خطاها و مشکلات رایج یخچال اسنوا

خطاها و مشکلات رایج یخچال اسنوا

اسنوا جزو برندهای با کیفیت ایرانی موجود در بازار است یخچال های اسنوا با استفاده از قطعات با کیفیت و بروز ترین ابزارآلات یخچال فریزر و ساید بای ساید های با کیفیتی را روانه بازار کرده است که این روزها مصرف کنندگان زیادی را در بر می گیرند.در این مقاله ی رسمی از مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کورنیدو به بررسی خطاها و مشکلات رایج یخچال اسنوا می پردازیم .

امروزه  تمامی خطاهای دستگاه های الکترونیکی به کمک نمایشگری که بر روی آن نصب شده است قابل تشخیص می باشد و یخچال و ساید بای ساید اسنوا هم از این امر مستثنی نیست .

در برخی از مواقع خطاهایی که برای یخچال و ساید اسنوای شما رخ می دهد را خودتان می توانید حل کنید و نیاز به حضور تکنسین در محل مورد نظر شما نمی باشد ، اما بسیاری از مواقع خطاهایی که روی نمایشگر یخچال شما ظاهر می شود باید توسط تعمیرکاران حرفه ای مورد بررسی قرار گیرد تا مشکل و یا مشکلات آن به طور صحیح تشخیص داده شود.

کورنیدو با به همراه داشتن تکنسین های مجرب و با سابقه همراه با دانش فنی بالا کلیه امور نصب ، سرویس و تعمیر یخچال اسنوا و یا ساید بای ساید شما را بر عهده می گیرد . شما می توانید با تماس به شماره های موجود در سایت و یا از طریق فرم های موجود در صفحه ” تعمیرات یخچال اسنوا ” درخواست خود را ثبت کنید.

بررسی خطاها و مشکلات رایج یخچال اسنوا مدل کمبی 676

کد خطای F1 :

این خطا به معنی سرد نشدن اواپراتور است. برای برطرف کردن این مشکل باید یخ زدگی اواپراتور را از بین ببرید.

کد خطای F2 :

این خطا به معنی خرابی سنسور داخلی فریز بوده و جهت رفع آن باید سوکت سنسور را چک کرده و یا در صورت نیاز باید آن را تعویض کنید .

کد خطای F3 :

کد خطای ظاهر شده بر روی نمایشگر نشان دهنده ی وجود مشکل در سنسور داخلی یخچال است ، جهت رفع آن باید سوکت سنسور را چک کرده و یا در صورت نیاز باید آن را تعویض کنید .

کد خطای F4 :

کد خطای ظاهر شده بر روی نمایشگر نشان دهنده ی وجود مشکل در سنسور دیفراست است ، جهت برطرف کردن آن بهتر است سوکت سنسور دیفراست ، و برد قدرت دستگاه را مورد بررسی قرار دهید ممکن است نیاز باشد یکی از آن ها را تعویض کنید .

کد خطای F5 :

برای رفع کد خطای مورد نظر باید المنت یخچال و ساید خودتان را مورد بررسی قرار دهید چراکه ممکن است دچار قطعی شده باشد

کد خطای F6 :

مشکل دستگاه شما در صورت نمایش چنین خطایی به احتمال زیاد از خرابی آی سی حافظه EPROM است برای رفع این خطا باید برد الکترونیکی دستگاه مورد بررسی تکنسین قرار گیرد .

ک خطای F7 :

در صورت مشاهده همچین خطایی بر روی صفحه نمایش احتمال دارد فن یخچال از کار افتاده باشد ، بررسی کنید اگر دچار خرابی شده باشد باید تعویض گردد.

کد خطای F8 :

نمایش این خطا بر روی صفحه نمایش احتمال دارد به این دلیل باشد که فن فریزر از کار افتاده باشد ، بررسی کنید اگر فن فریزر دچار خرابی شده باشد باید تعویض شود.

کد خطای H :

گرم بودن یخچال از دلایل بروز این خطا است ، چنانچه دمای یخچال از 18 درجه سانتی گراد بالاتر رود این خطا نمایش داده می شود این مشکل اغلب با شارژ گاز دستگاه حل می شود که باید توسط متخصصین تعمیرات یخچال اسنوا انجام گیرد . برای رفع این مشکل می توانید با مرکز کورنیدو تماس حاصل فرمایید.

کد خطای H1 :

گرم شدن فریزر باعث نمایش این خطا می شود.در صورتی این خطا نمایش داده می شود که دمای فریزر به  برسد و یا از 9 درجه بالاتر رود.کم بودن گاز مبرد در موتور یخچال دلیل اصلی این مشکل است .

بررسی خطاها و مشکلات رایج یخچال اسنوا مدل 810

کد خطای FA :

دلیل بروز این مشکل خرابی در قسمت هیتر یا همان المنت یخچال می باشد .

کد خطای  : FB

این خطا به دلیل خرابی IC  به وجود می آید . بهتر است برد الکترونیکی دستگاه را بررسی کنید.

قابل ذکر است که کلیه تعمیرات یخچال و ساید اسنوا در تمامی مدل ها در کورنیدو پذیرفته می شود .برای ثبت درخواست تعمیرات می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا از طریق فرم های موجود در هر صفحه درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

از اینکه با مقاله ی ” خطاها و مشکلات رایج یخچال اسنوا ” با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما