ارور و خطاهای مایکروفر سامسونگ

ارور و خطاهای مایکروفر سامسونگ

معرفی دلیل بروز برخی از ارور های مایکروفر سامسونگ

در زندگی مدرن این روزها مایکروفر به یک وسیله ی تا حدودی ضروری برای هر خانه تبدیل شده است در این بین مشکلات و خطاهای این دستگاه ممکن است هر از گاهی باعث بوجود آمدن ناراحتی برای شما شود و آشنا نبودن شما با خطاهای این دستگاه شما را آشفته کند در این مقاله ی رسمی از شرکت کورنیدو به برسی کلی خطاهای مایکروفر سامسونگ می پردازیم . با ما همراه باشید

در صورت نیاز به تعمیر مایکروفر سامسونگ در تهران و سایر شهر های ایران با شماره های درج شده داخل سایت تماس حاصل فرمایید و یا روی لینک کلییک کنید.

ارور E1 مایکروویو سامسونگ

این کد خطا هنگامی نمایش داده میشود که فرکانس ورودی زیر 50 هرتز باشد . برای از بین بردن ارور E1 مایکروفر سامسونگ در ابتدا دستگاه مایکروفر را از برق جدا کرده و فرکانس را چک کنید. 

ارور E11 مایکروویو سامسونگ

علت نمایش این کد به علت این است که مشکلی در حسگر رطوبتی بوجود آمده است . ممکن است برای بر طرف کردن این ارور در مایکروفر سامسونگ مجبور به تعویض و جایگزینی سنسور شوید.

ارور E5 مایکروویو سامسونگ

ارور E5 در مایکروفر های سامسونگ زمانی نمایش داده می شود که یکی از دکمه های روی صفحه دائما فعال می شود حتما این مسئله را پیگیری کنید زیرا بسیار خطرناک است و ممکن است باعث ایجاد آتش سوزی شود اگر زمانی این ارور را بر روی صفحه نمایش مایکروفر خود مشاهده کردید دستگاه را از پریز برق جدا کنید و سپس با یک متخصص تعمیرات مایکروفر سامسونگ تماس حاصل فرمایید و تا زمانی که مایکروفر تعمیر نشده است آن را روشن نکنید.

ارور E83 مایکروویو سامسونگ

هنگامی ارور E83 در مایکروفر سامسونگ نمایش داده می شود که یکی از سه سوئیچ درب دچار خطا یا مشکل شده باشد . برای تست از سالم بودن هر یک از سوئیچ های درب ، به صورت جداگانه هر سه آن هارا با مولتی متر مورد برسی قرار دهید. در صورتی که عیب از یکی از سوئیچ ها بود باید قطعه مورد نظر تعمیر یا تعویض شود.

ارور E41 مایکروویو سامسونگ

دلیل نشان دادن کد خطای E41 مایکروفر سامسونگ ممکن است از خطا در سوئیچ مدار یا مشکل در چرخش آن باشد .زمانی که این ارور به شما نشان داده می شود مایکروفر شما از کار کردن می افتد در قدم اول مایکروفر خود را از برق جدا کنید و پس از چند دقیقه دوباره به برق متصل کنید اگر همچنان ارور در صفحه ی نمایش مشاهده شد باید جهت انجام تعمیرات با یک متخصص تماس حاصل فرمایید .

ارور E42 مایکروویو سامسونگ

زمانی ارور E42 در مایکروفر سامسونگ شما ظاهر می شود که خطایی از جانب مدار درون اجاق رخ داده باشد هنگامی که این مدار وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد با ارور E42 مواجه می شوید برای برطرف کردن مشکل ابتدا مایکروفر را از برق جدا کنید و حدود 20 ثانیه منتظر بمانید و دوباره دستگاه را به برق متصل کنید اگر همچنان این ارور برای شما به نمایش درآمد با یک متخصص تعمیرات جهت انجام تعمیر ، تماس حاصل فرمایید

ارور E32 مایکروویو سامسونگ

این ارور زمانی نمایش داده می شود که عملکرد سنسور وزن موتور گردان  دچار  مشکل شود جهت انجام تعمیرات می توانید با مرکز تعمیرات لوازم خانگی کورنیدو تماس بگیرید.

ارور E24 مایکروویو سامسونگ

ارور E24 خطای برد اصلی مایکروفر سامسونگ شما را نشان می دهد تا حد امکان از باز کردن دستگاه خودداری کرده و انجام تعمیرات را به یک متخصص بسپارید .

برای برطرف کردن مشکل مایکروفر سامسونگ ، متخصصان حرفه ای مرکز تعمیرات لوازم خانگی کورنیدو با سابقه ی بالا ، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی هستند. فقط کافیست با شماره 88543032-021 جهت ثبت درخواست تعمیرات تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا در سریعترین زمان ممکن یک تکنسین جهت ارائه خدمات اعزام شود و مشکل مایکروفر سامسونگ شما را برطرف کند

ثبت درخواست تعمیرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما