای کد E8 :

نمایش این ارور عدم ارتباط برد با نمایشگر را نمایش می دهد ، برای بررسی این مورد نیاز است تا با یک تکنسین مختص برند ایساتیس تماس حاصل فرمایید.

خطای کد EE :

علت این خطا خرابی جامپر و یا دیپ سوئیچ پکیج است که باید مورد بررسی قرار گیرد و در صورت لزوم در جای مناسب نصب شود.

کورنیدو مرکز تخصصی تعمیرات پکیج ایساتیس

مرکز کورنیدو کلیه امور نصب ، سرویس و تعمیر پکیح ایساتیس شما را با بهترین و مجرب ترین تکنسین ها بر عهده گرفته و شما می توانید برای ثبت درخواست با شماره های موجود در سایت و یا از طریق مراجعه به صفحهتعمیر پکیج ایساتیس درخواست خود را از طریق فرم موجود در صفحه ثبت کنید.قابل ذکر است اگر دستگاه شما نیاز به تعویض قطعات داشته باشد مرکز کورنیدو از قطعات اصلی و فابریکی استفاده کرده و به هیچ وجه از قطعات تقلبی و فیک برای تعمیر پکیج ایساتیس شما استفاده نمی کند.

از اینکه با مقاله ی “ مشکلات و خطاهای رایج پکیج ایساتیسبا ما همراه بودید از شما متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما