مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی گری در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی گری در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند گری (gree) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه کولر گازی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی گری، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی های گری باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی گری برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی گری در زنجان:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی گری

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات کولر گازی گری در زنجان
تعمیرات کولر گازی گری در زنجان

۱۱دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی گری :

 ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع

۲ – نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما

۳ – یخ زدن پنل و یا کندانسور

۴ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی

 ۵– روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش

۶ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

۷ – آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی

۸ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۹ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی

۱۰ – سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر

۱۱ -کار نکردن کنترل دستگاه

نمایندگی کولر گازی گری در زنجان

یکی از معتبرترین شرکت های تولیدکننده کولرهای گازی شرکت گری است. این برند از کولر ساخت کشور چین می ‌باشد و جزو با کیفیت ترین و بهترین نوع کولرها محسوب می‌ شود. اگر به تولید و فروش این نوع کولرها بنگرید به کیفیت و ثبات آن پی خواهید برد. این نوع کولر گازی را در شرایط مختلف آب و هوایی آزمایش کرده‌اند که در نتیجه این آزمایشات سربلند بوده است. نمایندگی کولر گازی گری در زنجان یکی از نمایندگی های بزرگ در کشور است. از طرفی تعمیر کولر گازی در زنجان با هزینه کمتری انجام می شود. در ادامه به ویژگی ها، نحوه تعمیر، قیمت و خرید این دستگاه از برند گری بیشتر می پردازیم.

نمایندگی کولر گازی گری در زنجان

ویژگی های کولرهای گازی برند گری

کولر گازی گری دارای تکنولوژی اینورتر است. این تکنولوژی مصرف انرژی را کنترل می کند و سبب کاهش مصرف انرژی خواهد شد. این شرکت در تولید کولرهای گازی خود از انواع کمپرسو‌رهای روتاری و پیستونی و کمپرسورهای کیت اینورتر استفاده کرده است.

در کولرهای گازی پنجره ای برند گری، کمپرسور پیستونی به کار برده شده و رایج ترین نوع کمپرسور در تولید کولرها کمپرسور روتاری است که در کولرهای گازی و انواع کیت های اینورتر به کار برده شده است. این نوع کولرها بسیار کم مصرف هستند. کولرهای گازی گری را می توانید در مدل های مختلف و ظرفیت های متفاوتی خریداری کنید و با توجه به متراژ منزلتان مدلی در ابعاد مناسب را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

انواع کولرهای گازی گری

کولرهای گری انواع مختلفی دارند که در مدل های اسپلیت دیواری، پنجره ای ، داکت، ایستاده، کاستی، تولید می شوند. در اینورتر دی سی پردازشگری بسیار دقیق است و به گونه خاصی توسط تولیدکنندگان ماهر و حرفه ای طراحی شده است. محاسبه گری بسیار دقیق سبب شده کمپرسور از دقت بسیار بالایی برخوردار باشد و محیط راحتی را برای مصرف کنندگان به وجود می آورد. از طریق نمایندگی کولر گازی گری در زنجان می توانید انواع مدل های این دستگاه را کاملا ضمانت شده و اورجینال تهیه نمایید.

 

درباره نمایندگی کولر گازی گری در زنجان

امروزه نمایندگی های شرکت گری در سرتاسر کشور ما، محصولاتشان را به صورت کاملا اورجینال عرضه کرده اند. لازم به ذکر است که خریداران محصولات گری می‌توانند از طریق نمایندگی ما اقدام به خرید بکنند. همانطور که گفتیم یکی از مهم ‌ترین محصولات شرکت گری کولر گازی آن است که از سوی نمایندگی در بازار عرضه می شود و مردم می توانند این محصول را به راحتی خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند‌. اگر دوست دارید بهترین کولر گازی موجود در بازار را داشته باشید مدل‌هایی که از سوی نمایندگی گری در ایران موجود است بهترین انتخاب برای شما می باشد. سطح تولیدات و عرضه شرکت گری بسیار بالاست و یکی از اصلی ترین انتخاب ها برای خریداران محسوب می‌شود. اگر قصد خرید کولر گازی را دارید می‌توانید از طریق نمایندگی کولر گازی گری در زنجان اقدام به خرید بکنید. ما در ادامه به مزایای خرید از نمایندگی گری و تعمیر کولر گازی گری در زنجان خواهیم پرداخت و اطلاعات کاملی را درمورد کولر گازی برند گری در اختیار شما قرار خواهیم داد. نمایندگی کولر گازی گری در زنجان یکی از انواع نمایندگی های کشور است که شما برای خرید کولر از این برند می توانید به آن مراجعه نمایید.

ا

نمایندگی تعمیر کولر گازی گری در زنجان

ستفاده از کولر گازی گری چه مزایایی دارد؟

کولر گازی گری بهترین کولر موجود در بازار است که از آن می توانید در مکان هایی مانند دفتر، مراکز و محیط های مسکونی استفاده کنید. برای خرید این کالا از این برند نمایندگی کولر گازی گری در زنجان پیشنهاد می شود.

توجه داشته باشید که کولر گازی گری امکانات متنوعی دارد که شامل موارد زیر می باشد:

  • موتور کولر گازی کری از روتای و اسکرول تشکیل شده د به همین دلیل این کولر از طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و کیفیت آن تضمین شده است.
  • محصولات گری هم به صورت اینورتر و هم بدون اینورتر در بازار موجود است و می‌توانید آن ها را به راحتی خریداری کنید.
  • شرکت گری محصولاتی که تولید می‌کند به لحاظ مصرف انرژی بسیار کم مصرف هستند و در هزینه های شما صرفه جویی می شود.
  • پرتاب باد در کولرهای گری از قدرت بالایی برخوردار است.

به طور کلی نمایندگی گری اقداماتی برای ارائه خدمات پس از فروش از جمله تعمیر کولر گازی گری در زنجان انجام داده است؛ به همین دلیل خریداران عزیز می توانند با خیال راحت از نمایندگی گری خرید خود را انجام دهند. اگر سوالی در مورد محصولات گری دارید می‌توانید با کارشناسان نمایندگی کولر گازی گری در زنجان تماس بگیرید.

نمایندگی شرکت گری در چه شهرهایی در دسترس است؟

یکی از مهم ترین ویژگی های خرید از نمایندگی ما در دسترس بودن در تمام نقاط کشور است. ما بدون محدودیت جغرافیایی خدماتی همچون تعمیر کولر گازی گری در زنجان و خرید را در دسترس شما عزیزان قرار خواهیم داد. شما می توانید محصولات گری را بدون هیچ مشکلی خریداری نمایید و استفاده کنید. نمایندگی کولر گازی گری در زنجان یکی از این نمایندگی ها است. تعمیر کولر گازی گری در زنجان به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود.

تعمیر کولر گازی گری در زنجان

اگر کولر گازی شما مشکلی پیدا کرد، برای تعمیر آن نیازی نیست سریعا با مرکز تخصصی تماس بگیرید، چرا که احتمال دارد مشکل خاصی نباشد و بتوانید آن را به راحتی تعمیر کنید. در ابتدا بهتر است دو شاخه آن را بررسی کنید و از وصل بودن آن اطمینان حاصل نمایید. اگر دو شاخه به برق وصل بود پس به وسیله یک فازمتر پریز را بررسی کنید. اگر مشکل از هیچکدام نبود در آخر می توانید برای تعمیر کولر گازی گری خودتان سیم کشی داخلی را بررسی کنید. در صورت قطع بودن هر کدام از آن‌ها با وصل کردن می‌توانید کولر را تعمیر نمایید. اگر مشکل ساده نبود و نتوانستید کولر خود را تعمیر کنید با نمایندگی کولر گازی گری در زنجان تماس بگیرید.

اگر باد کولر گازی شما گرم است و قصد تعمیر آن را دارید باید قسمت های مختلف کولر خود را بررسی کنید. در ابتدا فیلتر آن را بررسی نمایید، اگر کثیف بود آن را بشویید یا عوض کنید. یکی دیگر از دلایل گرم بودن باد کولر ممکن است کم بودن گاز کولر باشد و باید برای تعمیر آن گاز مبرد را بررسی کنید. در صورت کم بودن گاز کولر آن را مجددا شارژ کنید. خرابی کمپرسور می تواند یکی از دلایل گرم بودن گاز کولر نیز باشد. اگر کولر گازی شما صدای زیادی از خودش تولید می کند باید در ابتدا عیب کولر را شناسایی کنید و پس از عیب یابی برای تعمیر آن اقدام کنید. شکستن قطعات می تواند در کولر گازی شما سر و صدا ایجاد کند و باید کولر را باز کنید و آن را بررسی نمایید. اختلال عملکرد فن، شل شدن سینی، شل شدن محل قرار گیری کمپرسور از دلایل سر و صدای کولر گازی به شمار می روند. تعمیر کولر گازی گری در زنجان با قیمتی مناسب انجام می شود.

تعمیر کولر گازی گری در زنجان

راهنمای خرید از نمایندگی کولر گازی گری در زنجان

بحث داغ خرید که پیش می آید، اولین چیزی که به ذهن می رسد بحث قیمت است. برند گری کولرهای گازی متنوعی را در ابعاد و مشخصه های فنی مختلف تولید می کند که هر کدام با توجه به این مشخصه های از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. پیشنهاد می کنیم برای خرید این کولرها به نمایندگی های معتبر در شهرتان مراجعه نمایید.

تعمیر کولر گازی گری در زنجان بسیار سریع و با قیمتی مناسب انجام می شود. اگر کولر شما دچار مشکلی شد، می توانید با شماره تلفن های داخل سایت تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی کولر گازی گری در زنجان

تعمیر کولر گازی گری در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *