دلیل خرابی بک لایت های تلویزیون های LED و LCD

دلیل خرابی بک لایت های تلویزیون های LED و LCD

چرا بک لایت تلویزیون های LED و LCD خراب می شود؟

دلایل زیادی است که باعث سوختن بک لایت در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی می شود.یکی از رایج تریندلایل آن به پایان رسیدن عمر بک لایت است ، بله بک لایت ها عمر کار دارند و پس از مدتی استفاده باید تعویض بشوند.

عمر بک لایت تلویزیون های ال سی  دی از تلویزیون های ال ای دی به مراتب بالاتر است در این مقاله از شرکت کورنیدو با هم به برسی دلایل خرابی بک لایت های تلویزیون می پردازیم و تلاش می کنیم راهکاری بیابیم تا دیرتر بک لایت تلویزیون ما دچار مشکل شود و هزینه تراشی کند. در این مقاله از شرکت کورنیدو به برسی دلیل خرابی بک لایت های تلویزیون های LED و LCD می پردازیم.

بک لایت تلویزیون LED

درواقع تلویزیون های ال ای دی با تلویزیون های ال سی دی تفاوت آنچنانی ندارند فقط لامپ های فلورسنت با لامپ های ال ای دی در آن ها جایگزین شده است

چشمک زدن تصویر

رایج ترین نشانه ی خرابی بک لایت در تلویزیون های را می توان چشمک زدن تصویر معرفی کرد. در سری  تلویزیون های 47 اینچ تا 55 اینچ از 2 سری لامپ های بک لایت استفاده شده است پس هنگامی یک سری از این لامپ های بک لایت دچار مشکل شود تصویر شروع به چشمک زدن می کند شما جهت رفع این مشکل می توانید یک سری از بک لایت ها را تعویض کنید . جهت انجام تعمیرات می توانید با مرکز کورنیدو به شماره 02188543032 تماس حاصل فرمایید تا در اوین فرصت یکی از کارشناسان و متخصصین تعمیرات برای شما اعزام شود.

دلیل خرابی بک لایت های تلویزیون های LED و LCD

تاریک شدن تصویر

هنگامی که تصویر تلویزیون شما تاریک می شود یا تاریک می شود در اغلب موارد مشکل از بک لایت دستگاه شما است در این مواقع برای تست می توانید بوسیله یک چراغ قوه نور را به صورت مورب به صفحه بگیرید اگر تصویر دیده شد یا واضح تر دیده شد قطعا مشکل از بک لایت دستگاه شما است .اگر به چنین وضعیتی دچار شدید سعی کنید از تلویزیون استفاده نکنید تا دچار مشکل جدی تر نشود و باعث خرابی برد پاور نشود زیرا این امر هزینه ی بسیار بالا تری برای شما خواهد داشت.جهت ثبت درخواست تعمیرات می توانید با مرکز کورنیدو به شماره 02188543032 در سراسر تهران تماس حاصل فرمایید.

دلیل خرابی بک لایت

 امر مهم در تعمیرات تلویزیون این است که دوباره این مشکل به سرعت برای دستگاه شما بوجود نیاید .بک لایت های تلویزیون دارای عمر 3 تا 5 ساله هستند که این بسته به روشنایی استفاده شده در تصویر و میزان استفاده از تلویزیون و برخی عوامل دیگر متفاوت است.اما با رعایت کردن عواملی از جمله قرار دادن تلویزیون در محل مناسب که در مجاورت گرما نباشد می تواند بر عمر بک لایت تلویزیون شما تاثیر گذار باشد.

مرکز تعمیرات کورنیدو همراه با متخصصین با سابقه کاری بالا و کارشناسان مجرب در زمینه تعمیرات بک لایت تلویزیون های برند های : سامسونگ ، ال جی ، اسنوا ، ایکس ویژن ، شیائومی ، سونی و… در خدمت شما مشتریان گرامی است .جهت ثبت درخواست تعمیرات با شماره 02188543032 مرکز تماس کورنیدو تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان یک کارشناس تعمیرات مختص برند دستگاهتان برای شما اعزام شود.

ثبت درخواست تعمیرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما