مراحل ثبت درخواست تعمیر کولر گازی هیتاچی در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی هیتاچی در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند هیتاچی (HITACHI) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه کولر گازی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و کارآمد در زمینه نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی هیتاچی، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی های هیتاچی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر کولر گازی هیتاچی برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی هیتاچی در زنجان:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات کولر گازی هیتاچی

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات کولر گازی هیتاچی در زنجان
نمایندگی تعمیرات کولر گازی هیتاچی در زنجان

۱۱دلیل عمده مشتریان جهت تعمیرات کولر گازی هیتاچی :

 ۱- نداشتن سرمای کافی و مطبوع

۲ – نداشتن گرمای کافی و مطبوع در فصل سرما

۳ – یخ زدن پنل و یا کندانسور

۴ – خارج نشدن آب از لوله درین کولر گازی

 ۵– روشن نشدن کولر گازی و یا صفحه نمایش

۶ – روشن شدن دستگاه و استارت نخوردن کمپرسور

۷ – آبریزش از کنار و یا جلوی پنل داخلی

۸ – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

۹ – سر و صدای اضافی و لرزش بیش از حد در یونیت داخلی و خارجی

۱۰ – سرویس سالیانه دستگاه جهت سرمادهی بیشتر

۱۱ -کار نکردن کنترل دستگاه

نمایندگی کولر گازی هیتاچی در زنجان

یکی از کولرهای گازی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، کولر گازی هیتاچی است. این نوع کولر از بازدهی مطلوبی برخوردار می باشد. با کولر گازی هیتاچی می توانید در مدت زمان کوتاهی با صرف انرژی بسیار کمی به دمای دلخواه خود برسید. نمایندگی هیتاچی فعالیت بسیاری در زمینه تولید و تعمیر این نوع کولر دارد. امروزه یکی از بزرگترین شرکت تولیدکننده کولر گازی هیتاچی در ژاپن واقع شده است و تعداد زیادی پرسنل و افراد متخصص در این شرکت مشغول فعالیت هستند. برای اطلاع از نحوه تعمیر کولر گازی در زنجان ادامه مطلب را از دست ندهید.

نمایندگی کولر گازی هیتاچی در زنجان 

درباره نمایندگی کولر گازی هیتاچی در زنجان

نمایندگی کولر گازی هیتاچی در زنجان قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر کولر گازی هیتاچی در زنجان اقدام کند. اگر تمایل دارید خدمات تعمیر کولر، به بهترین نحو انجام شود فقط کافیست با شماره های درج شده با نمایندگی کولر گازی هیتاچی در زنجان تماس بگیرید. ضمنا تعمیر کولر گازی هیتاچی در زنجان توسط خود نمایندگی های اصلی اجام می شود. اگر دستگاه دچار مشکل شده به این نمایندگی ها مراجعه نمایید.

ویژگی نمایندگی کولر گازی هیتاچی در زنجان

نمایندگی کولر گازی هیتاچی در زنجان خدماتی همچون تعمیر و فروش کولر را ارائه می‌دهد و ویژگی هایی که نمایندگی ما را از سایر نمایندگی های دیگر متمایز کرده است عبارتند از:

  • تمام قطعاتی که در تولید کولر گازی هیتاچی مورد استفاده قرار می‌گیرد کاملا شرکتی و اصل می باشند.
  • تعمیرکاران تیم ما بسیار حرفه ای و با تجربه هستند.
  • تمام تکنسین های ما برای زمان شما ارزش قائل هستند و در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را حل خواهند کرد.
  • تعمیر کولر گازی هیتاچی در زنجان دارای ضمانت ۹۰ روزه است.

در نمایندگی کولر گازی هیتاچی در زنجان خدماتی همچون تعمیر، نصب، فروش و سرویس ارائه داده می شود. تعمیر کولر گازی هیتاچی در زنجان با قیمتی مناسب و سریع انجام می شود. از طرفی اگر مدت ضمانتنامه کالا رد نشده باشد، به صورت رایگان این تعمیر صورت می گیرد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در زنجان

مشکلاتی که ممکن است برای کولر گازی هیتاچی رخ دهد

مشکلات متداولی ممکن است برای کولر گازی هیتاچی رخ دهد که عبارتند از:

  • کم شدن سرمای کولر گازی
  • تولید نکردن باد خنک
  • نداشتن گرمایش کولر
  • کار نکردن ریموت کنترل کولر گازی
  • تولید سرو صدای ناهنجار از کولر
  • کم شدن پرتاب باد کولر گازی هیتاچی
  • پرتاب آب از کولر
  • روشن نشدن
  • فرمان نگرفتن کولر گازی هیتاچی
  • یخ بستن پنل داخلی کولر گازی

اگر کولر گازی شما با چنین مشکلاتی مواجه‌ شد می توانید با نمایندگی کولر گازی هیتاچی در زنجان تماس بگیرید، در سریع ترین زمان ممکن کولر شما را تعمیر خواهیم کرد.

سرویس کولر گازی هیتاچی هر چند وقت باید انجام شود؟

سرویس دهی به فرایندی گفته می شود که سالی یکبار صورت می‌گیرد، آیت فراید باید قبل از شروع تابستان انجام شود. این فرایند سبب می ‌شود کولر شما دوام و عمر بالایی داشته باشد و عملکرد آن نیز بهبود می ‌یابد. یکی از بخش های مهم سرویس و تعمیر کولر گازی هیتاچی در زنجان ، تمیز کردن فیلتر آن است. اگر فیلتر ها نمیز نشوند و راه آن مسدود شود کارایی کولر گازی شما کاهش پیدا می‌کند. سرویس کاران نمایندگی ما از مهارت بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توانند در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن کولر گازی هیتاچی شما را سرویس و تعمیر کنند. نمایندگی کولر گازی هیتاچی در زنجان می تواند این کار را در کوتاه ترین زمان انجام دهد.

نحوه تعمیر کولر گازی هیتاچی در زنجان

اگر کولر گازی شما با مشکلی مواجه شد در ابتدا باید عیب یابی کنید و سپس برای تعمیر آن اقدام نمایید. اگر سیستم خنک کننده کولر گازی هیتاچی به صورت یکنواخت کار نکرد باید درزها و شکاف ها را بررسی کنید و اگر درزی وجود داشت آن را پر کنید. اگر سیم کشی کولر شما مشکل داشته باشد، این موضوع می تواند عملکرد سیستم خنک کننده کولر شما را مختل کند. اگر مشکل حل نشد باید با تعمیرکاران مجرب نمایندگی کولر گازی هیتاچی در زنجان تماس بگیرید.

  • اگر کولر گازی هیتاچی کار نکرد و سبب خنک شدن محیط نشد در ابتدا باید باتری ترموستات کولر خود را بررسی کنید و پس از آن به سراغ فیوز مدار سیستم رفته و آن را نیز بررسی نمایید.
  • اگر کولر گازی هیتاچی شما خاموش نمی‌شود و به صورت یکسره کار می‌کند مشکل از فن دستگاه شماست و باید فن را بررسی کنید. کم شدن گاز مبرد نیز می تواند سبب عملکرد یکسره کولر گازی هیتاچی شود.
  • در صورت خنک نکردن کولر گازی هیتاچی، فیلتر دستگاه با مشکل مواجه شده و باید فیلتر را بررسی کنید و آن را تعمیر یا تعویض نمایید. بهتر است برای تعمیر این مشکل با نمایندگی تماس بگیرید.

اکنون سوال این است که چرا از کولر گازی هیتاچی بوی بدی خارج می‌شود؟ وظیفه کولر گازی این است که گرمای موجود در خانه و رطوبت را جمع کرده و با استفاده از لوله ها به بیرون ببرد، اگر این مسیر مسدود شود آب مجددا به خود کولر برمی‌گردد و همین مسئله ممکن است مشکل جدی برای کولر شما ایجاد کند که در نهایت سبب بوی بد کولر خواهد شد. برای رفع بوی بد کولر بهتر است هر چند وقت مسیر لوله را بررسی و تمیز کنید.

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای کولر گازی هیتاچی پیش بیاید نوسان دما است. ممکن است در برخی مواقع کولر شما به صورت منظم محیط را خنک نکند و نوسان دما داشته باشد. برای تعمیر  نوسان دما باید فیلتر و دریچه کولر را تمیز کنید. کثیفی فیلتر هوا نیز می تواند سبب نوسان دما شود. توجه داشته باشید که کولر گازی َشما باید در مکانی مناسب نصب شود، مثلا کولر را نزدیک پنچره نصب نکنید؛ چرا که منجر به خروج سیل عظیمی از هوا خواهد شد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی در زنجان

هزینه تعمیر کولر گازی هیتاچی به چه صورت است؟

اگر نکات زیر را رعایت کنید هزینه تعمیر کولر گازی هیتاچی کاملا به صرفه خواهد بود:

  • از قطعه های فابریک استفاده کنید و از نمایندگی ها بدون واسطه خرید کنید.
  • تعمیر قطعات کولر را در اولویت قرار دهید.
  • فاکتور را بر اساس نرخ اتحادیه تنظیم کنید.

نمایندگی کولر گازی هیتاچی در زنجان، شما را برای بهره مندی از تمامی خدمات و تعمیر کولر گازی خود و رفع مشکل یاری می رساند. اگر کولر گازی هیتاچی شما مشکلاتی نظیر روشن نشدن، سرو صدای زیاد، نشتی آب، خاموش شدن ناگهانی و … را دارد؛ می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. تعمیر کولر گازی هیتاچی در زنجان توسط نمایندگی های اصلی این شهر امکان پذیر است.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی کولر گازی هیتاچی در زنجان

تعمیر کولر گازی هیتاچی در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *