دلایل سیاه شدن تلویزیون و ال ای دی

دلایل سیاه شدن تلویزیون و ال ای دی

چرا صفحه تلویزیون و ال ای دی سیاه میشود؟

بسیاری از کسانی که با مرکز تعمیرات لوازم خانگی کورنیدو تماس میگیرند مشکل تلویزیون خود را سیاه شدن قسمتی از تصویر یا راه راه شدن آن عنوان می کنند .علت خرابی و یا سیاه شدن کل یا قسمتی تصویر در بخش اول به مدل و تکنولوژی به کار رفته در تلویزیون دارد.جهت تعمیرات دستگاه خود حتما با نمایندگی تعمیرات تلویزیون یا متخصصین کار بلد تماس بگیرید . در این مقاله از شرکت کورنیدو با ما همراه باشید تا به برسی این مشکل رایج بپردازیم.

برای تعمیر تلویزیون و ال ای دی با شماره های درج شده داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

سوختن پیکسل ها

سوختن پیکسل ها را می توان به عنوان یکی از دلایل مهمی که مسبب سیاه شدن تلویزیون می شود دانست.که این سوختن پیکسل ها در تکنولوژی هایی نظیر SUHD و QLED به علت طراحی بهتر و فناوری به کار برده شده بسیار کمتر است.جهت انجام تعمیر در این مورد می توانید با مرکز تعمیرات لوازم خانگی کورنیدو به شماره  02188543032 تماس حاصل فرمایید.

ضربه خوردن و خرابی پنل

علت دوم سیاه شدن تصویر یا قسمتی از آن را میتوان مشکل از پنل تلویزیون دانست.ضربه خوردن پنل دلیل بسیاری از این خرابی ها است.هنگامی که بخش لیکوئید یا ماژور پنل ضربه دچار مشکل شود میتواند باعث ایجاد مشکل سیاه شدن قسمت یا کل تصویر شود.

سیاه شدن و یا راه راه شدن تصویر

خرابی در قسمت بک لایت

خب برویم به سراغ دلیل اصلی بسیاری از تلویزیون های دارای مشکل سیاه شدن تصویر.بک لایت در صدر لیست دلایلی است که می تواند باعث مشکل در تصویر تلویزیون شما شود.هنگامی که بک لایت تلویزیون و ال ای دی شما دچار خرابی شود لکه یا لکه هایی سیاه بر صفحه نمایش شما ظاهر می شود، زمانی که دستگاه شما دچار مشکل در قسمت بک لایت می شود باید سریع اقدام به تعمیرات تلویزیون و ال ای دی خود کنید زیرا بک لایت خراب ممکن است باعث از کار افتادن لامپ های سالم شود و خیلی زود کل صفحه نمایش شما تیره و سیاه شود .جهت تعمیرات بک لایت دستگاه خود می توانید با مرکز تعمیرات لوازم خانگی کورنیدو تماس گرفته و درخواست تکنسین مربوطه به برند دستگاه خود را صبت کنید تا در سریع ترین زمان یک تکنسین جهت انجام تعمیرات در محل شما حصور یابد.

تعمیر سیاه شدن تصویر تلویزیون

اغلب کسانی که با مرکز تعمیرات کورنیدو جهت تعمیرات تلویزیون و ال ای دی تماس میگیرند ، دستگاهشان مشکل بک لایت دارد . این نوع مشکل چیزی نیست که کسی که متخصص تعمیرات نباشد بتواند خود این نوع تعمیر را انجام دهد.

به همین دلیل اگر دستگاه شما دارای مشکل در قسمت بک لایت است حتما با یک متخصص مجرب در این زمینه جهت تعمیرات مشورت کنید .شرکت کورنیدو این امر را برای شما آسان تر کرده است شما میتوانید از طریق دکمه زیر با شماره 02188543032 تماس گرفته و درخواست تعمیرات خود را با توجه به برند دستگاه تلویزیون خود ثبت کنید تا از طرف شرکت یک تکنسین جهت انجام تعمیرات دستگاه تلویزیون شما که ممکن است جزو برند های : سامسونگ ، ال جی ، مدیا ،مارشال ، ایکس ویژن ، شیائومی و یا غیره باشد اعزام شود .

ثبت درخواست تعمیرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما