مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال آریستون در زنجان 

نمایندگی یخچال آریستون در زنجان | خدمات سرویس و تعمیر یخچال آریستون در زنجان

برند آریستون یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال آریستون در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال آریستون در زنجان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های آریستون باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال آریستون برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال آریستون در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیرات یخچال آریستون در زنجان
نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در زنجان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال آریستون در زنجان :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی یخچال آریستون در زنجان

یخچال وسیله ضروری  هر خانه؜ ایست امروزه با پیشرفت فناوری همچنان جزئی جدا نشدنی از  آشپزخانه می باشد که به توصیه نکات و نگهداری نیاز دارد برای رفاه حال شما عزیزان نمایندگی یخچال آریستون در زنجان به نکات پیدا کردن معایب و تعمیر یخچال در زنجان می؜پردازیم تا شما در نگهداری درست این یخچال به آگاهی لازم برسید.

دلایل خرابی برد یخچال آریستون از نظر کارشناسان نمایندگی یخچال آریستون در زنجان

برد یخچال مغز  یخچال شناخته می شود که وظیفه کنترل تمام فعالیت؜ های یخچال را دارد.برد یخچال قطعه ای بسیار مهم و حساس می؜باشد که ممکن است خراب شود. نشانه های خرابی برد یخچال آریستون می؜تواند موراد زیر باشد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناس تعمیر یخچال آریستون در زنجان ارتباط برقرار کنید.

  • کار نکردن صفحه نمایش
  • ضربه فیزیکی در هنگام جابه جایی
  • خاموش و روشن شد یخچال به صورت نامنظم و زود به زود
  • برقرار نکردن ارتباط سنسورهای برد اصلی
  • سرما نداشتن یخچال هنگام متصل بودن برق یخچال، در صورت مشاهده این مشکلات با نمایندگی یخچال آریستون در زنجان تماس بگیرید.

نمایندگی یخچال آریستون در زنجان

خنک نبودن یخچال آریستون و حل مشکل با کمک نمایندگی یخچال آریستون در زنجان

یکی دیگر از معایب که یخچال آریستون می؜تواند پیدا کند مشکل خنک نبودن یخچال است . ممکن یخچال شما دچار افت برودت شده باشد و به خوبی خنک نکند دلایل این ایراد می؜تواند موارد زیر باشد. در صورت نیاز به کمک با تکنسین تعمیر یخچال آریستون در زنجان ارتباط برقرار نمایید.

نشتی گاز :

تمیز کاری اشتباه  باعث نشتی گاز می؜شود. پوسیدگی لوله های یخچال نیز باعث چنین مشکلی می؜شود. از دیگر دلایل نشتی گاز میتوان به فرسوده بودن بدنه یخچال و وارد شدن ضربه به درایر و لوله مویی اشاره کرد . در صورت نشتی گاز با نمایندگی یخچال آریستون در زنجان ارتباط داشته باشید.

 

وجود برفک داخل اپراتور :

اگر به داخل اپراتور برفک وارد شود باعث خرابی اپراتور و در نتیجه موجب خنک نبودن یخچال آریستون می؜شود.

نمایندگی تعمیر یخچال آریستون در زنجان

خراب شدن فن:

یخچال آریستون از تعداد مختلف فن با کاربرد متفاوت تشکیل شده است، که در جاهای مختلف یخچال به کار برده شده است. گاهی اوقات متوجه می؜شوید که یخچال شما صدای اضافی تولید می؜کند یکی از دلایل این صدا خرابی فن ها می؜باشد.

از آن‌جایی که فن یخچال یک قطعه مکانیکی است طول عمر مفیدی دارد، این قطعه می‌تواند در طول زمان و یا دلایل دیگر دچار عیب شود.  یکی از موارد سوختن فن یخچال آریستون زیاد شدن گرد و غبار در اطراف پره‌های آن است. در صورت گرد و غبار گرفتن موتور هم، فن خواهد سوخت.

یکی دیگر از دلایل سوختن فن، جریان برق است که می‌توان برای جلوگیری از این مشکل از محافظ برق مخصوص یخچال استفاده کرد. در هنگام جابه جایی نیز ممکن است فن یخچال آسیب ببیند. ما در نمایندگی یخچال آریستون در زنجان قصد داریم برای جلوگیری از خرابی فن آریستون و تعمیر یخچال آریستون در زنجان نکاتی را به شما ارائه دهیم :

  • بررسی فن کنداسور : ابتدا یخچال را از برق بکشید سپس پنل پشت یخچال را باز و فن را مشاهده کنید.گرد و غبار و خاک نشسته روی فن و موتور را تمیز کنید و سپس پروانه آن را بچرخانید اگر فن به سختی کار کرد برای روان شدن فن روی آن اسپری روان کننده بپاشید و همچنین سیم کشی فن را چک کنید.
  • بررسی فن اوپراتور: ابتدا دوشاخه یخچال را از برق بکشید سپس پنل پشت یخچال را باز کنید تا بتوانید به این فن دسترسی پیدا کنید معمولا دلیل کار نکردن فن اوپراتور یخ زدگی می؜باشد اگر از سلامت موتور فن اطمینان یافتید فقط به یخ زدگی فن مهلت آب شدن بدهید.
  • فن داخلی: اگر فن داخل یخچال دچار مشکل شده باشد ابتدا قفسه های داخل یخچال را بیرون بیاورید و پنل پشتی آن را با احتیاد باز کنید و سپس فن را با احتیاط چک کنید و در صورت هر گونه ایراد یخ زدی و گرد و غبار آن را رفع نمایید.

ایجاد سر و صدای اضافی در هنگام کار یکی از نشانه‌های شایع سوختن فن یخچال آریستون است. در یخچال‌ها انواع فن‌ قرار دارند که شما باید با گوش کردن به صدا، محل تقریبی فن آسیب دیده را شناسایی کنید. اگر نیاز به تعمیرکار مجرب جهت بررسی سوختن فن آریستون یخچال و تعمیر یخچال آریستون در زنجان دارید می؜توانید با نمایندگی یخچال آریستون در زنجان در ارتباط باشید.

سوختن کمپرسور :

عوامل موثر در سوختن و از کار افتادن کمپرسور:

  • از بین رفتن لایه محافظ سیم پیچ موتور یکی از دلایل سوختن کمپرسور یخچال آریستون است.
  • قطع شدن و از کار افتادن اورلود یکی از دلایل سوختن کمپرسور یخچال آریستون است.
  • وارد شدن بار اضافه به موتور یکی از دلایل سوختن کمپرسور یخچال آریستون است.
  • نوسانات برق یکی از دلایل سوختن کمپرسور یخچال آریستون است.
  • گرفتگی مسیر لوله ( لوله مویی ) دیگر دلیل سوختن کمپرسور است.

سوختن کمپرسور یکی از دلایل خنک نبودن یخچال آریستون است برای کسب اطلاع بیشتر  درمورد تعمیر یخچال آریستون در زنجان با نمایندگی یخچال آریستون در زنجان تماس برقرار کنید.

گرفتی لوله دیفراست :

جمع شدن آب در کف یخچال می؜تواند نشانه مشکل گرفتگی لوله دیفراست باشد در صورت از بین نرفتن این مشکل آب منجمد شده و به دلیل تهویه ناکافی، خنک کنندگی یخچال کاهش پیدا می؜کند. برای رفع این مشکل کافی است از تعمیرکاران نمایندگی یخچال آریستون در زنجان کمک بخواهید، تا آنها لوله‌ های پشت یخچال را باز کرده و  تعمیر یخچال آریستون در زنجان را انجام دهند.

خرابی دمپر هوا :

برای انجام این تست باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • بعد از باز کردن درب یخچال ، لامپ را خاموش کنید.
  • سپس موقع کار کردن دستگاه بررسی کنید که آیا هوای سرد از کناره ها یا منافذ مخصوص یخچال وارد می شود یا نه.
  • اگر یخچال کار می؜کرد ولی باد سرد وارد دستگاه نمی شد یعنی دمپر خراب است.
  • معیوب شدن دریچه دمپر
  • شکستن پره های دمپر

موارد بالا می؜تواند دلایل خرابی دمپر هوا باشد در صورت خرابی میتوانید با نمایندگی یخچال آریستون در زنجان در ارتباط باشید.

خرابی سنسور یا ترموفیوز:

اگر ترموفیوز  دچار سوختگی شود به دلیل نوع رابطه ای که با هیتر المنت دارد همرسانی برق قطع خواهد شد و در نتیجه مشکل کاهش سرمای درونی یخچال خواهیم داشت. بنابراین در صورت سوختگی این قطعه به تعویض آن اقدام کنید. ترموفیوز ها باعث آب شدن برفک ها می شوند. برای تعمیر یخچال آریستون در زنجان با نمایندگی یخچال آریستون در زنجان تماس برقرار کنید.

نتیجه گیری

امروزه یخچال ها بر اساس پیشرفت فناوری دارای امکانات زیادی هستن اما همین امکانات زیاد زیاد شرایطی را فراهم آورده است که این یخچال ها نیاز به مواظب و محافظت مناسب تری داشته باشند ما در نمایندگی یخچال آریستون در زنجان با افتخار در خدمت شما هستیم.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال آریستون در زنجان

تعمیر یخچال آریستون در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *