مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال بوش در زنجان 

نمایندگی یخچال بوش در زنجان | خدمات سرویس و تعمیر یخچال بوش در زنجان

برند بوش (BOSCH) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال بوش در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال بوش در زنجان (BOSCH)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های بوش باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال بوش برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال بوش در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال بوش در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در زنجان
نمایندگی تعمیر یخچال بوش در زنجان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال بوش در زنجان :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی یخچال بوش در زنجان

عیب یابی یکی از مسائل مهم در یخچال است و نباید آن را نادیده بگریم؛ ممکن است رفع نکردن کمترین ایراد باعث مشکلات فنی بزرگی شود. درادامه شما را با مشکلات و راه حل های یخچال بوش آشنا می؜کنیم. برای آگاهی شما عزیزان نمایندگی یخچال بوش در زنجان به نکات ایمنی و نگهداری از یخچال بوش می؜پردازیم تا شما در حفاظت و نگهداری درست این یخچال به آگاهی لازم برسید. یخچال وسیله ضروری  هر خانه؜ ایست امروزه با پیشرفت فناوری همچنان جزئی جدا نشدنی از  آشپزخانه می باشد که به توصیه نکات و نگهداری نیاز دارد.

نمایندگی یخچال بوش در زنجان

علت خرابی درب یخچال بوش

بر اساس تجربیات بسته نبودن درب یخچال؜ بوش می؜تواند به 3 دلیل بیان شود:

  • دلیل اول می؜تواند خراب بودن نوار پلاستیکی دور درب باشد که توصیه ما این است که برای اطمینان از سالم بودن درب یخچالتان از یک ورقه کاغذی کمک بگیرید به این صورت که ورقه را بین درب و یخچال قرار بدهید و ورقه را بکشید اگر کاغذ به سختی کشیدهشد درب شما سالم است.
  • دلیل دوم میتواند خرابی لولای درب یخچال بوش باشد، شما برای رفع این ایراد می؜؜؜؜توانید با نمایندگی یخچال بوش در زنجان برای دریافت راهنمایی ارتباط برقرار کنید.
  • تراز نبودن یخچال میتواند باعث باز شدن درب یخچال شود برای اینکه یخچالتان راتنظیم کنید از شاقول استفاده کنید.

خرابی یخساز یخچال بوش و علت آن

یخساز تعبیه شده در یخچال بوش با فناوری جدید ساخته شده است و می؜توان با نکاه کردن به نمایش؜گر ازخراب و یا سالم بود یخساز اطمینان حاصل کرد. گرفتگی فیلتر یخ‌ساز بوش معمولا بخاطر جرمی است که بعد از مدتی ایجاد شده و اگر تعویض نشود مسدود شود، وقتی هم که فیلتر مسدود شود قطعا اجازه یخ‌سازی یخچال را نمی‌دهد. در صورت نیاز به تعمیر یخچال در زنجان با متخصص تعمیر یخچال بوش در زنجان ارتباط برقرار نمایید.

از علت‌های دیگر خرابی یخ‌ساز می‌توان به عدم وجود سرمای کافی در یخچال پی برد، اگر یخچال سرمای کافی نداشته باشد به علت خراب بودن کمپرسور و یا کافی نبودن گاز یخچال است، ولی اگر فریزر یخچال سرما نداشته باشد نشانگر خرابی فن فریزر است که در این صورت باید حتما آن را تعویض کنید. شما می؜توانید این کار را به نمایندگی یخچال بوش در زنجان بسپارید.

خرابی موتور یا کمپرسور، اصلی ترین قسمت یخچال

اگر موتور یخچال کار نکند یعنی اینکه کل یخچال از کار افتاده است و از وظیفه ؜های کمپرسور گردش و فشرده کردن گاز مبرد در داخل لوله؜ های اپراتور است.بعد از خرابی موتور یخچال موتور باید تعویض یا تعمیر گردد برای تعمیر یخچال بوش در زنجان می توانید با کارشناسان نمایندگی یخچال بوش در زنجان تماس بگیرید .

نمایندگی تعمیر یخچال بوش در زنجان

مشکل سرما نداشتن یخچال بوش

یکی از مشکلات و موضوعات مهم یخچال بوش سرما نداشتن است که برای رفع ایراد آن سریع اقدام کنیم. چندین ایراد ممکن در مواجه با مشکل سرما نداشتن یخچال :

  • خرابی قطعات دیفراست

یکی از ایراداتی که ممکن است در کارکرد این نوع یخچال‌ها به وجود بیاید، دیفراست نکردن و در نتیجه کاهش سرمای فضای داخلی یخچال است. که این ایرادات می‌تواند وابسته به دلایلی باشد. از علل خرابی سیستم دیفراست یخچال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

      • کم شدن تدریجی دمای یخچال فریزر
      • احساس صدای زیاد یخچال
      • بالا رفتن دمای یخچال فریزر یا یکی از آنها
      • برفک زیاد یخچال
      • کار نکردن فن یخچال فریزر، شما می؜توانید با نمایندگی یخچال بوش در زنجان در این رابطه راهنمایی دریافت کنید.

 

  • خرابی فن های یخچال

اگر تیغه های فن به دلیل کثیفی و گرد و غبار فراوان دچار انسداد شده بود، آن؜ها را تمیز کنید و روغن کاری نمایید تا مثل روز اول به خوبی بچرخند. حال اگر هیچ آثاری از یخ زدگی و کثیفی وجود نداشت و هنوز فن نمی چرخید، پایانه های الکتریکی فن را از نظر ولتاژ بررسی کنید. یک مولتی متر را به منبع تغذیه متصل نمایید. توجه کنید که گیره ها محفظه یخچال را لمس نکنند. حال یخچال را به برق متصل کنید، اگر مولتی متر عدد صفر را نشان دهد، یعنی هیچ برقی به موتور فن نمی رسد. برای تعمیر یخچال بوش در زنجان بهتر است با نمایندگی یخچال بوش در قزو زنجان ین در تماس باشید

 

  • موتور یا کمپرسور یخچال

خراب‌شدن کمپرسور یخچال بوش دلایل زیادی دارد از جمله کثیف بودن کندانسور. در پشت یخچال لوله‌های پیچ خورده‌ای مشاهده می‎‌شود که کندانسور نام دارد. اگر این لوله‌ها طی گذشت زمان گرد و خاک را جذب و روی لوله‌ها را بپوشاند گرما به درستی دفع نمی‌شود و یخچال به خوبی کار نمی‌کند و حتی ممکن است از کار بیافتد. برای تعمیر یخچال بوش در زنجان با نمایندگی یخچال بوش در زنجان در تماس باشید.

  • برد الکترونیکی اصلی

شکلی که برای اغلب یخچال های بوش به وجود می آید خرابی برد الکترونیکی یوده و برد الکترونیکی قلب تپنده یخچال است. اگر برد الکترونیکی یخچال معیوب یا خراب باشد ممکن است یخچال هرگز روشن نشود. یخچال بوش و مخصوصا ساید بای ساید بوش زمانی که مشکلی داشته باشد با نشان دادن کد ارور مخصوص به آن مشکل بر روی نمایشگر، اعلام می کند که یخچال مشکل دارد. زمانی که برد یخچال ایراد داشته باشد بر روی نمایشگر کد ارور E10 ظاهر می شود. برای تعمیر یخچال بوش در زنجان با نمایندگی یخچال بوش در زنجان تماس بگیرید.

 

مشکل خاموش نشدن یخچال بوش براساس تجربیات نمایندگی یخچال بوش در زنجان

وقتی موتور استراحت نکند و یکسره کار کند ممکن است باعث خرابی موتور و یا کمپرسور یخچال شود. یکسره کار کردن یخچال و خاموش نشدن آن می؜تواند مربوط به موارد زیر باشد.

  • برد الکترونیکی اصلی خراب است.
  • باز ماندن زیاد درب یخچال باعث این مشکل شده است.
  • خرابی لاستیک دور درب یخچال سبب این ایراد است.
  • گرم بودن دمای اطراف یخچال باعث ایجاد مشکل خاموش نشدن شده است
  • فعال بودن حالت های Speed یا Power Cool در یخچال‌های ساید بای ساید دلیل این مشکل است .
  • خرابی موتور یا کمپرسور یخچال باعث این مشکل می؜شود.
  • خرابی ترموستات این مشکل را به وجود آورده است.
  • مشکل در قطعات دیفراست است.
  • مشکل در گاز یخچال است.
  • خرابی فن‌های یخچال باعث وجود این مشکل است.
  • تنظیم نادرست درجه دمای یخچال سبب این مشکل است.
  • کثیف بودن کندانسور یخچال باعث این مشکل شده است. می؜توانید در صدد تعمیر یخچال بوش در زنجان اقدام کنید در این صورت می؜توانید با تیم مجرب نمایندگی یخچال بوش در زنجان تماس بگیرید.

پایان

بعد از خرید هر یخچالی از جمله یخچال بوش ممکن است شما با مشکلاتی روبه؜رو شوید که علم و آگاهی نداشته؜ اید که از یخچال بوش خود محافظت کنید و در صورت ایجاد هرگونه مشکل چه اقداماتی را انجام دهید. جهت تعمیر یخچال بوش در زنجان با نمایندگی یخچال بوش در زنجان تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال بوش در زنجان

تعمیر یخچال بوش در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *