مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال اسنوا در زنجان 

نمایندگی یخچال اسنوا در زنجان | خدمات سرویس و تعمیر یخچال اسنوا در زنجان

برند اسنوا یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال اسنوا در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال اسنوا در زنجان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های اسنوا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال اسنوا برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال اسنوا در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در زنجان
نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در زنجان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال اسنوا در زنجان :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی یخچال اسنوا در زنجان

امروزه مهمترین عضو آشپزخانه یخچال است و برای زنان خانه دار اهمیت ویژه‍ای دارد شاید این وسیله حیاتی در آشپزخانه نیاز به علم و آگاهی دارد که نمایندگی یخچال اسنوا در زنجان با افتخار در اینجاست که به شما کمک کند.

مشکلاتی از این قبیل در اکثر موارد تخصصی بوده و نیاز به مراجعه به متخصص در این زمینه دارد و البته در بعضی از موارد داشتن آگاهی از برطرف کردن نقص به وجود آمده به شما کمک می‍کند که که خودتان مشکلات سردستی را برطرف کنید و نیاز به تعمیر یخچال اسنوا در زنجان نداشته باشید در ادامه با ما همراه باشید.

نمایندگی یخچال اسنوا در زنجان

نقص کدام قطعه یخچال دلیل اصلی ارور درجه است؟

چشمک زدن یخچال فریز امرسال به دلیل نقص قطعات میتواند هر کدام از مشکلات زیر را در بر بگیرد :

یخساز یخچال اسنوا:

 اگر قطعات یخ‍پران، تعدیل‌کننده یخ و خارج کننده یخ دچار نقص شوند با ارور درجه مواجه می‍شویم که خوشبختانه این قطعات قابل تعویض هستند.

سنسور یخساز یخچال اسنوا:

سنسور یخ‌ساز که وظیفه دستور به یخ‌ساز را به عهده داردگاهی سوکت آن دچار ایراد می‍شود.

گاهی نیز سیم‌های برق آن قطع می‍شود.

گاهی هم ممکن است اتصالات خراب ‌شده باشند

که هرکدام از آن‌ها توسط نمایندگی یخچال اسنوا در زنجان قابل‌رفع است می؜توانید با ما در تماس باشید.

سنسور یخچال اسنوا:

یخ زدن فضای بر عهده سنسور است که اگر دچار نقص و ایرادی شود درجه یخچال شروع به چشمک زدن می‍کند خرابی سوکت سنسور و قطعی مدار برق دلایل این مشکل هستند

سنسور سیستم برفک زدایی یخچال اسنوا:

زیاد سرد شدن این سنسور که پایین تر از دمای منفی 57 درجه فارنهایت می باشد باعث ارور درجه می‍شود.

همچنین زیاد گرم شدن این سنسور که دمای بیشتر از 150 درجه فارنهایت می‍باشد باعث ایجاد چشمک زدن درجه یخچال می‍شود.

محفظه جادویی اسنوا:

تنظیم دمای یخچال به صورت اتوماتیک بر عهده محفظه جادویی است که باعث برفک‍زدایی و نگهداری از مواد داخل یخچال در دمای 3 درجه سانتیگراد میشود اگر دما ازمنفی 58 درجه فارنهایت کمتر و همچنین از 150 درجه فارنهایت بیشتر شود باعث ارور درجه می‍شود. برای تعمیر یخچال اسنوا در زنجان با نمایندگی یخچال اسنوا در زنجان در تماس باشید.

فن درون یخچال اسنوا:

خراب شدن، قطعی سیم و یا از کار افتادن فن درون یخچال می‍تواند باعث نمایش ارور روی درجه یخچال شود.

در صورتی که در یخچال خود هر کدام از مشکلات بالا را مشاهده کردید برای تعمیر یخچال اسنوا در زنجان میتوانید با نمایندگی یخچال اسنوا در زنجان تماس بگیرید.

نحوه ریست کردن یخچال فریزر اسنوا بر اساس برآورد نمایندگی یخچال اسنوا در زنجان

با پیشرفت تکنولوژی سنسورهایی در یخچال‍ها قرارگرفته است که هرگونه ایراد و اختلال را در صفحه نمایش یخچال نشان خواهد داد تا شما هرچه سریع‍تر برای تعمیر یخچال اسنوا در زنجان اقدام کنید با نمایندگی یخچال اسنوا در زنجان در ارتباط باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در زنجان

چه زمانی ما باید یخچال اسنوا را ریست کنیم؟

شما با مشاهده صفحه نمایش یخچال اسنوا خود متوجه مشکل در فعالیت و نوع نمایش روی آن می‍شوید و متوجه میشویم چه زمانی باید یخچال را ریست کنیم براساس تجربه نمایندگی یخچال اسنوا در زنجان و از تکنسین مجرب ما بهره بگیرید در صورت مشاهده موارد زیر یخچال خود را ریست کنید  :

  • مشاهده کد عجیب که همان کد خطا است.
  • مشکل فعالیت LED های دستگاه و چشمک زدن .
  • اختلال دمایی، به این صورت که دمای نشان داده شده در صفحه نمایش با دمای با مواد غذایی درون یخچال متفاوت باشد.

چگونه ما باید یخچال اسنوا را ریست کنیم؟

برای شما پیش آمده که با مشکلاتی درباره یخچال خود مواجه شوید که نیاز به ریست کردن یخچال باشد ما در ادامه، نحوه ریست کردن یخچال اسنوا به شما آموزش می‍دهیم:

  1. اولین اقدام مهم برای ریست کردن یخچال اسنوا استفاده از دکمه power برای خاموش کردن برد یخچال است؛ پس ابتدا اینگونه یخچال را در حالت خاموش قرار می‍دهیم.
  1. مرحله دوم نگه داشتن دو کلید super وpower است؛ با یک انگشت خود کلید super را نگه‌دارید و با انگشت دیگر خود دکمه power را فشار می‍دهید.
  2. اگر مراحل بالا را به درستی انجام دادید در این مرحله بعد از کمی مکث، کلمه se بر روی صفحه ‌نمایش یخچال اسنوا نمایان می‌شود. در این مرحله برد به مرحله سرویس تست وارد می‌شود.
  3. این مرحله ی آخر است هنگامی که برد یخچال اسنوا وارد مرحله تست شد  با هر دفعه فشردن دکمه SUPER قطعات مختلف یخچال با عبارات متفاوت به نمایش درمی‌آید و وارد عمل می‌شود.

اگر همه مراحل بالا را طی کردید به شما تبریک میگم، شما با موفقیت یخچال فریز اسنوا خود را ریست کردید اگر هرگونه مشکل یا سوالی در ارتباط با تعمیر یخچال اسنوا در زنجان دارید تکنسین متبحر ما در زنجان در خدمت شماست. با نمایندگی یخچال اسنوا در زنجان در تماس باشید.

علت چشمک زدن درجه یخچال

چشمک زدن درجه یخچال اسنوا یکی از آن مشکلاتی است که شما می توانید با بررسی دقیق به دلیل آن دست پیدا کنید

دلایل عمده چشمک زدن درجه یخچال اسنوا بر اساس تجربه نمایندگی یخچال اسنوا در زنجان

پس از اینکه شما یخچال خود را روشن کردید  و یخچال شروع به کار کرد درجه یخچال شروع به چشمک زدن می‍کند و هنگامی که به دمای مدنظر می‍رسد چشمک زدن متوقف می‍شود در این هنگام شما متوجه تنظیم نبودن دمای یخچال می‍شوید که یکی از دلایل چشمک زدن درجه یخچال است .

ریست کردن یخچال باعث می‍شود تنظیم دمان آن به هم بریزد و درجه تا تنظیم شدن مجدد شروع به چشمک زدن کند هنگامی که شما یخچال خود را ریست می‍کنید و با مشکل چشمک زدن درجه مواجه می‍‍شوید طبیعی است اما اگر پس از گذشت زمان مشکل ارور درجه برطرف نشد یخچال را به مدت نیم ساعت از از برق بکشید و سپس به برق متصل کنید .

اگر هر کدام از موارد بالا به شما در قطع ارور درجه کمک نکرد قطعات یخچال اسنوا شما نقص و اختلال دارند و باید برای تعمیر یخچال اسنوا در زنجان اقدام نمایید.

نتیجه

امروزه یخچال جز وسایل جدایی ناپذیر هر آشپزخانه است برای نگهداری از این کالای پر مصرف و لازم باید نکات را به خوبی رعایت کنیم و همچنین با وجود مشکل در این وسیله با علم و آگاهی کافی در سدد تعمیر یخچال اسنوا در زنجان اقدام کنیم.  در صورتی که حل مشکل ایجاد شده در یخچال اسنوا شما در حیطه توانایی شما نیست نگران نباشید می‍توانید با یک تعمیرکار تماس بگیرید. نمایندگی یخچال اسنوا در زنجان می‍توانند در این امر به شما کمک کنند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال اسنوا در زنجان

تعمیر یخچال اسنوا در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *