مراحل ثبت درخواست تعمیر یخچال آاگ در زنجان

نمایندگی یخچال آاگ در زنجان | خدمات سرویس و تعمیر یخچال آاگ در زنجان

برند آاگ (AEG) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه یخچال نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

نمایندگی یخچال آاگ در زنجان با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه سرویس،نصب و تعمیر یخچال آاگ در زنجان (AEG)، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف یخچال های آاگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر یخچال آاگ برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر یخچال آاگ در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر یخچال آاگ در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیرات یخچال آاگ در زنجان
نمایندگی تعمیر یخچال آاگ در زنجان

دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر یخچال آاگ در زنجان :

مشکلات معمولی که ممکن است برای یخچال پیش بیاید می تواند یکی از موارد زیر باشد:

  • یخچال فریزر سرما ندارد
  • یخچال فریزر صدای غیرطبیعی می دهد.
  • واشر درب یخچال فریزر از بیت رفته است.
  • یخساز ساید بای ساید به درستی کار نمی کند.
  • یخچال فریزر برق زیادی مصرف می کند.
  • کمپرسور یخچال کار از کار افتاده است.
  • یخچال دچار یخ زدگی شده باشد.
  • مشکلات دیگه ای هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن خرابی هایی برای یخچال فریزر شما شود. اگر دستگاه شما مشکلی دارد که در لیست فرضی بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک تکنسین جهت عیب یابی یخچال فریزر و یا ساید شما اعزام شود.

نمایندگی یخچال آاگ در زنجان

با گذشت زمان و ورود به عرصه تکنولوژی یخچال؜ها لوازم ضروری هر خانه؜ای شده؜اند. با علم به اینکه یخچال یکی از لوازم ضروری و حساس منزل است ما در نمایندگی یخچال آاگ در زنجان سعی بر این داریم که شما را با عیب یابی و تعمیر یخچال در زنجان آشنا کنیم با ما همراه باشید.

تجربه نمایندگی یخچال آاگ در زنجان در ارتباط با تنظیم نبودن دما

دمای یخچال بر اساس تغییر نوع فصل درجه دمای متفاوتی نیاز دارد، در زمستان دمای یخچال باید 4-5 درجه تنظیم شود و در تابستان دمای یخچال بر روی 2-3 درجه تنظیم شود. وقتی شما یخچال خود را بر اساس استانداردها تنظیم می کنید باعث می شود که یخچال عملکرد صحیح داشته باشد. در صورت نیاز به راهنمایی با متخصص تعمیر یخچال آاگ در زنجان ارتباط برقرار نمایید.

نمایندگی یخچال آاگ در زنجان

خراب شدن موتور یخچال آاگ

وظیفه کمپرسور یخچال خنک کردن و سرما سازی در یخچال است موتور یخچال با تبدیل گاز به مایع و انتقال آن به اپراتور باعث این امر می؜شود. ممکن است در اثر هر آسیب دیدگی و به وجود آمدن هر نوع مشکلی کمپرسور یا رله آن معیوب شود و فرآیند و چرخه سرما سازی یخچال انجام نگیرد. در صورت خراب شدن موتور با نمایندگی یخچال آاگ در زنجان  ارتباط برقرار کنید.

وجود مواد غذایی بیش از حد در یخچال

گذاشتن مواد غذایی زیاد در یخچال باعث می؜شود که شما هر بار مجبور به باز کردن درب یخچال شوید هر بار باز شدن درب یخچال باعث از بین رفتن سرمای داخلی به وجود آمده در یخچال می؜شود و برای جبران سرمای از دست رفته کمپرسو مجبور به توان کار بیشتر می؜شود.

بعضی از مشکلات رایج که متاسفانه به دلیل بی توجهی ما نسبت به یخچال رخ می؜دهند به عنوان مثال گذاشتن مواد غذایی داغ در یخچال هم سبب اختلال در سرما ساز می؜شود. جهت هرگونه راهنمایی با نمایندگی یخچال آاگ در زنجان در ارتباط باشید.

 کافی نبودن گاز یخچال آاگ

کمبود گاز یکی از عمده مشکلاتی است که ممکن است برای هر یخچالی اتفاق افتاده باشد و یکسره کار کردن یخچال رخ دهد. در این صورت اول کمپرسور و سپس کل یخچال از کار می؜افتد

تمیز کاری اشتباه  باعث نشتی گاز یخچال خواهد؜ شد. پوسیدگی لوله های یخچال باعث چنین مشکلی می؜شود. از دلایل دیگر نشتی گاز می؜توان به فرسوده بودن بدنه یخچال و همچنین وارد شدن ضربه به درایر و لوله مویی اشاره کرد . در صورت نشتی گاز با نمایندگی یخچال آاگ در زنجان ارتباط داشته باشید.

نمایندگی تعمیر یخچال آاگ در زنجان

خراب بودن فن اپراتور

وظیفه اصلی فن اپراتور یکسان کردن هوای داخل یخچال و همچنین به چرخش درآوردن جریان سرمای تولید شده به محیط داخلی یخچال است سرمای تولید شده در فن اپراتور نمی؜تواند به یخچال وارد شود و همین امر سبب گرم شدن یخچال آاگ می؜شود جهت ارتباط با تیم مجرب ما با نمایندگی یخچال آاگ در زنجان تماس برقرار کنید.

ابتدا برای بررسی فن اپراتور دو؜ شاخه یخچال را از برق بکشید سپس پنل پشت یخچال را باز کنید تا بتوانید به این فن دسترسی پیدا کنید معمولا دلیل کار نکردن فن اوپراتور یخ زدگی می؜باشد اگر از سلامت موتور فن اطمینان یافتید فقط به یخ زدگی فن مهلت آب شدن بدهید.

دلایل سوختن موتور یخچال از نظر کارشناسان نمایندگی یخچال آاگ در زنجان

از اصلی ترین  مشکلات یخچال سوختن موتور آن است. موتور یا کمپرسور یخچال وظیفه فشرده سازی گاز مبرد به منظور خنک کردن و ایجاد سرما در یخچال را دارد. دلایل سوختن موتور و یا کمپرسور یخچال آاگ دلایل زیر است:

  • قطع شدن و از کار افتادن اورلود
  • وارد شدن بار اضافه به موتور
  • نوسانات برق
  • از بین رفتن لایه محافظ سیم پیچ موتور

با خرابی موتور یخچال نیز دیگر کار نمی؜کند برای حل مشکلات مربوط به موتور یخچال با نمایندگی یخچال آاگ در زنجان تماس بگیرید و از تکنسین مجرب ما برای حل مشکلتان بهره ببرید.

گرفتگی لوله موئین یخچال آاگ

فشاری که گاز یخچال در هنگام وارد شدن به لوله موئین ایجاد می؜کند سبب تولید سرما می؜شود و به دلیل اینکه لوله قطر کمی دارد ممکن است باعث مسدود شدن و گرفتگی لوله موئین شود. نمایندگی یخچال آاگ در زنجان برای حل این مشکل در خدمت شما است.

خراب شدن شیر برقی گاز یخچال آاگ

وظیفه اصلی که شیر برقی گاز دارد تعیین مسیر چرخش گاز مبرد بین قسمت یخچال و فریزر می؜باشد. معیوب شدن این قطعه حالت های متفاوتی دارد و باعث ایجاد یکی از حالت؜های هر دو مسیر وصل، هر دو مسیر کاملا قطع و یا حتی تنها یک مسیر وصل می؜گردد. تشخیص اینکه این قطعه خراب شده باشد نیازمند دانش فنی در این زمینه می؜باشد و هر کسی قادر به تشخیص این مشکل نمی؜باشد. جهت تعمیر با کارشناس تعمیر یخچال آاگ در زنجان ارتباط برقرار کنید.

خراب بودن درب یخچال آاگ

باز شدن درب یخچال که می؜تواند به دلیل خرابی نوار پلاستیکی دور درب شود

یا دلیل دیگر خرابی لولای درب یخچال می؜باشد

همچنین تراز نبودن یخچال

زنگ زدگی، فرورفتگی و پوسیدگی از دیگر موارد خرابی درب یخچال می؜باشد. جهت تعمیر یخچال آاگ در زنجان با نمایندگی یخچال آاگ در زنجان ارتباط برقرار کنید.

 خراب شدن نوار پلاستیکی دور درب یخچال

خراب بودن نوار پلاستیکی دور درب یخچال باعث از بینن رفتن سرمای درون یخچال و آسیب شود که توصیه ما این است که برای اطمینان از سالم بودن درب یخچالتان از یک ورقه کاغذی کمک بگیرید به این صورت که ورقه را بین درب و یخچال قرار بدهید و ورقه را بکشید اگر کاغذ به سختی کشیده شد درب شما سالم است.

یکی دیگر از راه های اینکه متوجه بشویم نوار دور یخچال خراب است یا ن این است که محیط دور یخچال را تاریک کنیم و در صورتی ک نوری از درون یخچال از بین درب یخچال و یخچال عبور کرد متوجه می؜شویم نوار دور درب یخچال خراب است. جهت اطلاع بیشتر با نمایندگی یخچال آاگ در زنجان تماس برقرار کنید.

سابقه درخشان نمایندگی یخچال آاگ در زنجان در تعمیر یخچال آاگ در زنجان

امروزه یخچال ها با وجود تنوع زیاد و کیفیت های متنوع اما به دلیل پیچیدگی نیاز به مراقب بیشتری دارند حال آنکه با سهل انکاری و مراقبت نکردن ممکن است مشکلات و عیوب متعددی که در بالا ذکر کردیم در یخچالتان پیدا شود. نمایندگی یخچال آاگ در زنجان با بهره گیری از بهترین افراد، ابزار و علم کافی توانسته اعتماد و قدم های گسترده ای در راستای تعمیر یخچال آاگ در زنجان بردارد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی یخچال آاگ در زنجان

تعمیر یخچال آاگ در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *