مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال ال جی در زنجان 

نمایندگی یخچال ال جی در زنجان | خدمات سرویس و تعمیر یخچال ال جی در زنجان

برند ال جی (LG) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال ال جی در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال ال جی در زنجان (LG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال ال جی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال ال جی در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در زنجان
نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در زنجان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال ال جی در زنجان :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی یخچال ال جی در زنجان

یکی از لوازم مهم خانگی یخچال بوده که با توجه به وضعیت بازار داخلی تهیه این کالا هزینه بر خواهد بود. یخچال با برندهای مختلف عرضه شده که یکی از این موارد یخچال با برند معروف ال جی است. افراد به علت استفاده نادرست و برخی از موارد دیگر با خرابی یخچال ال جی مواجه شده و در این راستا نیاز به تعمیر آن دارند. مشتری می تواند جهت تعمیر با نمایندگی یخچال ال جی در زنجان ارتباط برقرار نمایند.

یخچال از بخش ها و قطعات مختلفی تشکیل شده تا فرآیند خنک سازی درون آن انجام گیرد. در ابتدا مبرد خنک به دور مواد غذایی که در یخچال قرار داشته منتقل شده و سپس و سپس گرمای مواد غذایی را جذب کرده و به بیرون از یخچال هدایت می کند. این رویه سبب خنک سازی مواد غذایی درون یخچال و ماندگاری آن ها خواهد شد. در این مقاله به موارد خرابی یخچال پرداخته شده و افراد جهت تعمیر یخچال در زنجان می توانند با نمایندگی یخچال ال جی در زنجان در تماس باشند.

تعمیر یخچال ال جی در زنجان

دلایل خرابی درب یخچال ال جی چیست؟

هر یخچال با هر برندی پس از گذشت مدتی از استفاده، دچار خرابی و ایراد خواهد شد که در این موارد مشتری نیاز به تعمیر آن دارد. در راستای تعمیر یخچال ال جی در زنجان افراد می توانند با نمایندگی یخچال ال جی در زنجان در ارتباط باشند. یخچال ال جی یکی از یخچال های خارجی وارد شده به داخل کشور می باشد که دارای پیشینه طولانی در ایران است. یخچال ال جی در مدل های مختلف عرضه شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

این یخچال به مانند دیگر کالاهای تولید شده توسط شرکت ال جی دارای محبوبیت بسیاری برخوردار است. یکی از ایرادات مشاهده درون یخچال ال جی خرابی درب آن بوده که مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در پاسخ به سوال دلایل خرابی درب یخچال ال چی چیست؟ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خرابی نوار پلاستیکی دور درب
  • ایراد در لولایی درب یخچال ال جی
  • عدم تراز بودن یخچال
  • پوسیدگی و زنگ زدگی درب یخچال به دلایل مختلف

خرابی درب یخچال سبب از بین رفتن سرمای داخلی شاین دستگاه شده و در نتیجه باعث بیشتر شدن عملکرد موتور یخچال می شود. این عملکرد سبب خرابی موتور یخچال ال جی و قطعات دیگر خواهد شد. کاربر در هنگام مواجه با این مشکل با توجه به موارد بالا دلیل آن را یافته و سپس در ابتدا یخچال را از برق جدا می کند. در ادامه نیز با نمایندگی یخچال ال جی در زنجان جهت تعمیر درب تماس خواهد گرفت.

چگونه متوجه خرابی نوار پلاستیکی دور درب یخچال شویم؟

در قبل اشاره شد که یکی از موارد عدم بسته شدن یخچال، خرابی نوار پلاستیکی دور درب یخچال ال جی بوده که این مورد نیز سبب بالا رفتن دمای یخچال خواهد شد. نوار پلاستیکی دور درب یخچال پس از گذشت زمانی چسبندگی خود را از دست داده یا به دلایل مختلف از درب جدا خواهد شد. مشتریان جهت پی بردن به این خرابی می توانند از یک ورقه کاغذ و همچنین از یک چراغ قوه کمک گرفته و از خرابی و سلامت این نوار پلاستیکی اطمینان پیدا کنند. افراد جهت تعمیر با اطمینان به نمایندگی یخچال ال جی در زنجان می توانند مشکلات یخچال خود را برطرف نمایند.

نمایندگی یخچال ال جی در زنجان

یافتن مشکل با استفاده از ورقه کاغذ

در ابتدا فرد یک تیکه کاغذ بین درب یخچال و خود یخچال قرار داده و سپس کاغذ را کشیده و در صورتی که این ورقه کاغذ به سختی خارج شد درج یخچال سالم بوده و در غیر این صورت خراب است. در صورت خرابی نیاز به تعویض نوار پلاستیکی دور درب بوده که مشتری بایستی در خرید آن دقت نماید. مشتری جهت تعمیر یخچال ال جی در زنجان بایستی با نمایندگی یخچال ال جی در زنجان تماس برقرار کند.

یافتن مشکل با استفاده از چراغ قوه

 همچنین با تاریک نمودن فضای دور درب یخچال با استفاده از یک چراغ قوه می توان سالم بودن نوار را بررسی کرد. روش کار بدین صورت بوده که فرد در هنگام بسته بودن درب با استفاده از چراغ قوه از لای درب درون یخچال را مشاهده می کند؛ در صورت خرابی نوار پلاستیکی درون یخچال قابل مشاهده خواهد بود. افراد جهت تعمیر یخچال ال جی در زنجان و رفع خرابی بایستی با نمایندگی یخچال ال جی در زنجان ارتباط برقرار کنند.

خراب شدن شیر برقی گاز یخچال ال جی طبق برآورد نمایندگی یخچال ال جی در زنجان

یکی از خرابی های رایج در یخچال ال جی خراب شدن شیر برقی بوده که وظیفه این قطعه تعیین مسیر چرخش گاز مبرد بین قسمت یخچال و فریزر است. افراد در صورت مواجه با چنین مشکلی بایستی با نمایندگی یخچال ال جی در زنجان تماس حاصل نمایند.  خراب شدن این قطعه سبب عدم چرخش گاز مبرد بین یخچال و فریزر شده که نشانه آن از کار افتادن یکی از لوله های متصل خواهد بود.

در واقع تنظیم میزان آب ورودی به داخل مخزن آبسردکن و یخساز بر عهده شیر برقی گاز بوده که یک قطعه الکترومکانیکی است. گرفتگی و انسداد ورود آب شهری به داخل دستگاه که در بیشتر موارد سبب از کار افتادگی آبسردکن و یخ ساز می شود؛ به دلایل خرابی شیر برقی خواهد بود. از علائم خرابی این قطعه می توان به نشتی آب از یخچال، کار نکردن یخساز یخچال و جمع شدن آب درون یخچال اشاره کرد. افراد جهت مشاهده چنین مشکلاتی  در یخچال ال جی باید با نمایندگی یخچال ال جی در زنجان ارتباط برقرار نمایند.

تعمیرات یخچال ال جی در زنجان

عدم کارکرد موتور یخچال ال جی به چه دلایلی است؟

مهمترین قطعه درون یخچال موتور ان بوده که وظیفه آن خنک نمودن و سرماازی در این کالای حیاتی است.. روند عملکرد موتور یخچال بدین صورت بوده که با تبدیل گاز به مایع و انتقال آن به اپراتور سبب خنک سازی یخچال خواهد شد. دلایل مختلفی در خرابی یخچال نقش داشته که می توان به خرابی در رله، آسیب به علت کارکرد بیش از حد و موارد دیگر اشاره کرد. افراد در صورت نیاز به تعمیر یخچال ال جی در زنجان این امکان را داشته تا با نمایندگی یخچال ال جی در  زنجان در تماس باشند.

دلایل کم شدن گاز یخچال ال جی بر اساس تجربیات نمایندگی ال جی در زنجان

کبود گاز یخچال ال جی یکی از مشکلات عمده بوده که مشتریان با آن روبرو هستند. افراد جهت یافتن دلیل این مشکل بایستی به موارد زیر توجه نموده و همچنین جهت رفع مشکل می توانند با نمایندگی یخچال ال جی در زنجان تماس برقرار کنند.

  • تمیز کاری اشتباه
  • پوسیدگی لوله های یخچال
  • فرسودگی بدنه یخچال
  • وارد شدن ضربه به درایر و لوله مویی

این موارد سبب کم شدن گاز یخچال که در نتیجه کمپرسور از کار افتاده و سبب از کار افتادگی کل یخچال خواهد شد. افراد در صورت مواجه حاد با این مشکل جهت تعمیر یخچال ال جی در زنجان باید با یک تعمیرکار متخصص در این زمینه ارتباط برقرار نمایند.

در انتها

یخچال ال جی یکی از یخچال های گران قیمت در بازار داخلی بوده که افراد در صورت خراب شدن قطعات یخچال خود نیاز به این داشته تا با یک تعمیرکار در این زمینه ارتباط برقرار نمایند. در این مقاله در ارتباط با خرابی درب یخچال ال جی و نحوه پی بردن به خرابی نوار پلاستیکی دور درب یخچال ال جی شد. همچنین خرابی شیر برقی و خرابی موتور یخچال ال جی مورد بررسی قرار گرفت. افراد جهت تعمیر یخچال ال جی می توانند با تیم متبحر و متخصص نمایندگی یخچال ال جی در زنجان ارتباط برقرار کنند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال ال جی در زنجان

تعمیر یخچال ال جی در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *