مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال آرچلیک در زنجان

نمایندگی یخچال آرچلیک در زنجان | خدمات سرویس و تعمیر یخچال آرچلیک در زنجان

برند آرچلیک یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال آرچلیک در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال آرچلیک در زنجان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های آرچلیک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال آرچلیک برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال آرچلیک در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در زنجان
نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در زنجان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال آرچلیک در زنجان :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی یخچال آرچلیک در زنجان

با پیشرفت فناوری تغییراتی گسترده در دنیای لوازم دیجیتال ایجاد شد و این دگرگونی باعث شده که با تنوع انتخاب روبه؜رو باشیم .یخچال عضو جدا نشدنی آشپزخانه است بازار دیجیتال پر شده از برندهای مختلف برای انتخاب لوازم بر اساس کیفیت مقرون به صرفه بودن و سلیقه پذیر بودن است. نمایندگی یخچال آرچلیک در زنجان برای راهنمایی و تعمیر یخچال در زنجان در خدمت شماست.

اما این انتخاب کافی نیست باید بعد از خرید با نکات محافظت از یخچال خود آگاه باشیم یکی از یخچال؜ های خوب موجود در بازار داخلی یخچال آرچلیک است نمایندگی یخچال آرچلیک در زنجان برای رفع مشکلات که ممکن است با آن  روبه رو شوید، در کنار شماست.

نمایندگی تعمیر یخچال آرچلیک در زنجان

ایرادات رایج یخچال آرچلیک

ما در اینجا شما را با مشکلات رایج و عیب یابی یخچال آرچلیک همراهی و آشنا می؜کنیم. در صورت نیاز به راهنمایی با تکنسین تعمیر یخچال آرچلیک در زنجان ارتباط برقرار نمایید.

ایراد در فن؜های یخچال و حل مشکل طبق تجربه  نمایندگی یخچال آرچلیک در زنجان

 گاهی ممکن است  یخچال تولید سرمایی نداشته باشد و دمای آن بالا برود و فن کار نکند در این هنگام ممکن است یخچال ایجاد صدا داشته باشد برای اینکه متوجه بشویم فن یخچال سالم است یا نه ابتدا فن را از یخچال جدا می؜کنیم و به آن برق شهری را متصل می؜کنیم، اگر فن شروع به کار کرد متوجه میشویم که فن سالم است و مشکل برق رسانی به فن است.

اگر فن عدد صفر را نشان داد و شروع به کار نکرد فن خراب است و نیاز به تعمیر دارد.فن یخچال آرچلیک از نوع اینورتری است که برای مصرف انرژی، صرفه جویی در برق،طول عمر زیاد و استهلاک کم به وجود می؜آید.

فن اوپراتور یکی دیگر از فن های موجود در یخچال آرچلیک است و وظیفه اصلی این فن گردش هوا در یخچال و در نتیجه محافظت از مواد غذایی است.

 رفع ایراد صدای زیاد یخچال آرچلیک

  • خراب بودن فن : همانگونه که اشاره شد خرابی فن یخچال می؜تواند باعث ایجاد صدا شود شما با بررسی فن یخچال می؜توانید در صورت خرابی ؜فن را تعویض نمایید یا از نمایندگی یخچال آرچلیک در زنجان کمک بگیرید.
  • تراز نبودن یخچال : تراز نبودن یخچال یکی از مواردی است که می؜تواند باعث ایجاد سر و صدای زیاد در یخچال شود. مکان قرارگیری یخچال و نصب دقیق آن مهم است شما برای این کار می؜توانید از یک استادکار کمک بگیرید و یا با استفاده از شاقول یخچال آرچلیک خود را تراز نمایید.آآ
  • خرابی موتور : خرابی موتور نیز می؜تواند باعث ایجاد سر و صدا شود.
  • خرابی کوندانسور : این مشکل می؜تواند باعث ایجاد سر و صدا زیاد و غیر قابل تحمل شود.

تعمیر یخچال آرچلیک در زنجان

 دلایل خراب شدن موتور(کمپرسور) یخچال آرچلیک بر اساس تجربه نمایندگی یخچال آرچلیک در زنجان

موتور یخچال به دلایل بسیار زیادی می؜تواند خراب شود ؛ تغییر ولتاژ جریان برق، فشار زیاد به کارکرد موتور، زمان و همچنین موارد دیگر ممکن است باعث خرابی موتور شود. اصلی ترین قطعه یخچال موتور است که اگر خراب شود یخچال دیگر کار نمی؜کند،کار اصلی کمپرسو ایجاد سرما و جریان هوای سرد در یخچال است وقتی کمپرسور می؜سوزد نشانه؜ هایی دارد.

سیم پیچی و اتصالات داخل کمپرسور سوخته باشد. همچنین فن خنک کننده از کار افتاده باشد که می؜تواند یکی از دلایل سوختگی کمپرسور باشد.کار نکردن فن خنک کننده، صدا دادن و گرم شدن مواد غذایی درون یخچال نیز می؜تواند از نشانه های سوختگی کمپرسور باشد.برای تعمیر یخچال آرچلیک در زنجان با نمایندگی یخچال آرچلیک در زنجان تماس بگیرید.

خرابی برد یخچال آرچلیک

 ما در نمایندگی یخچال آرچلیک در زنجان شما را با معایب احتمالی برد و راه حل ها آشنا می؜کنیم .وظیفه برد کنترل تمامی موارد یخچال است، برد هر وسیله در واقع مرکز فرماندهی آن محسوب می؜شود حال ما در نمایندگی یخچال آرچلیک در زنجان به راهنمایی شما برای عیب یابی برد می؜پردازیم. در اغلب مدل؜های یخچال آرچلیک برد در پشت یخچال قرار می؜گیرد. دلایل خرابی برد یخچال می؜تواند موارد زیر باشد:

  • نوسانات برق و جریان برق می؜تواند باعث خرابی برد شود.
  • گرم شدن بیش از حد قطعات یخچال باعث آتش سوزی و در نتیجه خرابی برد و موتور یخچال می؜شود.
  • هر قطعه ای عمر مفید دارد ممکن است عمر مفید این قطعه به پایان رسیده باشد.
  • ضربه به یخچال نیز می؜تواند باعث خرابی برد شود.
  • نفوذ آب و رطوبت به یخچال می تواند باعث ایجاد خطرات زیادی شود از جمله خرابی برد، خرابی موتور و خطر برق گرفتگی؛ بهتر است جریان اصلی برق را قطع کنید.

یخچال آرچلیک یک برند محبوب است؛ که جای خود را در میان مردم جهان پیداکرده است و به خاطر دوام محصولاتش مورد استقبال عموم است؛ اما اینکه هر وسیله‌ای ممکن است دچار مشکل و خرابی شود، طبیعی است؛ برای محافظت از برد یخچال باید تعدادی از موارد را رعایت کنید:

  • استفاده از محافظ
  • باز نکردن برد یخچال
  • احتیاط کافی در زمان حمل یخچال
  • استفاده از دستمال خشک برای پاک کردن گرد و غبار یخچال
  • مطالعه دفترچه راهنما

در صورت هرگونه مشکل برای تعمیر یخچال آرچلیک در زنجان با نمایندگی یخچال آرچلیک در زنجان ارتباط برقرار کنید.

از کار افتادن یخساز یخچال آرچلیک

در صورتی ک شرایط دمایی لازم برای تولید یخ وجود نداشته باشد یخساز از کار می؜افتد، یکی از دلایل مسدود شدن فیلتر یخ ساز است. همچنین خرابی کمپرسور و کافی نبودن گاز یخچال نیز می؜تواند یکی از دلایل باشد. برای کسب اطلاع بیشتر در مورد تعمیر یخچال آرچلیک در زنجان با نمایندگی یخچال آرچلیک در زنجان تماس بگیرید.

خاموش نشدن و یکسره کار کردن یخچال آرچلیک

دلایل یکسره کار کردن یخچال می؜تواند موارد زیر باشد:

  • خرابی ترموستات یخچال آرچلیک
  • تنظیم نبودن دمای یخچال آرچلیک
  • خرابی موتور یخچال آرچلیک
  • خرابی کمپرسور یخچال آرچلیک
  • خرابی لاستیک درب یخچال آرچلیک
  • خرابی برد یخچال آرچلیک
  • گرم بودن هوای بیرون یخچال آرچلیک

در صورت مشاهده این مشکل می؜توانید برای کمک و تعمیر یخچال آرچلیک در زنجان با نمایندگی یخچال آرچلیک در زنجان تماس برقرار کنید.

مشکل نشتی گاز یخچال آرچلیک

مواردی باعث نشتی گاز یخچال آرچلیک می شوند یکی از این موارد تمیز کاری اشتباه است که باعث نشتی گاز می؜شود. همچنین پوسیدگی لوله های یخچال نیز باعث چنین مشکلی می؜شود. از دیگر دلایل نشتی گاز میتوان به فرسوده بودن بدنه یخچال و وارد شدن ضربه به درایر و لوله مویی اشاره کرد . در صورت نشتی گاز با نمایندگی یخچال آرچلیک در زنجان ارتباط داشته باشید.

نتیجه گیری

از اینکه تا اینجای کار ما را همراهی می؜کنید سپاس؜گزاریم با توجه به نکات و عیوب و راه حال های مطرح شده یخچال آرچلیک همانند هر یخچال دیگری نیاز به نگهداری دارد امروزه یخچال برای زنان خانه دار یکی از وسایل ضروری است برای محافظ از آن کوشا باشیم ما در نمایندگی یخچال آرچلیک در زنجان با افتخار در کنار شما هستیم. می؜توانید در صورت هرگونه مشکل به منظور تعمیر یخچال آرچلیک در زنجان با ما تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال آرچلیک در زنجان

تعمیر یخچال آرچلیک در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *