دلایل چشمک زدن چراغ پاور

Untitled-1-Recovered-1

دلایل زیادی است که باعث چشمک زدن چراغ پاور در تلویزیون های ال جی و سامسونگ و سونی می شود . در این مقاله از شرکت کورنیدو به بررسی دلیل چشمک نزدن چراغ پاور تلویزیون های ال جی ، سامسونگ و سونی می پردازیم .

با ما همراه باشید.

دلایلی که باعث چشمک زدن چراغ تلویزیون و ال ای دی سامسونگ یا ال جی می شود.

زمانی که دستگاه خودتان را روشن می کنید در ابتدا چراغ پاور چشمک زن می شود و سپس روشن می شود که کاملا طبیعی است و سیستم و وضعیت نرمال دستگاه را نشان می دهد. چنانچه این امر اتفاق نیفتد به این معنی است که تلویزیون سامسونگ و یا ال جی شما دچار مشکل شده است. ممکن است برد اصلی دستگاه شما دچار مشکل شده باشد.

چراغ تلویزیون ال جی و یا سامسونگ روی قرمز گیر می کند و روشن نمی شود.

زمانی که دستگاه تلویزیون شما خاموش می باشد اینکه چراغ پاور آن روشن باشد کاملا امری طبیعی بوده و نشانه دریافت برق از پریز می باشد.اما چنانچه دستگاهتان روشن نمی شود باید موارد زیر را بررسی کنید :

در ابتدا تلویزیون خود را از برق کشیده و دقایقی صبر کنید و دوباره آن را به برق متصل کنید.اگر باز هم دستگاهتان روشن نشد باید مدت یک روز آن را از برق کشیده و دوباره آن را به برق متصل کنید و مشاهده کنید که آیا تلویزیون شما روشن می شود یا نه .

یکی دیگر از مواردی که باید مورد بررسی قرار گیرد ریموت کنترل دستگاه است.برای تست این مورد سعی کنید تلویزیون را از خود دکمه ی پاور آن روشن کنید .اگر تلویزیون شما به درستی روشن شد پس قطع به یقیین مشکل از ریموت دستگاه شما است اما چنانچه با استفاده از دکمه ی پاور دستگاه باز هم تلویزیون روشن نشد باید از یک متخصصی تعمیرات تلویزیون های ال جی و سامسونگ کمک گرفته تا مشکل دستگاه شما را برطرف کند.

چراغ تلویزیون سامسونگ و یا ال جی 3 بار چشمک می زند

در بعضی از موارد چراغ پاور دستگاه  تلویزیون ال جی و یا سامسونگ 3 بار چشمک می زند و خاموش می شود که نشان دهنده ی مشکل فنی در درون دستگاه است . موارد بسیاری می تواند باعث این مشکل شده باشد از خرابی در برد گرفته تا قطعات دستگاه . برای برطرف کردن این مشکل و بررسی دقیق تلویزیون خود می توانید با مرکز تخصصی تعمیرات کورنیدو تماس حاصل فرمایید.

برای تعمیر تلویزیون ال جی با شماره های درج شده داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

دلایل چشمک زدن پشت سر هم تلویزیون های سامسونگ و یا ال جی

ممکن است اگر از محافظ برق استفاده می کنید فرسوده و از کار افتاده شده باشد و نتواند ولتاژ برق مصرفی لازم را به دستگاه برساند و باعث چشمک زدن پشت سر هم دستگاه شما شود .در بسیاری از موارد هم ایراد در برد و یا قطعاتی از تلویزیون های سامسونگ و یا ال جی باعث بروز چنین مشکلی می شود . جهت بررسی دقیق تر و اعزام کارشناس با شماره 02188543032 مرکز کورنیدو تماس حاصل فرمایید.

برای تعمیر تلویزیون سامسونگ با شماره های درج شده داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

دلیل چشمک زدن تلویزیون و ال ای دی سونی

چنانچه چراغ قرمز تلویزیون سونی شما چشمک زده و دستگاه به درستی کار نمی کند، معنی آن این است که تلویزیون شما یک مشکل را تشخیص داده است. در بسیاری از مواقع دلیل چشمک زدن چراغ پاور دستگاه تلویزیون سونی شما مشکل فنی است که به انجام تعمیرات برای رفع این مشکل نیاز دارد. تلویزیون های سونی مجهز به نوعی تکنولوژی عیب یابی داخلی برای سرعت دادن به پیدا کردن مشکل هستند. زمانی که این سیستم وجود مشکل فنی را در دستگاه شما تشخیص دهد ، بوسیله ی چشمک زدن چراغ پاور آن ، کد خطا را اعلام می کند. مثلا چراغ پاور تلویزیون سونی سه مرتبه چشمک می زند و پس از مکث چند ثانیه ای مجددا سه مرتبه چشمک می زند و این نشان می دهد که به احتمال زیاد مشکل از برد اصلی یا برد پاور تلویزیون است. تعداد دفعات چشمک زدن غالبا 2 تا 8 مرتبه است. البته برخی از مواقع نیز پیش می آید که سیستم به اشتباه کد خطایی را شناسایی می کند و علت بروز مشکل چیز دیگریست!

برای تعمیر تلویزیون سونی با شماره های درج شده داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

مرکز تعمیرات کورنیدو همراه با متخصصین با سابقه کاری بالا و کارشناسان مجرب در زمینه تعمیرات تلویزیون های برند های : سامسونگ ، ال جی ، اسنوا ، ایکس ویژن ، شیائومی ، سونی و… در خدمت شما مشتریان گرامی است .جهت ثبت درخواست تعمیرات با شماره 02188543032 مرکز تماس کورنیدو تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان یک کارشناس تعمیرات مختص برند دستگاهتان برای شما اعزام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما