مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی هیوندای در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی هیوندای در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند هیوندای (hyundai) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه کولر گازی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی هیوندای، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی های هیوندای باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی هیوندای برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی هیوندای در زنجان:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی هیوندای

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات کولر گازی هیوندای در زنجان
تعمیرات کولر گازی هیوندای در زنجان

۱۱دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی هیوندای :

 ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع

۲ – نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما

۳ – یخ زدن پنل و یا کندانسور

۴ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی

 ۵– روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش

۶ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

۷ – آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی

۸ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۹ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی

۱۰ – سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر

۱۱ -کار نکردن کنترل دستگاه

نمایندگی کولر گازی هیوندای در زنجان

یکی از برند‌های با سابقه در کشور ایران برند هیوندای است که در زمینه تولید کولر گازی فعالیت می‌کند. کولر گازی برند هیوندای با طراحی بسیار زیبای خود همواره در رقابت با رقبای دیگر خود است. کولر‌گازی هیوندای جزو برند‌های با کیفیت بوده و توانسته جایگاه خوبی در بازار کسب کند. این کولر گازی دارای یک کمپرسور بسیار قوی روتاری است که برای خنک کردن منزل و محیط شما بسیار کاربردی می باشد. شما نیز می‌توانید برای خرید کولرگازی این برند با نمایندگی کولر گازی هیوندای در زنجان تماس بگیرید و اگر قصد تعمیر کولر گازی در زنجان را دارید تکنسین های ما با سال‌ ها تجربه در این امر به شما کمک خواهند کرد.

نمایندگی کولر گازی هیوندای در زنجان

مشخصات کولر‌گازی هیوندای

همانطور که گفتیم برند هیوندای یک برند با سابقه و محبوبی در بازار محسوب می‌شود و احتمالا باید نام این برند را بارها شنیده باشید. کمپانی هیوندای با خط تولید بسیار پیشرفته و تکنولوژی مدرن توانسته کولرهای گازی بسیار با کیفیتی را تولید کند. کولرهای گازی هیوندای دارای دو کارکرد گرمایشی و سرمایشی هستند که در هر چهار فصل سال کاربرد دارد. برای خرید کولرگازی هیوندای با گارانتی و دارای خدمات پس از فروش بهتر است از طریق نمایندگی کولر‌ گازی هیوندای در زنجان اقدام به خرید کنید و در صورتی که قصد تعمیر کولر ‌گازی هیوندای در زنجان را دارید با ما تماس بگیرید.

کولر برند هیوندای در دو مدل اینورتردار و معمولی تولید شده و به بازار عرضه می ‌شود. ظرفیت این کولرها 6000 تا 9000  بی تی یو است. کولر‌گازی برند هیوندای از نظر مدل نصب در دو نوع دیواری و ایستاده در بازار وجود دارند. منبع تغذیه کولرگازی هیوندای برق سه فاز و تکفاز است. مدل ‌هایی که ظرفیت بالاتری داشته باشند از برق سه فاز تغذیه می‌ شوند. از نظر شرایط آب و هوایی، کولرهای گازی برند هیوندای دارای تهویه مطبوع هستند که مناسب مناطق مرطوب و گرمسیری و همینطور معتدل طراحی شده اند. باید در هنگام خرید کولرگازی هیوندای از نمایندگی کولر‌ گازی هیوندای در زنجان این نکات را مد نظر قرار دهید.

چه زمانی باید با نمایندگی کولر‌ گازی هیوندای در زنجان تماس بگیرید

  1. هنگامی که کولرگازی هیوندای شما خنک نمی‌کند و صدای عجیبی از خود تولید می نماید یا اینکه اصلا روشن نمی ‌شود و کار نمی‌کند. باید بدانید که کولرگازی هیوندای شما دچار مشکل شده و برای تعمیر کولر گازی هیوندای در زنجان باید با نمایندگی کولر ‌گازی هیوندای در زنجان تماس بگیرید.
  2. توجه داشته باشید که اگر کولرگازی، آب را از مسیر تخلیه خارج نکند و پنل آبریزی نماید باید برای تنظیم عملکرد کولر گازی با نمایندگی کولر‌ گازی هیوندای در زنجان تماس بگیرید.
  3. اگر کولر شما سرمای کافی تولید نمی ‌کند یا پرتاب باد آن کم است یا بعد از چند دقیقه باد گرمی می‌زند و یا اگر ارور دهد فورا باید برای تعمیر کولر گازی هیوندای در زنجان با نمایندگی کولر‌ گازی هیوندای در زنجان تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی هیوندای در زنجان

چرا کولرگازی هیوندای بخرم؟

کولرگازی هیوندای دارای مزایای بسیاری است و اعتبار برند هیوندای نیز از جمله مزایای کولر گازی این برند محسوب می‌شود. طراحان و تکنسین های برند هیوندای همواره در تلاش هستند تا این جایگاه را حفظ کنند. کولرگازی هیوندای مدل های مختلفی دارد؛ از این رو تمام تقاضای بازار را به خوبی پوشش می دهد. با خرید این کولرگازی در واقع می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ چرا که دیگر نیاز به خرید سیستم‌ گرمایشی جداگانه نخواهید داشت. همانطور که گفتیم کولر‌ گازی های برند هیوندای در هر چهار فصل سال کاربرد دارند و مورد استفاده قرار می‌گیرند. توجه داشته باشید که می‌توانید با خرید مدل اینورتر در مصرف انرژی صرفه‌جویی نمایید. اگر قصد خرید کولرگازی هیوندای را دارید بهتر است از نمایندگی کولر ‌گازی هیوندای در زنجان اقدام به خرید این محصول کنید تا از گارانتی و خدمات پس از فروش آن بهره ‌مند شوید. برای تعمیر کولر گازی هیوندای در زنجان نیز می‌توانید با شماره های درج شده نیز تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش نمایندگی کولر ‌گازی هیوندای در زنجان

کولر‌گازی هیوندای اگر از نمایندگی ها خریداری شود، دارای برگه گارانتی است و اگر برگه گارانتی شما شرکتی باشد و تاریخ داشته باشد می‌توانید در صورت وجود هر گونه مشکل از آن استفاده کنید و از گارانتی آن بهره‌مند شوید. این برگه گارانتی به شما کمک خواهد کرد تا از تعهدات و مزایای که نمایندگی کولر ‌گازی هیوندای در زنجان ارائه داده است استفاده نمایید. اما اگر برگه گارانتی شما به هر دلیلی در دسترس نبود یا تاریخ آن گذشته باشد نمی‌توانید از این مزایا بهره‌‌ مند شوید. برای تعمیر کولر گازی هیوندای در زنجان می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و با دریافت مشاوره ای رایگان مشکل خود را بیان کنید.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی هیوندای در زنجان

در هنگام خرید کولر گازی هیوندای چه نکاتی را رعایت کنم؟

  1. هنگام خرید کولر گازی هیوندای توجه کنید، مدلی را که انتخاب نمایید که برای شرایط آب و هوایی شما مناسب باشد. کولرگازی های معمولی در دمای ۴۳ هم کاربرد دارند و اگر محیط زندگی شما دمایی بالاتر از ۴۳ درجه دارد، باید از کولر های تروپیکال استفاده کنید.
  2. کولر گازی های دو تکه دارای کلاس آب و هوایی خنک، گرمسیر و معتدل هستند.
  3. کولرگازی خریداری شده بهتر است دارای اینورتر باشد؛ چرا که مدل های اینورتردار دور موتور را با در نظر گرفتن میزان مصرف، افزایش یا کاهش می‌دهند.

کولرگازی خود را از نمایندگی کولر ‌گازی هیوندای در زنجان خریداری کنید تا بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی آن بهره‌مند شوید. اگر قصد تعمیر کولر‌ گازی هیوندای در زنجان را دارید با مشاوران ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

همانطور که گفتیم محصولات برند هیوندای بسیار با کیفیت و پر طرفدار هستند که یکی از این محصولات با کیفیت کولرهای گازی آن است که امروزه مدل‌ های مختلف آن در بازار عرضه شده‌اند. برای تعمیر کولر گازی هیوندای در زنجان می توانید در 7 روز هفته و در هر ساعت از شبانه روز با نمایندگی کولر‌ گازی هیوندای در زنجان تماس بگیرید. مجموعه ما دارای تکنسین هایی با تجربه و مجرب می ‌باشد که در سریع ترین زمان ممکن، پرسنل خود را برای شما عزیزان ارسال خواهند کرد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی کولر گازی هیوندای در زنجان

تعمیر کولر گازی هیوندای در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *