مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال پارس در زنجان 

نمایندگی یخچال پارس در زنجان | خدمات سرویس و تعمیر یخچال پارس در زنجان

برند پارس یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال پارس در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال پارس در زنجان ، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های پارس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال پارس برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال پارس در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال پارس در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیرات یخچال پارس در زنجان
نمایندگی تعمیر یخچال پارس در زنجان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال پارس در زنجان :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی یخچال پارس در زنجان

امروزه مهمترین عضو آشپزخانه یخچال است و برای زنان خانه دار اهمیت بسزایی دارد شاید نگهداری از این وسیله مهم در آشپزخانه نیاز به علم و آگاهی دارد که نمایندگی یخچال پارس در زنجان با افتخار در اینجاست که به شما یاری رساند.

ممکن است پس از خرید هر یخچالی از جمله یخچال پارس با مشکلاتی مواجه شوید، مشکلاتی از این قبیل در اکثر موارد تخصصی بوده و نیاز به مراجعه به متخصص در این زمینه دارد و البته در بعضی از موارد داشتن آگاهی از برطرف کردن نقص به وجود آمده به شما کمک می‍کند که که خودتان مشکلات سردستی را برطرف کنید و نیاز به متخصص نداشته باشید در ادامه با ما همراه باشید.

نمایندگی یخچال پارس در زنجان

کاهش کیفیت لاستیک درب یخچال

نوار دور درب یخچال پس از گذر زمان ممکن است چسبندگی خود را از دست بدهد، همچنین پارگی و خرابی نوار ممکن است باعث برودت هوای محیط به یخچال و از بین رفتن دمای یخچال ؜شود که مشکلات متعددی را به وجود می؜آورد.

شما برای اطمینان حاصل کردن از سالمی لاستیک دور درب به وسیله یک کاغذ می؜توانید، کاغذ را لای درب قرار داده ودرب را ببندید، سپس کاغذ را بکشید، اگر کاغذ به سختی درآمد نوار پلاستیکی سالم است؛ در غیر این صورت خراب است. جهت تعمیر یخچال پارس در زنجان با نمایندگی یخچال پارس در زنجان تماس برقرار کنید.

  دلایل سر و صدای زیاد یخچال پارس بر اساس تجربه نمایندگی یخچال پارس در زنجان

بررسی صدای یخچال در ابتدا کار آسانی نیست، در صورت نیاز به تعمیر با متخصص تعمیر یخچال پارس در زنجان ارتباط برقرار نمایید. دلایل عمده زیر می؜تواند علت سر و صدای زیاد یخچال باشد :

تراز نبودن سطح زیرین یخچال: اگر زیر یخچال تراز نباشد باعث ایجاد سر و صدا می شود.

خراب شدن پره های فن : دلیل صدای یخچال میتواند شکستن یا خم شدن پره های فن باشد.

مشکل در فن کمپرسور و اپراتور : کم بودن میزان روغن فن می؜تواند باعث چنین مشکلی شود.با استفاده از روغن ماری یا تعویض قطعه مشکل را حل کنید.

خراب بودن موتور فن تبخیر یخچال: فرسوده شدن موتور فن تبخیر میتواند باعث مشکلات و صدای زیادی شود .راهکار چیست؟ با متخصصان ما در نمایندگی یخچال پارس در زنجان در ارتباط باشید.

اختلال در موتور فن کندانسور یخچال: موتور فن کندانسور بر اثر کارکرد طولانی مدت وکثیفی ممکن است باعث بروز مشکلاتی مانند صدای زیاد یخچال شود. تمیز کردن، گردگیری و روغن کاری از راه حل های اولیه برای حل مشکل موتور فن کندانسور محسوب می شوند.

عیب در سیستم نوفراست: علت صدای یخچال فریزر شاید مربوط به سیستم نوفراست یخچال باشد.

عدم رعایت فاصله مناسب یخچال: قسمت پشت و کناره های یخچال را از دیوار و کابینت فاصله دهید.

فرسایش لرزه گیر بست و سایر اجزا: ممکن است مشکلی برای محافظ موتور پیش آمده باشد. چرا که به مرور زمان بست و لرزه گیر در محافظ موتور ساییده و خراب می شوند. جهت تعمیر یخچال پارس در زنجان با نمایندگی یخچال پارس در زنجان تماس برقرار کنید.

نمایندگی تعمیر یخچال پارس در زنجان

 

عدم فعالیت سابق موتور یخچال براساس تجربه نمایندگی یخچال پارس در زنجان

ضعیف شدن موتور یخچال امری است که می؜تواند به مرور زمان یا آنی اتتفاق بیفتد در صورت از کار افتادگی آنی موتور یخچال دلایلی مانند جریان برق،ضربه،ریختن آب و فرسایش قطعات دیگر نقش داشته باشند همچنین ممکن است موتور مثل سابق کار نکنید در این مورد هم میتوان به مشکلاتی از قبیل خرابی درب و لاستیک دور درب و در نتیجه برودت هوا و … اشاره کرد. جهت راهنمایی بیشتر با نمایندگی یخچال پارس در زنجان تماس حاصل نمایید.

کارکرد یکسره یخچال پارس

یکی از مشکلات بسایر مهم کار کردن یکسره یخچال پارس است. این مشکلی است که ممکن است برای هر یخچالی اتفاق بیفتد. یکسره کار کردن یخچال پارس یا اتومات نشدن این یخچال به این دلیل است که مشکل اساسی در قطعات وجود دارد.

با سوختن قطعات اصلی و فرعی در یخچال مشکل اتومات نشدن رخ میدهد. عیب؜ یابی این مشکل کار تخصصی است زیرا هر مشکلی در قطعات ممکن سبب چنین اتفاقی شود.حتی گاهی اوقات تمامی قطعات سالم هستند اما باز این مشکل وجود دارد .

اما دلیل وجود و تعبیه سنسورهای دمایی  است که در یخچال وجود دارد این سنسورها در صورت گرم بودن یخچال باعث اتومات نشدن و یکسره کار کردن یخچال می؜شوند. ممکن است داخل یخچال سرد باشد اما بازهم یخچال اتومات نشود. در این صورت باید یخچال را از محل‌هایی که نور به آن می‌تابد و همچنین اجاق گاز دور کنید و دمای محیط اطراف یخچال را پایین بیاورید.جهت تعمیر یخچال پارس در زنجان با نمایندگی یخچال پارس در زنجان تماس بگیرید.

خرابی موتور کمپرسور یخچال

در این قسمت به بررسی دلایل خرابی موتور یخچال پارس پرداخته شده است. در صورت نیاز به راهنمایی با کارشناس تعمیر یخچال پارس در زنجان ارتباط برقرار کنید.

آلودگی در موتور کمپرسور

گرد و خاک و آلودگی و قطعات مربوط به لحیم کاری و موارد دیگر در موتور کمپرسور باعث خرابی می؜شود. در موتور کمپرسور نباید چیزی جز روغن و مبرد وجود داشته باشد.

گرمای زیاد موتور کمپرسور

 وجود فن تهویه برای موتور کمپرسور بسیار مفید است نبود فن تهویه با ایجاد گرمای زیاد در موتور و در نتیجه خرابی موتور می؜شود. جهت تعمیر یخچال پارس در زنجان با نمایندگی یخچال پارس در زنجان ارتباط برقرار کنید.

کمبود روغن کاری و نرم نبودن موتور کمپرسور

روغن کاری کمپرسور بسیار مهم است.  اگر انجام نشود بر کارکرد کمپرسور تاثیر می؜گذارد و گرمای بیش از حد تولید می؜کند و در نتیجه به دلیل گرمای بیش از حد موتور کمپرسور شما خراب شود. جهت راهنمایی با نمایندگی یخچال پارس در زنجان تماس بگیرید.

 

 

خنک نبودن ساید بای ساید پارس

اگر قسمتی از سای بای ساید خنک و قسمتی از آن گرم است یخچال شما نیاز به تعمیر دارد.

 

خرابی دکمه استارت کمپرسور

اگر کمپرسور شما خاموش می؜شود و دیگر کار نمی کند این امکان وجود دارد که مشکل از صفحه کنترل کمپرسور است. یعنی فشار کمپرسور بیش از حد شده و شما نیازمند تعمیر کمپرسور هستید. جهت تعمیر یخچال پارس در زنجان با نمایندگی یخچال پارس در زنجان تماس بگیرید.

پایان

در صورت نیاز به تعمیر با نمایندگی یخچال پارس در زنجان ارتباط برقرار نمایید. یخچال پارس نیز همانند دیگر یخچال؜های موجود در بازار برند محبوبی است و همینطور همانند دیگر برندها بعد از گذر زمان ممکن است دچار ایراداتی شود.

بیشتر مشکلاتی که برای هر یخچالی ممکن است اتفاق بیفتد نگهداری نادرست و استفاده ناصحیح از آن است حال انکه اگر با ما همراه بوده؜اید با این مشکلات و موارد آشنا شدید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال پارس در زنجان

تعمیر یخچال پارس در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *