مراحل ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی

درخواست لوله بارکنی

تعمیرات لوله بازکنی در تهران | کورنیدو

مشکل گرفتگی لوله ها و نیاز به لوله بازکنی یکی از کابوسهای ساکنین در ساختمان ها می باشد که از آن فرار می کنند و آرزو دارند که هیچ وقت به لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله نیاز پیدا نکنند. در حقیقت لوله آنها دچار گرفتگی نشود که نیاز به لوله بازکنی داشته باشد.

اما با بروز مشکل و ایجاد گرفتگی در لوله ها باعث می شود که تصور کنند دیگر همه چیز تمام شده اما اینطور نیست. گرفتگی لوله فاضلاب یکی از مشکلات رایج ساختمان ها می باشد که ممکن است برای هر ساختمانی بوجود آید. جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا روشهای مختلفی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب وجود دارد که به بیان آنها خواهیم پرداخت.

انواع لوله بازکنی :


برای رفع گرفتگی ها روشهای مختلفی وجود دارد. استفاده از تلنبه دستی یعنی همان لوله بازکن دستی که برای رفع گرفتگی های ساده بسیار مفید است که در منزل هم قابل انجام است. لوله بازکن فنری یا همان فنر لوله بازکن وسیله ای مناسب برای رفع گرفتگی های سخت است که در اثر ورود سنگ و آشغال به داخل لوله ها رخ داده است. این وسیله عموما در اخیار شرکتهای لوله بازکنی می باشد. همچنین شرکت های لوله بازکنی دستگاه دیگری به نام دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا دارند که در موارد خاص از آن نیز استفاده می کنند. در نهایت برای رفع گرفتگی های نه چندان سخت می توان از محلول یا پودر های لوله بازکنی استفاده کرد.

لوله بازکنی در تهران
لوله بازکنی در تهران

انواع گرفتگی لوله فاضلاب :

 

گرفتگی لوله فاضلاب انواع مختلفی دارد من جمله گرفتگی لوله فاضلاب ظرفشویی، گرفتگی چاه توالت، گرفتگی کف شوی، گرفتگی لوله فاضلاب حمام و … که هر یک از این گرفتگی ها روش های مخصوص خود را دارد که با استفاده از آن می توان آن گرفتگی ها را رفع کرد.

گرفتگی لوله ها دلایل مختلفی دارند که ممکن است هر یک از آنها رخ دهد و برای شما ایجاد مشکل نماید. گرفتگی ایجاد شده در لوله فاضلاب ظرفشویی معمولا ناشی از ورود باقی مانده غذا به داخل سینک و گیر کردن در داخل سیفون می باشد. گرفتگی چاه توالت معمولا بر اثر باقی ماندن فضولات در سیفون آن می باشد که با ریختن یک آفتابه آب حل می شود. گرفتگی موجود در کف شوی ها نیز بر اثر ورود سنگ و آشغال به داخل کف شوی می باشد که باید با استفاده از فنر لوله بازکن رفع شود.

چه مواردی نشان می‌دهد لوله‌ها گرفته و یا نیاز به لوله بازکنی داریم؟

 

1.پیچیدن بوی بد فاضلاب در ساختمان و آپارتمان

2.
تخلیه نشدن فاضلاب از سینک‌ ظرف‌شویی و روشویی

3.
بالا زدن آب سرویس بهداشتی

4.
گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی

5.
وجود حشرات موزی در ساختمان

موارد بالا هرکدام به‌نوعی نشان می‌دهند که مشکلی در این زمینه وجود دارد و برای جلوگیری از مشکلات بعدی حتما باید پیگیری شود.

 

مناطق تحت پوشش

مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن کارکنان متعدد و با تجربه در سراسر تهران، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات لوله بازکنی به شما همشهریان عزیز باشد.

تلفن محدوده شمال: ۲۲۲۲۷۳۷۸ – ۲۲۱۱۱۱۵۹

تلفن محدوده غرب : ۴۴۴۵۴۱۰۰ -۴۴۴۸۹۳۹۶   

تلفن محدوده شرق: ۷۷۱۳۱۶۹۴

تلفن محدوده مرکزی : ۸۸۵۴۳۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *